Maar wel met een pruik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Seam het volgende:
wijfen die kanker gehad hebben moeten ook geneukt worden gast
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Seam het volgende:
wijfen die kanker gehad hebben moeten ook geneukt worden gast
Die mogen niet op jongetjes lijken, man. Als ze geen spijkerbroeken aan mogen, mogen ze al helemaal geen jongenskapsels.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Waarschijnlijk dat het te maken heeft met het geloof ofzo, dat ze Christelijk is en dus een onderdanig kapseltje nodig heeft. Maar dan nog, dit sloeg echt alles. Zo zonde ook
Lesbienne*quote:
Inderdaad. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
1 pot natquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Lesbienne*
[..]
Inderdaad. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is.
Ja ik weet, niet echt origineel. Maar hier kan maar niet vaak genoeg over geklaagd zijn. Echt ik sprong bijna uit mijn vel toen ik het zagquote:
De kappers zien er tegenwoordig zelf ook zo uit, lekker hipquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef chroestjov het volgende:
ze moeten die kappers tegen de muur zetten
Omdat wij er naar moet kijken misschien? Ik bedoel als ik me nooit meer ga douchen ga ik toch ook niet zeggen van 'waar maken jullie je druk om dat ik stink, het is toch mijn leven'?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |