You don`t know halfquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen voor de mac en jezelf als een of andere patriciër zien
jij kan niet kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mac donalds is rotzooi alle fastfood is dat.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Mac Arnhem? Ben ik laatst nog geweest
Ik wil hier verder niet ingaan op mijn privéleven, maar neem nou maar van mij aan dat ik die ervaringen wel zo'n beetje heb gehad allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Het omgaan met ziekte, leert je beter met dingen omgaan. Een dubbele depressie laat je het leven van een ander perspectief zien.
kan het wel lekker zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mac donalds is rotzooi alle fastfood is dat.
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil hier verder niet ingaan op mijn privéleven, maar neem nou maar van mij aan dat ik die ervaringen wel zo'n beetje heb gehad allemaal.
Haha even wachten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertel het me dan. Ik vertrouwde jou ook
Als het nou in de bijbel stond, oké, maar nergens in de bijbel staat het duidelijk genoemd.quote:
Rotzooi blijft rotzooi.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan het wel lekker zijn
Jongen wat een debiel ben jij zeg, als je op je 10de al een trauma meemaakt. ga je serieus zeggen: Oh maar jij bent pas 15? nog heel leven voor je joh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.
Heiligen zijn doorgeef luiken verkoren mensen uitgezocht door God.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het nou in de bijbel stond, oké, maar nergens in de bijbel staat het duidelijk genoemd.
Zeggen dat je levenservaring hebt, maar ondertussen niet doorhebben dat de jaren die je leeft slechts een nummer zijn, die minder zeggen dan een doofstomme Pakistaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar met 15... Dan moet het leven nog beginnen. Ik ben 20 en mijn leven moet ook nog beginnen we spreken ons als je 30 bent.
Ik ben al depressief vanaf mijn 10de.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen wat een debiel ben jij zeg, als je op je 10de al een trauma meemaakt. ga je serieus zeggen: Oh maar jij bent pas 15? nog heel leven voor je joh.
Spoor je wel?
Ja, vanaf morgen tm zondag zit ze vast aan me dus ze verdient dat wel evenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze een avondje vrij gekregen
Geef mij die bijbelpassage eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Heiligen zijn doorgeef luiken verkoren mensen uitgezocht door God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |