Goeie lapoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Assistent medewerker fastfood bij restaurant de gouden bogen
Je stalkt me hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ken altijd beter. Met jou?wanneer begin je daar eens te praten, ik wacht met smart ;@
jaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed dat je hier terug komt
Ik ben benieuwdquote:
Ze wachten op jou Argo. tot je van je zolder afkomt.quote:
klootzak. Lul. Gemenerd. Schorriemorrie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet voor haar![]()
*evil laugh*
Bij dat kruispunt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Assistent medewerker fastfood bij restaurant de gouden bogen
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wachten op jou Argo. tot je van je zolder afkomt.
Ja zo noemen ze me jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klootzak. Lul. Gemenerd. Schorriemorrie.
neehee, doe nu, savonds heb je kans op mn exquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen pas doe
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.
Oohja die wil ik hosselenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neehee, doe nu, savonds heb je kans op mn ex
soms. als ze niet kan slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja die wil ik hosselen
Zit zij dan ook daar in die SC ?
Wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.
beroep: trollquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Naam: Argo.
Leeftijd: 20
Geloof: Christen.
Over wie hebben we het hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar normaal in de losse topics?
Meestal in psychologie topics. depressie-topic zit ze vaakquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar normaal in de losse topics?
Argo fuck yourselfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet over FOK!quote:
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?
oh okeequote:
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemenquote:
ander forumquote:
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemen
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
Katholieke hebben pastoors....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.
quote:
Hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Ja een pastoor is een priester wijsneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een pastoor is een priester wijsneus
Kneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...Pastoor Bisschop etc...
aah, welke?quote:
Voor nog 6 minutenquote:
Dan snap je nog niet, dat mensen vrijwillig voor het geloof kiezen, maar ik verzeker je het maakt me sterker.quote:
quote:
Ja als gelovige zou je dat toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...Pastoor Bisschop etc...
Ja ach ik noem het pastoor. Maar zelf wil ik misschien kapelaan worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als gelovige zou je dat toch moeten kunnen
Onbekendequote:
McDonalds is dan ook voor het plebsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, niet dat fokkers me ooit komen bewonderen
Ja weet de rangen binnen je eigen kerk dus niet? Vertel me als katholiek eens wie de Paus voor Benedictus XVI was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ach ik noem het pastoor. Maar zelf wil ik misschien kapelaan worden.
Ik ga morgen naar je mac toequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
McDonalds is dan ook voor het plebs
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan snap je nog niet, dat mensen vrijwillig voor het geloof kiezen, maar ik verzeker je het maakt me sterker.
Was dat niet Johannes Paulus? Ik ben pas gelovig maar het gaat zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja weet de rangen binnen je eigen kerk dus niet? Vertel me als katholiek eens wie de Paus voor Benedictus XVI was.
Pizza beschouwt de Mac als een restaurantquote:
Geowntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?
Fastfoodketenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza beschouwt de Mac als een restaurant__
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hee tax, hoe vaak moet prom het nou nog zeggen
Avond
Nope, prom is al best lang afwezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prom is zeker in slaap gevallen?of heeft ze hier nog wel na 22:00 gereageerd
?
Wat een ongelooflijke domme onzinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.
Je bent net gelovigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Was dat niet Johannes Paulus? Ik ben pas gelovig maar het gaat zo.
Kapelaan, pastoor, bisschop.
Owkie dan is ze in slaap gevallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, prom is al best lang afwezig.
Dat mag ik best, als ik dat vind. Natuurlijk, qua tijd heb je meer meegemaakt dan ik, maar qua ervaring betwijfel ik dat om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.
is het ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza beschouwt de Mac als een restaurant__
Is wel een van de betere kakhielen vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]zomaar... vieze rokers zijn vies
Avond
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat mag ik best, als ik dat vind. Natuurlijk, qua tijd heb je meer meegemaakt dan ik, maar qua ervaring betwijfel ik dat om eerlijk te zijn.
Jij vraagt zeker ook voor bestek als je een hamburger daar gaat etenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Nee...
[..]
2 weken voor kerstmis of zo.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een van de betere kakhielen vind ik persoonlijk![]()
was het lekker?
Dat ownt Hypo wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.
Check, nope, check.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vraagt zeker ook voor bestek als je een hamburger daar gaat eten____
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen voor de mac en jezelf als een of andere patriciër zien
Heeft ze een avondje vrij gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owkie dan is ze in slaap gevallen
Normaal hou ik haar wakker op whatsapp maar druk in de mac ditdatalles
ik zeg jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Check, nope, check.
Gaan we nu een wedstrijdje wie-is-het-zieligst doen?
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:
Het omgaan met ziekte, leert je beter met dingen omgaan. Een dubbele depressie laat je het leven van een ander perspectief zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Check, nope, check.
Gaan we nu een wedstrijdje wie-is-het-zieligst doen?
Voel ik me niet, soms best lekker hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoorlekker flurry en 2 euro knallers
Waarom dan katholiek worden, was dan hellenist gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dan kan ik toch niet alles weten man. maar feels goood man om te gelovne!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Niet echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik je ownen? Beete gelijkopgaande strijd denk ik he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Krijg je later sneller een huis door op wachtlijsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Mac Arnhem? Ben ik laatst nog geweestquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]nu heb ik zin in flurry
morgen maar eens kijken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel ik me niet, soms best lekker hoor
Ik geloof in Jezus Christus! De Heer, de heilige geest. De heilige Maria en de gemeenschap der heiligen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dan katholiek worden, was dan hellenist geworden
Of Joods.
Denk dat we gelijk staan ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt he![]()
neequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt he![]()
Mc Kroket, Mc Chickenquote:
Heiligenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik geloof in Jezus Christus! De Heer, de heilige geest. De heilige Maria en de gemeenschap der heiligen.
You don`t know halfquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen voor de mac en jezelf als een of andere patriciër zien
jij kan niet kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mac donalds is rotzooi alle fastfood is dat.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Mac Arnhem? Ben ik laatst nog geweest
Ik wil hier verder niet ingaan op mijn privéleven, maar neem nou maar van mij aan dat ik die ervaringen wel zo'n beetje heb gehad allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Het omgaan met ziekte, leert je beter met dingen omgaan. Een dubbele depressie laat je het leven van een ander perspectief zien.
kan het wel lekker zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mac donalds is rotzooi alle fastfood is dat.
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil hier verder niet ingaan op mijn privéleven, maar neem nou maar van mij aan dat ik die ervaringen wel zo'n beetje heb gehad allemaal.
Haha even wachten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertel het me dan. Ik vertrouwde jou ook
Als het nou in de bijbel stond, oké, maar nergens in de bijbel staat het duidelijk genoemd.quote:
Rotzooi blijft rotzooi.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan het wel lekker zijn
Jongen wat een debiel ben jij zeg, als je op je 10de al een trauma meemaakt. ga je serieus zeggen: Oh maar jij bent pas 15? nog heel leven voor je joh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.
Heiligen zijn doorgeef luiken verkoren mensen uitgezocht door God.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het nou in de bijbel stond, oké, maar nergens in de bijbel staat het duidelijk genoemd.
Zeggen dat je levenservaring hebt, maar ondertussen niet doorhebben dat de jaren die je leeft slechts een nummer zijn, die minder zeggen dan een doofstomme Pakistaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.
Ik ben al depressief vanaf mijn 10de.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen wat een debiel ben jij zeg, als je op je 10de al een trauma meemaakt. ga je serieus zeggen: Oh maar jij bent pas 15? nog heel leven voor je joh.
Spoor je wel?
Ja, vanaf morgen tm zondag zit ze vast aan me dus ze verdient dat wel evenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze een avondje vrij gekregen
Geef mij die bijbelpassage eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Heiligen zijn doorgeef luiken verkoren mensen uitgezocht door God.
Gek hequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben al depressief vanaf mijn 10de.En met 15 wist ik dus echt 4x niets.
ERVARINGEN hebben we het over schat, niet over getallen. Getallen zeggen niets over het leven, het zijn de ervaringen die ertoe doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Trustenquote:
Klopt maar iemand van 8 heeft minder ervaring dan iemand van 12. Met 15 ben je nogal met oppervlakkige dingen bezig, en moet je nog echt diep tot bezinning komen, er zijn uitzonderingen maar als je al opmerkt dat geloofquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeggen dat je levenservaring hebt, maar ondertussen niet doorhebben dat de jaren die je leeft slechts een nummer zijn, die minder zeggen dan een doofstomme Pakistaan
Doe ik ook. Maar hij maakt het er naar, alsof alleen zijn problemen zo erg zijn omdat hij nou eenmaal ouder is. dat is debielquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
Laat mensen een mening hebben zonder ze er voor uit te schelden
Dat is wel lief van jequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen tm zondag zit ze vast aan me dus ze verdient dat wel even
Onzin, onzin onzinquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar iemand van 8 heeft minder ervaring dan iemand van 12. Met 15 ben je nogal met oppervlakkige dingen bezig, en moet je nog echt diep tot bezinning komen, er zijn uitzonderingen maar als je al opmerkt dat geloofis, dan moet je nog wat dieper bezinnen.
Laten we dit nou maar geen wie-wint-in-zieligheid-en-aww-boe-boe-depressies maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben al depressief vanaf mijn 10de.En met 15 wist ik dus echt 4x niets.
Slaap lekkerquote:
Kijk dit getuigd van levenservaring.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
Dat denk je, dat lijkt zo. Maar als je echt ervaring had dan had je netzoals supersof gereageerd in plaats van met trol.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ERVARINGEN hebben we het over schat, niet over getallen. Getallen zeggen niets over het leven, het zijn de ervaringen die ertoe doen.
Ik ken 30-jarigen die zich gedragen alsof ze qua ervaring een kind van 5 zijn en ik ken 12-jarigen die zich volwassener gedragen dan jij en ik, omdat ze al genoeg mee hebben gemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo heeft geen meningen, zijn meningen komen uit een boekje
Kan je best vinden, maar vind niet dat je hem gelijk moet uitschelden daarvoor. Kun je ook normaal zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar hij maakt het er naar, alsof alleen zijn problemen zo erg zijn omdat hij nou eenmaal ouder is. dat is debiel
neequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
Wat een onzin, iemand van 8 kan meer van de wereld begrijpen dan een 18 jarigequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar iemand van 8 heeft minder ervaring dan iemand van 12. Met 15 ben je nogal met oppervlakkige dingen bezig, en moet je nog echt diep tot bezinning komen, er zijn uitzonderingen maar als je al opmerkt dat geloofis, dan moet je nog wat dieper bezinnen.
Doe ik niet jullie vallen me allemaal aan, had je me in mijn waarden gelaten was deze discussie er niet eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo pls fuck off met je wie-is-er-zieliger-contest
Kerel. Jij weet niets over mij, noch over Supersof. En ik ga hier de waarheid niet vertellen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk dit getuigd van levenservaring.
[..]
Dat denk je, dat lijkt zo. Maar als je echt ervaring had dan had je netzoals supersof gereageerd in plaats van met trol.
[..]
Nee.
Als jij dat vind. Maar in de geschiedenis waren keizers van een jaar of 8 niet zo goed....quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand van 8 kan meer van de wereld begrijpen dan een 18 jarige
Tevens is dit de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gehoord, wat een bullshit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Pizza is een van de verstandigste 15-jarigen die ik ken met de leukste interesses.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tevens is dit de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gehoord, wat een bullshit.
Is geen illusie, dat je zoiets al een illusie zou noemen, getuigd toch dat je nog wat meer ervaring moet opdoen. Qua het accepteren van bepaalde dingen, en bepaalde dingen een plekje kunnen geven en vrede hebben met.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kerel. Jij weet niets over mij, noch over Supersof. En ik ga hier de waarheid niet vertellen.
Ik ben oprecht blij voor je dat jij denkt je steun in het Geloof te hebben gevonden, ik ben oprecht blij dat je gelukkig wordt van die illusie.
Nou toch is het zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tevens is dit de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gehoord, wat een bullshit.
Vind je het gek dat we je aanvallen nadat je tegen hypo gaat zeggen dat ze de levenservaring niet heeft om ergens over te sprekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe ik niet jullie vallen me allemaal aan, had je me in mijn waarden gelaten was deze discussie er niet eens.
Dus hij mag wel een mening hebben maar wij niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je best vinden, maar vind niet dat je hem gelijk moet uitschelden daarvoor. Kun je ook normaal zeggen.
Nou dat wil ik niet zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk dit getuigd van levenservaring.
[..]
Dat denk je, dat lijkt zo. Maar als je echt ervaring had dan had je netzoals supersof gereageerd in plaats van met trol.
[..]
Nee.
Dat is donderdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel lief van jeplannen voor morgen? Ik las bios, of las ik verkeerd?
niet genoeg ervaring om mijn geloof belachelijk te maken, of mij als persoon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we je aanvallen nadat je tegen hypo gaat zeggen dat ze de levenservaring niet heeft om ergens over te spreken
kwoot vor troethquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Hypocriet ten opzichte van vele users hier 100x meer levenservaring heeft.
En dan maakt het geen hond uit dat ze 15 is.
Lees dan goed...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hij mag wel een mening hebben maar wij niet?
Nouja ik heb mee gemaakt hoe een man me de pijn wegpakte. Dat moet God toch zijn geweest wie anders, die man geloofde ook daardoor ben ik gaan geloven. En mensen in dat topic hebben zo'n wonder niet mogen ervaren dus ja ik vind dat ik meer ervaren heb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet zeggen hoorZo bedoelde ik het helemaal niet. Maar dat schelden van fokit vind ik gewoon overdreven.
Keizers zijn personen, de mensheid is niet een geheel en niet iedereen is hetzelfde als een ander. Jezus zeg wat een drogredenering.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Als jij dat vind. Maar in de geschiedenis waren keizers van een jaar of 8 niet zo goed....
Hij leest goed. Maar Argo hoeft niet lief aangesproken te worden. Geeft verder ook niet, ik snap jouw reactie ook welquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pizza is een van de verstandigste 15-jarigen die ik ken met de leukste interesses.
Ik maak jou niet belachelijk, ik ben blij voor jou dat jij denkt dat het leven zo in elkaar zit. Ik ben het daar niet mee eens en ik vind dat je dat anderen ook niet dient op te leggen. Verder even goede vrienden, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat je zieliger bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
niet genoeg ervaring om mijn geloof belachelijk te maken, of mij als persoon.
Ok wat als ik zeg dat hypo slim is en alle ervaring van de wereld heeft? Dan nog heeft ze nog geen rijbewijs, (je ziet een hele andere kant van mensen in het verkeer) dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Keizers zijn personen, de mensheid is niet een geheel en niet iedereen is hetzelfde als een ander. Jezus zeg wat een drogredenering.
Mmm dat is wel balenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is donderdagen als het goed is vrijdag Efteling (gaat heeeeel misschien niet door vanwege kids van de de vriend van me ma waar ik eigenlijk even op moet letten
(13 en 15 jaar... maar strenge gelovige moeder van hun die anders gaat huilen))
naja ik ga er van uit dat het doorgaat anywaysga niet thuisblijven op een vakantie dag aangezien ik vrijwel nooit vakantie heb
Denken dat jij meer wijsheid in pacht hebt dan Hypocrietquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Is geen illusie, dat je zoiets al een illusie zou noemen, getuigd toch dat je nog wat meer ervaring moet opdoen. Qua het accepteren van bepaalde dingen, en bepaalde dingen een plekje kunnen geven en vrede hebben met.
[..]
Nou toch is het zo.
dit jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Hypocriet ten opzichte van vele users hier 100x meer levenservaring heeft.
En dan maakt het geen hond uit dat ze 15 is.
Verstandig kan ook zijn dingen juist doen omdat je weet dat ze fout zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]dat eerste klopt trouwens voor geen meter
Ik leg het niemand op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik maak jou niet belachelijk, ik ben blij voor jou dat jij denkt dat het leven zo in elkaar zit. Ik ben het daar niet mee eens en ik vind dat je dat anderen ook niet dient op te leggen. Verder even goede vrienden, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat je zieliger bent.
Het is dan ook wel heel moeilijk om dat niet te doen als je zo begint.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe jij dat eens, alles wat wij zeggen is toch ook een mening? Is die dan ondergeschikt aan jouw mening of die van Argo?quote:
Je gelooft als een volwassen man in een door mensen verzonnen illusiequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie begonnen eerder al, laat mij gewoon in mijn waarden dan laat ik jou. Maar ga je mij lastig vallen val ik je ook lastig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is dan ook wel heel moeilijk om dat niet te doen als je zo begint.
Oke, als jij dat vindtquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik heb mee gemaakt hoe een man me de pijn wegpakte. Dat moet God toch zijn geweest wie anders, die man geloofde ook daardoor ben ik gaan geloven. En mensen in dat topic hebben zo'n wonder niet mogen ervaren dus ja ik vind dat ik meer ervaren heb.
Dat doe je wel. Alleen jouw mening is almachtig. Je ziet alleen zelf niet dat je het zo overbrengt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik leg het niemand op.Maar jullie vallen mij erover aan allemaal. Wat moet ik dan?
Stoppen over geloof zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik leg het niemand op.Maar jullie vallen mij erover aan allemaal. Wat moet ik dan?
Dus omdat jij dingen ziet die er niet zijn, bestaat god opeens?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik heb mee gemaakt hoe een man me de pijn wegpakte. Dat moet God toch zijn geweest wie anders, die man geloofde ook daardoor ben ik gaan geloven. En mensen in dat topic hebben zo'n wonder niet mogen ervaren dus ja ik vind dat ik meer ervaren heb.
dit ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leest goed. Maar Argo hoeft niet lief aangesproken te worden. Geeft verder ook niet, ik snap jouw reactie ook welalleen jij kent hem niet buiten deze SC
Ken genoeg gelovigen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je gelooft als een volwassen man in een door mensen verzonnen illusie
iedereen die te oud is voor sprookjesboeken is oud genoeg om dat zogeheten "geloof" van jou aan te pakken imho en jou als persoon is een 20 jarige jongen die op een online forum (hoe kansloos dan ook) zijn geloof loopt op te dringen
Precies ik respecteer ongelovige ook, maar ze haten altijd op mijn geloof.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, als jij dat vindtIk heb er geen last van en andere mensen zouden dat ook niet moeten hebben. Laat elkaar gewoon
Dus levenswijsheid zit hem in je rijbewijs?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok wat als ik zeg dat hypo slim is en alle ervaring van de wereld heeft? Dan nog heeft ze nog geen rijbewijs, (je ziet een hele andere kant van mensen in het verkeer) dat soort dingen.
Maar als iets fout is en ik doe het dan is dat geen wijsheid toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verstandig kan ook zijn dingen juist doen omdat je weet dat ze fout zijn.
Dat is wel een cruciaal punt ja. Een rijbewijs = levenservaring jongens! Zonder rijbewijs weet je niets van de wereld!quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok wat als ik zeg dat hypo slim is en alle ervaring van de wereld heeft? Dan nog heeft ze nog geen rijbewijs, (je ziet een hele andere kant van mensen in het verkeer) dat soort dingen.
Ik zeg dat je wel mening mag geven, maar niet hoeft te schelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leest goed. Maar Argo hoeft niet lief aangesproken te worden. Geeft verder ook niet, ik snap jouw reactie ook welalleen jij kent hem niet buiten deze SC
Oke. als je dat vervelend vind zal ik er op lettenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg dat je wel mening mag geven, maar niet hoeft te schelden.
Ja, en die houd je maar lekker in de kerk, als ik ergens een hekel aan heb is het iemand die zijn of haar geloof wilt opdringenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Precies ik respecteer ongelovige ook, maar ze haten altijd op mijn geloof.
Val mij er dan niet op aan, verder mag ik mijn mening over seks en etc hebben, als die mening met het geloof samenhangt kan ik er niets aan doen maar recht op een mening heeft iedereen, dat weet je als meid die veel ervaren heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoppen over geloof zou fijn zijn.
De pijn was weg, God's hand die me heelde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus omdat jij dingen ziet die er niet zijn, bestaat god opeens?
Nee maar zulke dingen kan je niet als je 15 bent, wat ik wil zeggen de rekeningen die komen. Je toekomst die steeds dichter in beeld komt dat doet dingen met je, en dat vormt je als mens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus levenswijsheid zit hem in je rijbewijs?
Was een voorbeeld. Het kopen van je eigen huis, het op jezelf wonen etc allemaal dingen die jou vormen. Ook seksuele relaties etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is wel een cruciaal punt ja. Een rijbewijs = levenservaring jongens! Zonder rijbewijs weet je niets van de wereld!
Nee aangezien we donderdag met een vriendin van prom enzo naar de film gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm dat is wel balenkun je het niet omdraaien? Donderdag efteling en vrijdag dan bios?
Welke film gaan jullie heen?
Wel als je dat van tevoren inziet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als iets fout is en ik doe het dan is dat geen wijsheid toch?
Ik haat niet op het geloof, maar een deel van de gelovigenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Ik val niemand ermee lastig dring het niemand op ik uit slechts mijn mening, maar dat mag niet want in mijn mening zit mijn geloof verwerkt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, en die houd je maar lekker in de kerk, als ik ergens een hekel aan heb is het iemand die zijn of haar geloof wilt opdringen
1x zo'n gozer op centraal tegengekomen en hem laten weten wat ik van het geloof vond, zijn bek wijd open van verbazing. hem een fijne dag gewenst en mijn bus gepakt. nooit meer op die plek gezien
Ik heb het niet over meningen. Ik heb het over schelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe jij dat eens, alles wat wij zeggen is toch ook een mening? Is die dan ondergeschikt aan jouw mening of die van Argo?
Ik doe niets.... Ik heb enkel mijn mening en daarvoor word ik gehaat. Ik kan hartstikke aardig en alles zijn maar om mij te veroordelen tot trol etc, sorry maar dan ben je verkeerd bezig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat niet op het geloof, maar een deel van de gelovigen
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Je valt mij lastig, en daar ga je de fout in. jammer dat jeffrey nu niet post. die had mijn rug bigtime op dit onderwerpquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik val niemand ermee lastig dring het niemand op ik uit slechts mijn mening, maar dat mag niet want in mijn mening zit mijn geloof verwerkt.
Ik val jou nergens aan, ik ben het er alleen niet mee eens. Jij mag je mening hebben, ik zeg net dat ik blij ben dat jij het 'ultieme' gevonden denkt te hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Val mij er dan niet op aan, verder mag ik mijn mening over seks en etc hebben, als die mening met het geloof samenhangt kan ik er niets aan doen maar recht op een mening heeft iedereen, dat weet je als meid die veel ervaren heeft.
[..]
Was een voorbeeld. Het kopen van je eigen huis, het op jezelf wonen etc allemaal dingen die jou vormen. Ook seksuele relaties etc.
Nee ik zeg iets over schaarsgeklede dames in de op. Wat sowieso dit topic er niet beter op maakt. Dat heeft Conflict aan het begin van zijn modschap ook gezegd iets over het mooie mensen hoekje. Dus....quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je valt mij lastig, en daar ga je de fout in. jammer dat jeffrey nu niet post. die had mijn rug bigtime op dit onderwerp
Nah ik vind het niet per se een drama ofzo. Maar meer dat het aanvallend kan zijn voor iemand anders. En je standpunt wordt er niet beter door.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. als je dat vervelend vind zal ik er op letten
Je geeft je mening als je er over gevraagd word, dat is anders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe niets.... Ik heb enkel mijn mening en daarvoor word ik gehaat.
Ik veroordeel hier niemandquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe niets.... Ik heb enkel mijn mening en daarvoor word ik gehaat. Ik kan hartstikke aardig en alles zijn maar om mij te veroordelen tot trol etc, sorry maar dan ben je verkeerd bezig.
Dat laatste is waar inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik vind het niet per se een drama ofzo. Maar meer dat het aanvallend kan zijn voor iemand anders. En je standpunt wordt er niet beter door.
Ooh oke zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee aangezien we donderdag met een vriendin van prom enzo naar de film gaan![]()
Maar gaat goed komen hoor, me ma verzint een oplossing
En dat weten we zelf niet..eigenlijk hebben we dat geeneens aan de andere gevraagd waar we heen gaan
Conflict heeft het uiteindelijk goedgekeurd hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik zeg iets over schaarsgeklede dames in de op. Wat sowieso dit topic er niet beter op maakt. Dat heeft Conflict aan het begin van zijn modschap ook gezegd iets over het mooie mensen hoekje. Dus....
Dat maakt dit topic er `juist'' beter opquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Conflict heeft het uiteindelijk goedgekeurd hoor
Waar ik me aan erger is dat er nergens in de bijbel kwaad wordt gesproken over seks behalve als het in een relatie (lees NIET in een huwelijk), maar dit alleen wordt gepredikt door een paar priesters uit de middeleeuwen. Jij zegt je mening op de bijbel te baseren, maar dat doe je niet, dat stoort mij, omdat je hiermee de bijbel in mijn ogen tekortschiet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Val mij er dan niet op aan, verder mag ik mijn mening over seks en etc hebben, als die mening met het geloof samenhangt kan ik er niets aan doen maar recht op een mening heeft iedereen, dat weet je als meid die veel ervaren heeft.
quote:[..]
De pijn was weg, God's hand die me heelde.
quote:[..]
Nee maar zulke dingen kan je niet als je 15 bent, wat ik wil zeggen de rekeningen die komen. Je toekomst die steeds dichter in beeld komt dat doet dingen met je, en dat vormt je als mens.
quote:Dus op mijn 15e kan ik geen normaal, als volwassene denkend mens zijn, een ontwikkeld persoon?
Zie hierboven.quote:[..]
Was een voorbeeld. Het kopen van je eigen huis, het op jezelf wonen etc allemaal dingen die jou vormen. Ook seksuele relaties etc.
Bedankt dan, dan zie ik neit waarom we deze discussie voeren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik val jou nergens aan, ik ben het er alleen niet mee eens. Jij mag je mening hebben, ik zeg net dat ik blij ben dat jij het 'ultieme' gevonden denkt te hebben.
Natuurlijk is dat zo, maar of die dingen cruciaal zijn.
Misschien seksuele relaties, maar waar zeg ik dat ik die niet ervaren heb?
Ja maar wat als je van te voren in ziet dat als je iets gaat doen er geen weg terug is en die situatie niet wijs is en je de gevolgen al weet en het toch doet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel als je dat van tevoren inziet.
Soms is foute dingen doen juist heel interessant. Gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
Ow mhaw ik vind alles wel leuk... maar val vaak in de bios in slaapquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh oke zo
Ja een film vinden die je allemaal leuk vindt is lastig
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 19 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 632 hamerhaaitje
002. 567 Stuart
003. 480 RockNijntje
004. 437 JRRY
005. 432 LompeHork
006. 356 supersof
007. 341 Rezania
008. 310 Vaseline_
009. 303 Chloroform
010. 295 Pizza_Pepperoni
011. 288 wolvendagen
012. 287 Caland
013. 278 promisionxexposed
014. 274 Zosk
015. 270 2NutZ
016. 267 Fok-it
017. 256 stefanhaan
018. 240 VoornaamAchternaam
019. 229 nodig
020. 219 Pino112
021. 210 mrstylo
022. 202 Karina
023. 201 Argo
024. 181 EugeneKrabs
024. 181 Stormqueen
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Klik hier voor meer stats
Dan moet de film wel heull saai zijn wil dat bij mij gebeurenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow mhaw ik vind alles wel leuk... maar val vaak in de bios in slaap _O-
Ok dus we mogen alleen onze mening geven als ons erom gevraagd wordt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je geeft je mening als je er over gevraagd word, dat is anders.
Ik haat op de types die je meteen ''the burden of proof'' opleggen.
Uiteindelijk..quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Conflict heeft het uiteindelijk goedgekeurd hoor
Ach ja daar kan ik wel op in gaan allemaal.... maar wat voorn nut heeft het want ik geloof toch in sprookjes?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger is dat er nergens in de bijbel kwaad wordt gesproken over seks behalve als het in een relatie (lees NIET in een huwelijk), maar dit alleen wordt gepredikt door een paar priesters uit de middeleeuwen. Jij zegt je mening op de bijbel te baseren, maar dat doe je niet, dat stoort mij, omdat je hiermee de bijbel in mijn ogen tekortschiet.
[..], mensen die waanbeelden zien, zijn dat dan berichten van god?
[..]
[..]
[..]
Zie hierboven.
Hoe doet stuart dat toch steedsquote:
Geen lange concentratie? Ik ken het welquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow mhaw ik vind alles wel leuk... maar val vaak in de bios in slaap
quote:
Omdat mijn pijn poef weg was, weg genomen door een man die met een Maria beeldje heeft gebeden. En soms komt zelfs de heilige geest tot me, en dan geeft hij me steun zoiets moet je ervaren en open voor staan. Als je dat niet doet heb ik daar ook respect voor maar dat wilt niet zeggen dat niet geloven beter is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar waarom gelovig zijn in een tijd waarop er bewijs bestaat voor een ander bestaan voor de wereld dan het geen wat in het grote sprookjesboek beschreven staat
Ik laat jou als jij mij laat ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt dan, dan zie ik neit waarom we deze discussie voeren.Eigenlijk want iedereen viel me toch aan omdat ik gelovig ben? Laat me gewoon.
Cruciaal tja dat weet ik niet. Ik kan me niets ervan voor stellen hoe het is 50 te zijn. Ik denk dat ik met 50 toch een stuk wijzer ben. En als ik voor mezelf spreek ben ik nu een stuk wijzer dan toen ik 15 was, toen ik 15 was, maakte ik me meer druk over de kleine dingen. Terwijl de toekomst nu allemaal een stuk echter lijkt. Ik zeg niet dat je als 15 niets weet, maar er zijn wel dingen die jou vormen die je moet doorlopen en die dingen kun je niet verhaasten. Natuurlijk kan je wel een stuk wijzer zijn voor je leeftijd dat is altijd mogelijk.
Verder hoop ik dat je seksueel niet actief bent, 16 is de legale leeftijd.
Djangoquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen lange concentratie? Ik ken het welSommige films zijn te lang
Geen ideequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe doet stuart dat toch steeds
Verdiep je eerst eens in de wet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt dan, dan zie ik neit waarom we deze discussie voeren.Eigenlijk want iedereen viel me toch aan omdat ik gelovig ben? Laat me gewoon.
Cruciaal tja dat weet ik niet. Ik kan me niets ervan voor stellen hoe het is 50 te zijn. Ik denk dat ik met 50 toch een stuk wijzer ben. En als ik voor mezelf spreek ben ik nu een stuk wijzer dan toen ik 15 was, toen ik 15 was, maakte ik me meer druk over de kleine dingen. Terwijl de toekomst nu allemaal een stuk echter lijkt. Ik zeg niet dat je als 15 niets weet, maar er zijn wel dingen die jou vormen die je moet doorlopen en die dingen kun je niet verhaasten. Natuurlijk kan je wel een stuk wijzer zijn voor je leeftijd dat is altijd mogelijk.
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Voorbeeld?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar wat als je van te voren in ziet dat als je iets gaat doen er geen weg terug is en die situatie niet wijs is en je de gevolgen al weet en het toch doet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dus we mogen alleen onze mening geven als ons erom gevraagd wordt?
[..]
Uiteindelijk..
[..]
Ach ja daar kan ik wel op in gaan allemaal.... maar wat voorn nut heeft het want ik geloof toch in sprookjes?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.
Ik weet nog wel dat ik naar Hugo ging, en die vond ik ook echt veeel te lang durenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Django2 uur en 40 minuten
Maar van elke minuut genoten
Niet iedereen kan het waarderen als je je mening geeft terwijl veel mensen het er mee oneens zijn en niet zitten te wachten op een discussiequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dus we mogen alleen onze mening geven als ons erom gevraagd wordt?
Die film trekt me absoluut niet op de een of andere manierquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik naar Hugo ging, en die vond ik ook echt veeel te lang duren
geweldige filmquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Django2 uur en 40 minuten
Maar van elke minuut genoten
Ja als andere onder de 16 zijn mag het blabla. Maar toch vind ik 14-15 erg jong, en walg ik van programma's als 16 and pregnant.quote:
Dat doe ik nergens. Alleen zal jij een andere pastoor hebben of als je protestants bent dominee, die jou andere dingen leert.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen ideeHet lijkt of hij nauwelijks posts, maar dan toch super veel uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Klopt geen debiele leefregelsquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Argo het volgende:
[..]
-knip nasleep van overmatig drugsgebruik- Maar goed als je in niets geloofd heb je niets.
Ok maar dan mag jij je mening niet geven als niemand het ermee eens zou zijn? Dan kunnen we politiek ook afschaffen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het waarderen als je je mening geeft terwijl veel mensen het er mee oneens zijn en niet zitten te wachten op een discussie
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok maar dan mag jij je mening niet geven als niemand het ermee eens zou zijn? Dan kunnen we politiek ook afschaffen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oh ik vond hem echt vetquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die film trekt me absoluut niet op de een of andere manier
Dat is jouw mening maar dat betekend niet dat het illegaal isquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als andere onder de 16 zijn mag het blabla. Maar toch vind ik 14-15 erg jong, en walg ik van programma's als 16 and pregnant.
Maar je krijgt geen steun?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt geen debiele leefregels
geen zondagen naar de kerk
geen rare waanbeelden
moet ik doorgaan?
De samenhang van die posts snap ik niet maar het zal wel aan mij liggen. Waarom praten we het niet uit en gaan we samen naar de kerk of zo?quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Weet je al wie het is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond hem echt vet
stu speelt erin he. hij zegt een paar zinnen vertelde hij
Nee geen idee. Heb hem een keer gezien toen in de bios. Daarna niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wie het is?Moet ik hem toch maar keer kijken
Slaap lekkerquote:
Nee die heb ik ook niet nodig, ik ben zowel geestelijk als fysiek als sociaal niet labielquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je krijgt geen steun?
[..]
De samenhang van die posts snap ik niet maar het zal wel aan mij liggen. Waarom praten we het niet uit en gaan we samen naar de kerk of zo?
Slaap lekkerquote:
Reageer op die post, dat bedoel ik. Nee, ik ga niet naar de kerk, want ik ben niet gelovig. Ik erger me wel aan mensen die zeggen dat ze gelovig zijn en vervolgens onzin over dat geloof uit gaan kramen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je krijgt geen steun?
[..]
De samenhang van die posts snap ik niet maar het zal wel aan mij liggen. Waarom praten we het niet uit en gaan we samen naar de kerk of zo?
grappugquote:
Dan moet hij op IMDB bij de volledige cast staan. Staat hij niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen idee. Heb hem een keer gezien toen in de bios. Daarna niet meer
Ik zeg niet dat het niet mag, maar dat het niet altijd gewaardeerd word.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok maar dan mag jij je mening niet geven als niemand het ermee eens zou zijn? Dan kunnen we politiek ook afschaffen.
Heb erop gereageerd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Reageer op die post, dat bedoel ik. Nee, ik ga niet naar de kerk, want ik ben niet gelovig. Ik erger me wel aan mensen die zeggen dat ze gelovig zijn en vervolgens onzin over dat geloof uit gaan kramen.
Niet raar, maar zoiets heb ik niet gedaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, maar dat het niet altijd gewaardeerd word.
Voorbeeld:
Iemand is dodelijk ziek, bekenden praten met de dokter over een behandeling. Komt er iemand aanzetten die gaat zitten preken hoe God nodig is en hoe hij dan wel zal genezen. Of erger, hoe behandelen niet nodig is, want als God wil dat hij sterft, moet je dat niet tegenwerken.
Is het raar dat die (atheisten) dan liever hebben dat ie opbokt?
Waar?quote:
mmm apart. Nog maar een keer aan hem vragen dan maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet hij op IMDB bij de volledige cast staan. Staat hij niet.
ok doei.!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nee, was niet als grapje bedoeld. ik was het echt van plan
Waar reageer je dan? Nee, jij hoort dingen van anderen, en neemt die over ook al staan ze niet in de bijbel. Nee, god is niet liefde nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb erop gereageerd.
En wellicht is onze bijbelleer anders. Ja ik bid naar Maria staat nergens iets over in de bijbel. Maar toch doe ik het, de bijbel is op meerdere manieren te interpreteren ik volg enkel het katholieke geloof. Misschien ben je protestants? Of refo...
Overigens is God liefde.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet raar, maar zoiets heb ik niet gedaan?
[..]
Waar?
of mis ik iets?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik laat jou als jij mij laat ja.![]()
Je bent nu 20, je bent waarschijnlijk vrijwel hetzelfde ventje als 5 jaar geleden. Echt, ik denk niet dat ik alles nu al weet, en ik hoop dat ik nog heel veel ervaringen erbij krijg die mij als mens vormen, maar ik denk dat ik voor iemand van 15 wijs genoeg ben.
Ja. Dat ben ik. Ga je me nu aangeven of zo? Ben ik nu een probleemkind?
En ja, ik weet hoe het is om seks te hebben met iemand waarvan ik heel veel houdt en ik weet hoe het is als er dingen gebeurden die ik niet wil.
Dit word vaak vergeten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb erop gereageerd.
En wellicht is onze bijbelleer anders. Ja ik bid naar Maria staat nergens iets over in de bijbel. Maar toch doe ik het, de bijbel is op meerdere manieren te interpreteren ik volg enkel het katholieke geloof. Misschien ben je protestants? Of refo...
Overigens is God liefde.
Heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet raar, maar zoiets heb ik niet gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |