De onderste?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik wist het wel
best een mooie meid dit, wel styloquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je had beter die foto gepost dat ze uit die taxi stapt, DAT is het korte kapsel dat mannen willen zien bij 20tiggers
Ja maar dat komt vooral ondanks het korte haar. Maar verder doet het ook hier al afbreuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
Beetje huilie dit. Zijn best vrouwen die nog steeds prachtig zijn met kort haar.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Jongens met lang haar zijn meestal ongewassen metalheads met neckbeard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Jongens staat lang haar ook beter, maar als ik dat zeg verklaart ook iedereen me voor gek helaas
kortom: kwestie van smaak. Jij vindt jongens met lang haar mooi, een ander houdt van vrouwen van kort haar. En weer een ander heeft juist precies het tegenovergestelde. Weer een ander is een feeder en vindt een vrouw van 500kg lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Jongens staat lang haar ook beter, maar als ik dat zeg verklaart ook iedereen me voor gek helaas
Ik wilde net hetzelfde tikken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Silven het volgende:
En tuurlijk krijgen ze van andere dames complimenten over hoe lekker vlot het is, die denken "Zo, weer wat minder concurrentie."
jij valt op beta pussys?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |