quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Thorpe het volgende:
Boeiend, als ze van onderen maar kaal is.
Ik leg alleen maar uit waarom het mannen wel degelijk aangaat hoe vrouwen in het algemeen erbij liepen.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kort haar is geen equivalent van onverzorgd, in sommige gevallen staat het zelfs verzorgder en daarnaast, wanneer begrijpen mannen nu dat vrouwen niet rondlopen om alle mannen te plezieren?
De meeste mannen lopen er onaantrekkelijk voor mij bij, maar dat boeit me gewoon echt helemaal niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit waarom het mannen wel degelijk aangaat hoe vrouwen in het algemeen erbij liepen.
Wanneer alle mannen er op voor jou onaantrekkelijke manier bijliepen terwijl ze dit zouden kunnen voorkomen, dan zou jij dat ook niet prettig vinden.
Ik heb het niet over de meesten, ik heb het over alle. Inclusief jouw man zowel voordat je hem had ontmoet als nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meeste mannen lopen er onaantrekkelijk voor mij bij, maar dat boeit me gewoon echt helemaal niks.
Want ineens gaat iedere vrouw zichzelf een kort kapsel aanmeten?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de meesten, ik heb het over alle. Inclusief jouw man zowel voordat je hem had ontmoet als nu.
Nogmaals, ik leg uit dat het uiterlijk van vrouwen wel degelijk ook relevant voor mannen kan zijn. Het uterlijk van een enkeling, geen probleem, maar om hoe meer vrouwen het gaat, hoe relevanter het voor de man wordt.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want ineens gaat iedere vrouw zichzelf een kort kapsel aanmeten?
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, ik leg uit dat het uiterlijk van vrouwen wel degelijk ook relevant voor mannen kan zijn. Het uterlijk van een enkelin, geen probleem, maar om hoe meer vrouwen het gaat, hoe relevanter het voor de man wordt.
Wie weet heeft het meisje chemo gehad en is haar haar net weer aan het groeien....quote:Op maandag 16 maart 2015 09:29 schreef getfitbysmith het volgende:
Op 20 jarige leeftijd al de independent woman uithangen
Pfff een vrouw met zo een mentaliteit als jij hoeft het bij mij (en 95% andere mannen) niet eens te proberen.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.
En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
En de stelling hier dat als je kort haar bij vrouwen mooi vind je dan homo bent is toch iets vreemds, ik was altijd in de veronderstelling dat je homo bent als je als man een andere man af gaat zuigen.....
Beetje vreemd inderdaad. Op die leeftijd kun je toch nog maximaal profiteren van het feit dat je vrouw bent? Als je dan al op een man wil lijken moet je wel echt godsgruwelijk lelijk zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:29 schreef getfitbysmith het volgende:
Op 20 jarige leeftijd al de independent woman uithangen
Ik reageerde aanvankelijk hierop en gaf aan waarom het uiterlijk van een vrouw wel degelijk relevant is voor een man:quote:Op maandag 16 maart 2015 08:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En gezien de meerderheid nog gewoon lang haar heeft slaat deze hypothetische stelling dus nergens op.
En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
En de stelling hier dat als je kort haar bij vrouwen mooi vind je dan homo bent is toch iets vreemds, ik was altijd in de veronderstelling dat je homo bent als je als man een andere man af gaat zuigen.....
En mannen mogen wel degelijk een mening hebben een vrouw zich kleedt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
Ok prima, maar wel apart dat vrouwen daarna geschokt en verontwaardigd reageren wanneer mannen klagen dat vrouwen in andere landen er vaker vrouwelijker uitzien.quote:En als alle vrouwen ineens spontaan kort haar willen dan hebben mannen daar maar gewoon mee om te gaan, gezien het niet hun lijf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |