Goeie lapoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Assistent medewerker fastfood bij restaurant de gouden bogen
Je stalkt me hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ken altijd beter. Met jou?wanneer begin je daar eens te praten, ik wacht met smart ;@
jaaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed dat je hier terug komt
Ik ben benieuwdquote:
Ze wachten op jou Argo. tot je van je zolder afkomt.quote:
klootzak. Lul. Gemenerd. Schorriemorrie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet voor haar![]()
*evil laugh*
Bij dat kruispunt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Assistent medewerker fastfood bij restaurant de gouden bogen
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wachten op jou Argo. tot je van je zolder afkomt.
Ja zo noemen ze me jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klootzak. Lul. Gemenerd. Schorriemorrie.
neehee, doe nu, savonds heb je kans op mn exquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen pas doe
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.
Oohja die wil ik hosselenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neehee, doe nu, savonds heb je kans op mn ex
soms. als ze niet kan slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja die wil ik hosselen
Zit zij dan ook daar in die SC ?
Wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vergeten, seks en lusten zijn overated.
beroep: trollquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Naam: Argo.
Leeftijd: 20
Geloof: Christen.
Over wie hebben we het hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar normaal in de losse topics?
Meestal in psychologie topics. depressie-topic zit ze vaakquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar normaal in de losse topics?
Argo fuck yourselfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet over FOK!quote:
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou eugene. Waarom haat je me?
oh okeequote:
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemenquote:
ander forumquote:
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. je verdoezelt het feit dat je maagd bent door die kut-redeneringen hier op te noemen
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
Katholieke hebben pastoors....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en daarna heb je een priester hoofd gegeven zeker.
quote:
Hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man, ik ben vandaag echt bij de gloofsgroep geweest en heb psalm 41 gezongen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Ja een pastoor is een priester wijsneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Katholieke hebben pastoors....
Overigens doe ik daar niet aan, helaas denkt iedereen dat gelijk bij het woord katholiek.Maar ach haters make me famous.
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja een pastoor is een priester wijsneus
Kneusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...Pastoor Bisschop etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |