Ach ja, toch leuk om een kijkje te nemen bij de studio's, had het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hillywood Tours...![]()
Het ziet er toch wel zó knullig uit, zo'n treintje.
volgens mij was dit er een van de NOS, NOS op 3 leest alleen het nieuws op van 07.00-19.00quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaadHoeveel nieuwslezer hebben ze eigenlijk bij nos op 3.
Hij komt ook langs rijden bij het kantoor waar ik af en toe zit, in het decorcentrum. Hoor ik iemand door een intercom elke keer weer het standaard verhaaltje op dreunen 'als u nu naar links kijkt ziet u een decor' of zoiets.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach ja, toch leuk om een kijkje te nemen bij de studio's, had het nog nooit gezien.
Ook bij RTL binnen geweest, maar we mochten geen foto's van de Boulevard-studio maken vanwege de privacy![]()
![]()
![]()
En ook omdat het eigenlijk een kleine kutstudio is
.
Nog goede verhalen?quote:
Klopt, NOS op 3 (Fleur, Bart-Jan, Biem, Sophie, Mustafa en Wouter) maakt de bulletins van volgens mij 6.30 t/m 19.00 (en volgens mij 7.30-15.00 in het weekend). Daarbuiten wordt het 'grote boze' algemene NOS-bulletin doorgeprikt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij was dit er een van de NOS, NOS op 3 leest alleen het nieuws op van 07.00-19.00
Nope, mijn leven is een grote saaie bedoeling de laatste tijdquote:
Whehe ja kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt ook langs rijden bij het kantoor waar ik af en toe zit, in het decorcentrum. Hoor ik iemand door een intercom elke keer weer het standaard verhaaltje op dreunen 'als u nu naar links kijkt ziet u een decor' of zoiets.
Van mij mogen ze NOSop3 schrappen. Wat een Mickey mouse journaal is dat tegenwoordigquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, NOS op 3 (Fleur, Bart-Jan, Biem, Sophie, Mustafa en Wouter) maakt de bulletins van volgens mij 6.30 t/m 19.00 (en volgens mij 7.30-15.00 in het weekend). Daarbuiten wordt het 'grote boze' algemene NOS-bulletin doorgeprikt.
Auto aan de kant zetten en huilen! Want manmanman godsamme wauw wauw wat wat mooi! Beter dan het origineel! Kippenvel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
Pompeii![]()
Jammer dat ik halverwege het nummer m'n eindbestemming had bereikt...
Ja maar ik vind em echt geweldig!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Auto aan de kant zetten en huilen! Want manmanman godsamme wauw wauw wat wat mooi! Beter dan het origineel! Kippenvel!
Minthys regime heerschtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik vind em echt geweldig!!!
De halve woonvorm neuriet het mee, ik zeg hitje
Buiten dat het een fantastische plaat is onafhankelijk van je stemming, heb je me nu weer goed aangevoeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je weer een schouder gebruiken, ja?
Dit soort berichten is een keer wat anders dan al je hosselposts.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buiten dat het een fantastische plaat is onafhankelijk van je stemming, heb je me nu weer goed aangevoeld![]()
Ik weet niet wat het is de laatste 2 weken
hmquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb besloten dat geen enkele vrouw goed genoeg voor me is en dat ik vrijgezel blijf. zo.
iig voor zolang geen dame in me geïnteresseerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |