Geen ideequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe doet stuart dat toch steeds
Verdiep je eerst eens in de wet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt dan, dan zie ik neit waarom we deze discussie voeren.Eigenlijk want iedereen viel me toch aan omdat ik gelovig ben? Laat me gewoon.
Cruciaal tja dat weet ik niet. Ik kan me niets ervan voor stellen hoe het is 50 te zijn. Ik denk dat ik met 50 toch een stuk wijzer ben. En als ik voor mezelf spreek ben ik nu een stuk wijzer dan toen ik 15 was, toen ik 15 was, maakte ik me meer druk over de kleine dingen. Terwijl de toekomst nu allemaal een stuk echter lijkt. Ik zeg niet dat je als 15 niets weet, maar er zijn wel dingen die jou vormen die je moet doorlopen en die dingen kun je niet verhaasten. Natuurlijk kan je wel een stuk wijzer zijn voor je leeftijd dat is altijd mogelijk.
Verder hoop ik dat je seksueel niet actief bent, 16 is de legale leeftijd.
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt dan, dan zie ik neit waarom we deze discussie voeren.Eigenlijk want iedereen viel me toch aan omdat ik gelovig ben? Laat me gewoon.
Cruciaal tja dat weet ik niet. Ik kan me niets ervan voor stellen hoe het is 50 te zijn. Ik denk dat ik met 50 toch een stuk wijzer ben. En als ik voor mezelf spreek ben ik nu een stuk wijzer dan toen ik 15 was, toen ik 15 was, maakte ik me meer druk over de kleine dingen. Terwijl de toekomst nu allemaal een stuk echter lijkt. Ik zeg niet dat je als 15 niets weet, maar er zijn wel dingen die jou vormen die je moet doorlopen en die dingen kun je niet verhaasten. Natuurlijk kan je wel een stuk wijzer zijn voor je leeftijd dat is altijd mogelijk.
Verder hoop ik dat je seksueel niet actief bent, 16 is de legale leeftijd.
Voorbeeld?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar wat als je van te voren in ziet dat als je iets gaat doen er geen weg terug is en die situatie niet wijs is en je de gevolgen al weet en het toch doet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dus we mogen alleen onze mening geven als ons erom gevraagd wordt?
[..]
Uiteindelijk..
[..]
Ach ja daar kan ik wel op in gaan allemaal.... maar wat voorn nut heeft het want ik geloof toch in sprookjes?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.
Ik weet nog wel dat ik naar Hugo ging, en die vond ik ook echt veeel te lang durenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Django2 uur en 40 minuten
Maar van elke minuut genoten
Niet iedereen kan het waarderen als je je mening geeft terwijl veel mensen het er mee oneens zijn en niet zitten te wachten op een discussiequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dus we mogen alleen onze mening geven als ons erom gevraagd wordt?
Die film trekt me absoluut niet op de een of andere manierquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik naar Hugo ging, en die vond ik ook echt veeel te lang duren
geweldige filmquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Django2 uur en 40 minuten
Maar van elke minuut genoten
Ja als andere onder de 16 zijn mag het blabla. Maar toch vind ik 14-15 erg jong, en walg ik van programma's als 16 and pregnant.quote:
Dat doe ik nergens. Alleen zal jij een andere pastoor hebben of als je protestants bent dominee, die jou andere dingen leert.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik val je aan omdat ik geloof respecteer en jij hier net doet alsof je het woord van de heer verkondigd en alles weet over de bijbel, en ik word hier zo ziek van, ik heb ook wel eens gedacht dat er een god was, ik heb ook de bijbel gelezen, ik ben ook naar de kerk geweest, en ik respecteer geloof, want het heeft mij ook geholpen. Wat ik echter niet respecteer zijn mensen die zeggen te geloven en vervolgens alleen onzin over dit geloof uit kramen en zo de meningen van mensen negatief om zetten ten opzichte van dat geloof. Een schandelijkere zaak is moeilijk om je voor te stllen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen ideeHet lijkt of hij nauwelijks posts, maar dan toch super veel uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Klopt geen debiele leefregelsquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Argo het volgende:
[..]
-knip nasleep van overmatig drugsgebruik- Maar goed als je in niets geloofd heb je niets.
Ok maar dan mag jij je mening niet geven als niemand het ermee eens zou zijn? Dan kunnen we politiek ook afschaffen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het waarderen als je je mening geeft terwijl veel mensen het er mee oneens zijn en niet zitten te wachten op een discussie
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok maar dan mag jij je mening niet geven als niemand het ermee eens zou zijn? Dan kunnen we politiek ook afschaffen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oh ik vond hem echt vetquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die film trekt me absoluut niet op de een of andere manier
Dat is jouw mening maar dat betekend niet dat het illegaal isquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als andere onder de 16 zijn mag het blabla. Maar toch vind ik 14-15 erg jong, en walg ik van programma's als 16 and pregnant.
Maar je krijgt geen steun?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt geen debiele leefregels
geen zondagen naar de kerk
geen rare waanbeelden
moet ik doorgaan?
De samenhang van die posts snap ik niet maar het zal wel aan mij liggen. Waarom praten we het niet uit en gaan we samen naar de kerk of zo?quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Weet je al wie het is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond hem echt vet
stu speelt erin he. hij zegt een paar zinnen vertelde hij
Nee geen idee. Heb hem een keer gezien toen in de bios. Daarna niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wie het is?Moet ik hem toch maar keer kijken
Slaap lekkerquote:
Nee die heb ik ook niet nodig, ik ben zowel geestelijk als fysiek als sociaal niet labielquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je krijgt geen steun?
[..]
De samenhang van die posts snap ik niet maar het zal wel aan mij liggen. Waarom praten we het niet uit en gaan we samen naar de kerk of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |