Maar wel met een pruik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Seam het volgende:
wijfen die kanker gehad hebben moeten ook geneukt worden gast
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Seam het volgende:
wijfen die kanker gehad hebben moeten ook geneukt worden gast
Die mogen niet op jongetjes lijken, man. Als ze geen spijkerbroeken aan mogen, mogen ze al helemaal geen jongenskapsels.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Waarschijnlijk dat het te maken heeft met het geloof ofzo, dat ze Christelijk is en dus een onderdanig kapseltje nodig heeft. Maar dan nog, dit sloeg echt alles. Zo zonde ook
Lesbienne*quote:
Inderdaad. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
1 pot natquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Lesbienne*
[..]
Inderdaad. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is.
Ja ik weet, niet echt origineel. Maar hier kan maar niet vaak genoeg over geklaagd zijn. Echt ik sprong bijna uit mijn vel toen ik het zagquote:
De kappers zien er tegenwoordig zelf ook zo uit, lekker hipquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef chroestjov het volgende:
ze moeten die kappers tegen de muur zetten
Omdat wij er naar moet kijken misschien? Ik bedoel als ik me nooit meer ga douchen ga ik toch ook niet zeggen van 'waar maken jullie je druk om dat ik stink, het is toch mijn leven'?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
opknopen aan de hoogste boomquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De kappers zien er tegenwoordig zelf ook zo uit, lekker hip
Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Voor als ik haar nog een keer tegenkomquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef Fascination het volgende:
Soms hebben die vrouwen niet door dat dat kapsel oerlelijk is, omdat ze van iedereen complimentjes krijgen (voornamelijk andere vrouwen met korte kapsels natuurlijk). Jij had haar ogen kunnen openen door je ongezouten mening te geven. Gemiste kans.
klappen gevenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:19 schreef Anshur het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Voor als ik haar nog een keer tegenkomOf gewoon rechttoe rechtaan en als ze niet luisteren wil klappen geven.
Echt he. Hitler, Pol Pot en Stalin verbleken gewoon hierbij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef chroestjov het volgende:
ja is echt kklelijk waarom doet iemand zoiets, waarom zijn mensen tot zoiets walgelijks in staat, wat zet een individu toe tot het uitvoeren van zulke daden, mijn vertrouwen in de mensheid
TS is een mietje en weet dat die dame mannelijker en stoerder is dan TS, daarom gaat hij klagen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Zat zojuist dus weer in de gym, jwt. Beetje krachttraining (bi- en triceps dag, ook wat pecs gedaan), daarnaast ff wat gecrosstrainerd (no hommo) en geroeid. Niets bijzonders eigenlijk.
Maar wat bleek, kwam dus na een tijdje een meisje binnen, schat haar een jaar of 20 - en ze had een pittig kort kapsel! Niet zomaar een kort kapsel, met boblijn ofzo, nee gewoon echt jongetjes haar. En haar figuur was niet eens zo heel erg verkeerd - als ze gewoon normaal haar had was ze toch zeker 7,5/10 geweest. Nu zet ik haar niet eens op de schaal omdat het gewoon een jongen is
Waarschijnlijk dat het te maken heeft met het geloof ofzo, dat ze Christelijk is en dus een onderdanig kapseltje nodig heeft. Maar dan nog, dit sloeg echt alles. Zo zonde ook
Wat bezielt deze mensen toch?
ben ik nou de enige die dit wél leuk vind?quote:
Ja, want ik vind het ook niks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Sosa het volgende:
ben ik nou de enige die dit wél leuk vind?
Ik vind dr eigenlijk wel leukquote:
ja viel mij ook al op! Dacht al: EINDELIJK iets op fok wat niet al 1000000000000en keren is besproken!quote:
Ik vind haar ook wel leuk, alleen jammer van dat kapsel. Zou anders een mooi meisje zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik vind dr eigenlijk wel leuk
De algemene voorkeur van mannen voor vrouwen hier is toch niet realistisch. Niks mis mee als je haar leuk vindt. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
sja ik vind zoals menig kerel lang haar ook wel mooier, maar uitstraling zegt ook wat. En dit straalt een en al ondeugd uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
De algemene voorkeur van mannen voor vrouwen hier is toch niet realistisch. Niks mis mee als je haar leuk vindt. Smaken verschillen.
Heb je toevallig vaker gay-trekjes? Moet je je inbeelden dat je haar zoent, ogen dicht hebt en dan met je handen door dat stekeltjes haar wrijft, dan is het toch net of je een gozert staat te lebberen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Dit dus. Er is GEEN ENKELE vrouw die met kort haar beter staat dan met lang haar. Period.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel leuk, alleen jammer van dat kapsel. Zou anders een mooi meisje zijn.
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Beetje huilie dit. Zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn met kort haar.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Victoria Koblenko kan het ook wel hebben. Rihanna heeft volgens mij ook nog steeds kort haar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Beetje huilie dit. Zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn met kort haar.
Bewijs:
[ afbeelding ]
onzinquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Dit dus. Er is GEEN ENKELE vrouw die met kort haar beter staat dan met lang haar. Period.
Precies. Ik vind het juist wel wat hebben. Tegenwoordig heeft iedereen lang haar, wordt zo'n dertien in een dozijn verhaal dan. Je springt er wel lekker uit met een kort koppie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Victoria Koblenko kan het ook wel hebben. Rihanna heeft volgens mij ook nog steeds kort haar.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef Silven het volgende:
[..]
Geef maar een voorbeeld, ik daag je uit.
Die laatste zin is precies het probleem, dat is wat er in die hersentjes omgaan, niet wetende dat daar niks aantrekkelijks meer aan is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het juist wel wat hebben. Tegenwoordig heeft iedereen lang haar, wordt zo'n dertien in een dozijn verhaal dan. Je springt er wel lekker uit met een kort koppie.
Is dat Justin Bieber?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Zij ziet er inderdaad mooi uit, maar zij heeft ook geen mannelijk kapsel en dát maakt wel even het verschil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Als je er mooie gezichtscontouren voor hebt wel ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het juist wel wat hebben. Tegenwoordig heeft iedereen lang haar, wordt zo'n dertien in een dozijn verhaal dan. Je springt er wel lekker uit met een kort koppie.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Nou zie der wel eens in real, maar ze heeft niet echt lelijk gezicht als je al die ordinaire aanhangsels weg denkt, maar ze verpest zichzelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik vind dr eigenlijk wel leuk
dat is wel zo. Ik heb het vrijwel altijd in een staart. Omdat ik dat ook mooier vind staan bij mn gezichtquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je er mooie gezichtscontouren voor hebt wel ja.
Lang haar lijkt me eigenlijk toch makkelijker dan kort haar: makkelijk opsteken, paardenstaart, niet elke dag wassen etc..
Kort haar moet je volgens mij meer aan styling doen en elke dag wassen om het te kunnen stylen lijkt me.
Lijkt me wel lekker als het lekker licht aanvoelt en je haren nooit in de weg zitten met een kort kapsel.
Ja bij sommige meisjes staat best leuk idd, bij mij lelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is wel zo. Ik heb het vrijwel altijd in een staart. Omdat ik dat ook mooier vind staan bij mn gezicht
ik ook idd en je kunt je zo lekker verschuilen achter lang haar als je beetje ongemakkelijk voeltquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef rosepetals het volgende:
Ik zou me echt heel onvrouwelijk voelen met kort haar. Dat wanneer je naar beneden kijkt je geen lange lokken ziet hangen. Vind het dan ook al erg als er maar 5 cm af is
Dan ben je ook onvrouwelijk, je gevoel klopt dus gewoon. Lekker lang laten dus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef rosepetals het volgende:
Ik zou me echt heel onvrouwelijk voelen met kort haar. Dat wanneer je naar beneden kijkt je geen lange lokken ziet hangen. Vind het dan ook al erg als er maar 5 cm af is
En alle soort kleding staat gewoon leuker. Jurkjes enzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ook idd en je kunt je zo lekker verschuilen achter lang haar als je beetje ongemakkelijk voelt
Ja precies mee eensquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En alle soort kleding staat gewoon leuker. Jurkjes enzo.
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:55 schreef Silven het volgende:
Ik denk ook dat een kort kapsel bij vrouwen een soort afweermechanisme voor mannen is. Bijvoorbeeld als je lesbisch bent of allang een nest hebt gesticht en niet meer in de aanbieding bent, dit zijn dan ook precies de 2 groepen waar een kort pittig kapsel veelvuldig voorkomt. Dan weet je in elk geval zeker dat 99,99% van de mannen aan je voorbij loopt.
Waar ben jij geweest?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
Het kan nog redelijk staan, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar lang haar.
Ik ben er altijd geweest, alleen wat minder actief.quote:
Oh zo heb je nooit meer opgemerkt andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er altijd geweest, alleen wat minder actief.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er altijd geweest, alleen wat minder actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Ik heb je anders hier en daar nog wel voorbij zien komen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh zo heb je nooit meer opgemerkt anders
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]Meh, ze heeft een relatie en zo. Gaat wat stroef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh jammerquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je anders hier en daar nog wel voorbij zien komen.
[..]
Meh, ze heeft een relatie en zo. Gaat wat stroef.
Ik heb het nog niet opgegeven in ieder geval.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh jammerNou ik hoop dat het wat wordt voor je.
Maar dat vinden mannen meestal niet mooi, dat korte koppie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Wenkbrauwen geepileerd, make up op, oorbellen.quote:
.., jongetjes kapsel,...quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Wenkbrauwen geepileerd, make up op, oorbellen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Lang haar staat haar beter. Niemand die dat ontkent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Dit dus. Er is GEEN ENKELE vrouw die met kort haar beter staat dan met lang haar. Period.
In negatief opzicht, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ahh jullie zijn dus ICT'ers ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Silven het volgende:
En tuurlijk krijgen ze van andere dames complimenten over hoe lekker vlot het is, die denken "Zo, weer wat minder concurrentie." Oh, en die andere dames hoeven zich niet aangetrokken te voelen tot de persoon in kwestie. Als een mannelijke collega mij zou vragen hoe ik zijn weelderige paardenstaart vind zeg ik ook ja mooi hoor!
Emma Watsonquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
Het was hypothetisch, maar ik ben inderdaad ICT'er. Wel typisch dat je dat raad want er werken bij ons gelukkig geen paardenstaarten. :pquote:
Je ziet er niet als ICT'er uit. Weet je wel zeker dat je dat bent?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:23 schreef Silven het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, maar ik ben inderdaad ICT'er. Wel typisch dat je dat raad want er werken bij ons gelukkig geen paardenstaarten. :p
Zeer zeker ja!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef Anshur het volgende:
[..]
Je ziet er niet als ICT'er uit. Weet je wel zeker dat je dat bent?
Automatisering in de gezondheidszorg. Apotheken, huisartsen, fysio, tandarts. Voorheen in de financiele sector, installeren pinautomaten e.d. Vanwaar de interesse?quote:
Nee, ik keek dus in je fobo maar je ziet er allesbehalve een ICTer uit. Dus misschien dat je leidinggevende op een IT-afdeling was ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Automatisering in de gezondheidszorg. Apotheken, huisartsen, fysio, tandarts. Voorheen in de financiele sector, installeren pinautomaten e.d. Vanwaar de interesse?
Over een tijdje misschien (hopelijk).quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:30 schreef Anshur het volgende:
[..]
Nee, ik keek dus in je fobo maar je ziet er allesbehalve een ICTer uit. Dus misschien dat je leidinggevende op een IT-afdeling was ofzo
Harry Potterquote:
Oh. Ik hou niet van fantasiefilms en kijk ook geen chick flicks doorgaans. Logisch dat ik haar niet ken dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Harry Potter
En onlangs in The Perks of Being a Wallflower (2012) - IMDb met erg goed acteerwerk.
[ afbeelding ]
Je had beter die foto gepost dat ze uit die taxi stapt, DAT is het korte kapsel dat mannen willen zien bij 20tiggersquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:39 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Zij ziet er inderdaad mooi uit, maar zij heeft ook geen mannelijk kapsel en dát maakt wel even het verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |