En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.quote:
Hillywood Tours...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga met het Hillywood Treintje mee
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.
Hij is afgelopen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha I knew it!
Zo'n lelijk nummer kun je niet zelf maken, dat jat je van een ander lelijk nummer!
edit: knop radio. Laat iemand weten als het weer voorbij is?
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
omgquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef themauster het volgende:
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
![]()
Ja en dan komt Kamp straks weer zeuren dat werklozen in de rest van het land maar naar het Westland moeten komen op tomaten te plukkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
In ieder geval geen werkwoorden vervoegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ga ik ff dansend de was ophangen.
Ik ben er verbaast over wat ik allemaal dansend kan
ehm, Hilversum is ook randstad, dus ze zaten er alquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Shiny dusquote:
kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In ieder geval geen werkwoorden vervoegen
jeuh!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
Ik zit illegaal op het kantoor beneden, even meeluisteren ipv Sky
"Drive" is de bestequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Shiny dus
*olie op vuur gooit
Eén van hun betere nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |