aah, welke?quote:
Voor nog 6 minutenquote:
Dan snap je nog niet, dat mensen vrijwillig voor het geloof kiezen, maar ik verzeker je het maakt me sterker.quote:
quote:
Ja als gelovige zou je dat toch moeten kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon pastoor verdomme, dit schept verwarring...Pastoor Bisschop etc...
Ja ach ik noem het pastoor. Maar zelf wil ik misschien kapelaan worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als gelovige zou je dat toch moeten kunnen
Onbekendequote:
McDonalds is dan ook voor het plebsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, niet dat fokkers me ooit komen bewonderen
Ja weet de rangen binnen je eigen kerk dus niet? Vertel me als katholiek eens wie de Paus voor Benedictus XVI was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ach ik noem het pastoor. Maar zelf wil ik misschien kapelaan worden.
Ik ga morgen naar je mac toequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
McDonalds is dan ook voor het plebs
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan snap je nog niet, dat mensen vrijwillig voor het geloof kiezen, maar ik verzeker je het maakt me sterker.
Was dat niet Johannes Paulus? Ik ben pas gelovig maar het gaat zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja weet de rangen binnen je eigen kerk dus niet? Vertel me als katholiek eens wie de Paus voor Benedictus XVI was.
Pizza beschouwt de Mac als een restaurantquote:
Geowntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?
Fastfoodketenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza beschouwt de Mac als een restaurant__
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gast. Je bent 20, jij weet net zomin iets van het leven als ik. Je bent niet beter dan ik, je hebt niet veel meer levenservaring. Ik weet genoeg over het geloof en waarom mensen daar vrijwillig voor zouden kiezen. Oké?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hee tax, hoe vaak moet prom het nou nog zeggen
Avond
Nope, prom is al best lang afwezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prom is zeker in slaap gevallen?of heeft ze hier nog wel na 22:00 gereageerd
?
Wat een ongelooflijke domme onzinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.
Je bent net gelovigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Was dat niet Johannes Paulus? Ik ben pas gelovig maar het gaat zo.
Kapelaan, pastoor, bisschop.
Owkie dan is ze in slaap gevallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, prom is al best lang afwezig.
Dat mag ik best, als ik dat vind. Natuurlijk, qua tijd heb je meer meegemaakt dan ik, maar qua ervaring betwijfel ik dat om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak me dan niet uit voor trol. Overigens leef ik 5 bijna 6 jaar langer, en heb ik dus meer dan jou meegemaakt.
is het ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza beschouwt de Mac als een restaurant__
Is wel een van de betere kakhielen vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]zomaar... vieze rokers zijn vies
Avond
Dubbele depressie, reuma, trauma, now your turn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat mag ik best, als ik dat vind. Natuurlijk, qua tijd heb je meer meegemaakt dan ik, maar qua ervaring betwijfel ik dat om eerlijk te zijn.
Jij vraagt zeker ook voor bestek als je een hamburger daar gaat etenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Nee...
[..]
2 weken voor kerstmis of zo.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een van de betere kakhielen vind ik persoonlijk![]()
was het lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |