Ze moeten gewoon geen Nickelback vragen meer stellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef alors het volgende:
Eigenlijk zou je punten moeten krijgen als je Nickelback vragen niet weet.
Maybequote:
gewoon Kane invullenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik wil dat 3fm awards lijstje wel invullen, maar ik kan echt niet zoveel NL dingen verzinnen terwijl ze er vast wel zijn... Is er geen lijstje of iets met Nederlandse artiesten die afgelopen jaar wat uitgebracht hebben?
quote:
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3FM wilde dat Racoon alle prijzen kreeg
Van Pino mag je nergens over klagen. Daar klaagt hij altijd overquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.
Zo lang je belasting betaald mag je natuurlijk over de 3FM Awards klagen je betaald er immers aan meequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.
Die kosten geen geld, die leveren geld opquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo lang je belasting betaald mag je natuurlijk over de 3FM Awards klagen je betaald er immers aan mee.
Ik vond 'm 2 maanden geleden al stukquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend voor 7en gehoord, toen bij Domien en nu alweer... (Wallpaper)
Nou is het wle een aardig nummer, maar ze moeten hem niet stuk draaien...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Jay Z heeft er alleen maar zoveel omdat hij op sommige popplaatjes een rapje doet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
Het zou ze sieren als ze een keer een moeilijke vraag stellen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker aan de aprés-ski hier, in mijn enigje..
Probeer het eens met minder foute muziekquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef alors het volgende:
Nou al die moeite gedaan om dat kutlijstje te maken, krijg ik een foutmelding bij het uploaden
Ja, hij bleek geen homoquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het gesprek neemt even een andere wending!
die blijf je zoeken?quote:
nee, het is gewoon weer zo'n onzinnige gadget voor die hipstersquote:
Dit is in potentie iets wereldverbeterends, de mogelijkheden met zo'n bril zijn eindeloos.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, het is gewoon weer zo'n onzinnige gadget voor die hipsters
maar dat is boring berkenbos.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk maar bossen in Nederland momenteel
[ afbeelding ]
![]()
Kleurloze bende is het.
dat zijn dan ook berken, die zuigen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk maar bossen in Nederland momenteel
[ afbeelding ]
![]()
Kleurloze bende is het.
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar dat is boring berkenbos.
De eik staat er momenteel niet veel anders bij hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar dat is boring berkenbos.
Ja. Liever gisteren dan vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef alors het volgende:
[..]
De eik staat er momenteel niet veel anders bij hoorTijd voor lente en zomer, bladeren aan de bomen
graag dan zijn de elzen, berken en aanverwanten ook uitgebloeid en loop ik niet elke keer meer zo te niezen.quote:
Daar heb ik gelukkig weinig last van, dus van mij mag het komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
graag dan zijn de elzen, berken en aanverwanten ook uitgebloeid en loop ik niet elke keer meer zo te niezen.
Hier wordt het pastaquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
pasta of rijst? wat zal ik eens eten...
tis meer dat ik weken achter elkaar spontaan ga niezen zonder duidelijke reden. Gelukkig geen gesnotter!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig weinig last van, dus van mij mag het komen![]()
Wel vervelend als je er slecht tegen kan...
quote:Op 1 maart 2013 organiseer ik het sportevenement van het jaar. Ik zet mijn sjoelbakken neer in Olympisch topsportcentrum Papendal in Arnhem voor Het @Work Sjoeltoernooi! En jij kunt meedoen.
Vergeet de Olympische spelen, het WK voetbal, de Tour de France en kom sjoelen. Het is een open toernooi, dus je hoeft je niet te kwalificeren. Alleen een inschrijving is nodig om kans te maken op een plek.
Maak een team (3 tot 5 personen) of kom alleen. Er zijn prachtige prijzen te winnen en natuurlijk staat de titel Winnaar van het eerste @Work Sjoeltoernooi op het spel.
Inschrijven doe je via het formuliertje aan de rechterkant. Zet m op, wees fit en ik hoop je te zien op 1 maart.
Ik zet mijn studiootje neer op het toernooi en ga plaatjes draaien. Je kunt meespelen van 10 tot 12 uur. Na plaatsing ontvang je snel meer details.
Rijstquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
pasta of rijst? wat zal ik eens eten...
niet lelijk doen over bossenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Bos is Bruce Springsteen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
2 bomen voor je postquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet lelijk doen over bossen![]()
nou omdatquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm doen mensen hun radio niet uit als ze op de radio komen?
die stomme echo
Ja inderdaadquote:
Ach ja, toch leuk om een kijkje te nemen bij de studio's, had het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hillywood Tours...![]()
Het ziet er toch wel zó knullig uit, zo'n treintje.
volgens mij was dit er een van de NOS, NOS op 3 leest alleen het nieuws op van 07.00-19.00quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaadHoeveel nieuwslezer hebben ze eigenlijk bij nos op 3.
Hij komt ook langs rijden bij het kantoor waar ik af en toe zit, in het decorcentrum. Hoor ik iemand door een intercom elke keer weer het standaard verhaaltje op dreunen 'als u nu naar links kijkt ziet u een decor' of zoiets.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach ja, toch leuk om een kijkje te nemen bij de studio's, had het nog nooit gezien.
Ook bij RTL binnen geweest, maar we mochten geen foto's van de Boulevard-studio maken vanwege de privacy![]()
![]()
![]()
En ook omdat het eigenlijk een kleine kutstudio is
.
Nog goede verhalen?quote:
Klopt, NOS op 3 (Fleur, Bart-Jan, Biem, Sophie, Mustafa en Wouter) maakt de bulletins van volgens mij 6.30 t/m 19.00 (en volgens mij 7.30-15.00 in het weekend). Daarbuiten wordt het 'grote boze' algemene NOS-bulletin doorgeprikt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij was dit er een van de NOS, NOS op 3 leest alleen het nieuws op van 07.00-19.00
Nope, mijn leven is een grote saaie bedoeling de laatste tijdquote:
Whehe ja kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt ook langs rijden bij het kantoor waar ik af en toe zit, in het decorcentrum. Hoor ik iemand door een intercom elke keer weer het standaard verhaaltje op dreunen 'als u nu naar links kijkt ziet u een decor' of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |