Dat ownt Hypo wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.
Check, nope, check.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vraagt zeker ook voor bestek als je een hamburger daar gaat eten____
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen voor de mac en jezelf als een of andere patriciėr zien
Heeft ze een avondje vrij gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owkie dan is ze in slaap gevallen
Normaal hou ik haar wakker op whatsapp maar druk in de mac ditdatalles
ik zeg jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Check, nope, check.
Gaan we nu een wedstrijdje wie-is-het-zieligst doen?
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:
Het omgaan met ziekte, leert je beter met dingen omgaan. Een dubbele depressie laat je het leven van een ander perspectief zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Check, nope, check.
Gaan we nu een wedstrijdje wie-is-het-zieligst doen?
Voel ik me niet, soms best lekker hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoorlekker flurry en 2 euro knallers
Waarom dan katholiek worden, was dan hellenist gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dan kan ik toch niet alles weten man. maar feels goood man om te gelovne!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Niet echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik je ownen? Beete gelijkopgaande strijd denk ik he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Krijg je later sneller een huis door op wachtlijsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Mac Arnhem? Ben ik laatst nog geweestquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]nu heb ik zin in flurry
morgen maar eens kijken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel ik me niet, soms best lekker hoor
Ik geloof in Jezus Christus! De Heer, de heilige geest. De heilige Maria en de gemeenschap der heiligen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dan katholiek worden, was dan hellenist geworden
Of Joods.
Denk dat we gelijk staan ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt he![]()
neequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt he![]()
Mc Kroket, Mc Chickenquote:
Heiligenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik geloof in Jezus Christus! De Heer, de heilige geest. De heilige Maria en de gemeenschap der heiligen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |