Leuk iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld, maar het uiteindelijk gewoon op lengte gelaten. Ipv het af te knippen heb ik een permanent genomen, want wilde wel iets anders. Dus heb nu krullen tot ongeveer 10 cm over m'n schouders
Jaquote:
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.quote:
Had je wel verdiend eigenlijk. Dat doe je toch niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.
He? Wat?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je wel verdiend eigenlijk. Dat doe je toch niet.
Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen, dat een man dat oprecht leuker vindt. Maar ja zoveel mensen zoveel wensen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4: je ex is hommo).
Het was geen pittig kapsel denk ik. Wat korter, maar nog steeds wel vrouwelijk. Maakt dat het minder erg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je wel minder sjans had verdiend met je pittige kapsel.
Hmm. Pics ter vergelijkingsmateriaal? (mag ook via dm ofc)quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maaarrrrrr ik heb een tijd lang wel wat korter haar gehad. En daar had ik toen echt niet minder sjans om.
Dat is minder erg. Maar er moeten nu eigenlijk even pics als vergelijkingsmateriaal komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was geen pittig kapsel denk ik. Wat korter, maar nog steeds wel vrouwelijk. Maakt dat het minder erg?
je ex is een hommoquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen hun haar af moeten knippen. Ik geloof niet dat het altijd zo ontzettend klachtwaardig is. Mijn ex heeft zelfs eens gezegd toen ik vertelde dat ik een kappersafspraak had 'Knip het anders kort, ik denk dat dat bij jouw gezicht heel mooi zou staan', dus ik denk dat het verschilt per vrouw hoe het staat, en per man wat hij er van vindt. (inb4:).
Stel dat alle vrouwen er bijv. onverzorgd uit zouden zien. Dan kun je wel zeggen: "waar maak je je druk om, het is toch hun leven". Feit blijft, het zou dan ook onplezierig zijn voor alle hetero-mannen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Waarom maak jij jezelf daar druk om. Het is toch haar leven.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Zat zojuist dus weer in de gym, jwt. Beetje krachttraining (bi- en triceps dag, ook wat pecs gedaan), daarnaast ff wat gecrosstrainerd (no hommo) en geroeid. Niets bijzonders eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:03 schreef Anshur het volgende:
Zat zojuist dus weer in de gym (no hommo)
Kort haar is geen equivalent van onverzorgd, in sommige gevallen staat het zelfs verzorgder en daarnaast, wanneer begrijpen mannen nu dat vrouwen niet rondlopen om alle mannen te plezieren?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Stel dat alle vrouwen er bijv. onverzorgd uit zouden zien. Dan kun je wel zeggen: "waar maak je je druk om, het is toch hun leven". Feit blijft, het zou dan ook onplezierig zijn voor alle hetero-mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |