Meestal in psychologie topics. depressie-topic zit ze vaakquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar normaal in de losse topics?
Argo fuck yourselfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Naam: Argo.
Leeftijd: 20
Geloof: Christen.
Niet over FOK!quote:
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Naam: Argo.
Leeftijd: 20
Geloof: Christen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?
oh okeequote:
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemenquote:
ander forumquote:
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemen
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
Katholieke hebben pastoors....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.
quote:
Hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Ja een pastoor is een priester wijsneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een pastoor is een priester wijsneus
Kneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...Pastoor Bisschop etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |