Ze moeten gewoon geen Nickelback vragen meer stellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef alors het volgende:
Eigenlijk zou je punten moeten krijgen als je Nickelback vragen niet weet.
Maybequote:
gewoon Kane invullenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik wil dat 3fm awards lijstje wel invullen, maar ik kan echt niet zoveel NL dingen verzinnen terwijl ze er vast wel zijn... Is er geen lijstje of iets met Nederlandse artiesten die afgelopen jaar wat uitgebracht hebben?
quote:
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3FM wilde dat Racoon alle prijzen kreeg
Van Pino mag je nergens over klagen. Daar klaagt hij altijd overquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.
Zo lang je belasting betaald mag je natuurlijk over de 3FM Awards klagen je betaald er immers aan meequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ja true, maar anders mag ik van Pino niet klagen.
Die kosten geen geld, die leveren geld opquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo lang je belasting betaald mag je natuurlijk over de 3FM Awards klagen je betaald er immers aan mee.
Ik vond 'm 2 maanden geleden al stukquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend voor 7en gehoord, toen bij Domien en nu alweer... (Wallpaper)
Nou is het wle een aardig nummer, maar ze moeten hem niet stuk draaien...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Jay Z heeft er alleen maar zoveel omdat hij op sommige popplaatjes een rapje doet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
Het zou ze sieren als ze een keer een moeilijke vraag stellen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker aan de aprés-ski hier, in mijn enigje..
Probeer het eens met minder foute muziekquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef alors het volgende:
Nou al die moeite gedaan om dat kutlijstje te maken, krijg ik een foutmelding bij het uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |