Je gelooft als een volwassen man in een door mensen verzonnen illusiequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef Argo het volgende:
[..]
niet genoeg ervaring om mijn geloof belachelijk te maken, of mij als persoon.
Jullie begonnen eerder al, laat mij gewoon in mijn waarden dan laat ik jou. Maar ga je mij lastig vallen val ik je ook lastig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is dan ook wel heel moeilijk om dat niet te doen als je zo begint.
Oke, als jij dat vindtquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik heb mee gemaakt hoe een man me de pijn wegpakte. Dat moet God toch zijn geweest wie anders, die man geloofde ook daardoor ben ik gaan geloven. En mensen in dat topic hebben zo'n wonder niet mogen ervaren dus ja ik vind dat ik meer ervaren heb.
Dat doe je wel. Alleen jouw mening is almachtig. Je ziet alleen zelf niet dat je het zo overbrengt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik leg het niemand op.Maar jullie vallen mij erover aan allemaal. Wat moet ik dan?
Stoppen over geloof zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik leg het niemand op.Maar jullie vallen mij erover aan allemaal. Wat moet ik dan?
Dus omdat jij dingen ziet die er niet zijn, bestaat god opeens?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik heb mee gemaakt hoe een man me de pijn wegpakte. Dat moet God toch zijn geweest wie anders, die man geloofde ook daardoor ben ik gaan geloven. En mensen in dat topic hebben zo'n wonder niet mogen ervaren dus ja ik vind dat ik meer ervaren heb.
dit ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leest goed. Maar Argo hoeft niet lief aangesproken te worden. Geeft verder ook niet, ik snap jouw reactie ook welalleen jij kent hem niet buiten deze SC
Ken genoeg gelovigen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je gelooft als een volwassen man in een door mensen verzonnen illusie
iedereen die te oud is voor sprookjesboeken is oud genoeg om dat zogeheten "geloof" van jou aan te pakken imho en jou als persoon is een 20 jarige jongen die op een online forum (hoe kansloos dan ook) zijn geloof loopt op te dringen
Precies ik respecteer ongelovige ook, maar ze haten altijd op mijn geloof.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, als jij dat vindtIk heb er geen last van en andere mensen zouden dat ook niet moeten hebben. Laat elkaar gewoon
Dus levenswijsheid zit hem in je rijbewijs?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok wat als ik zeg dat hypo slim is en alle ervaring van de wereld heeft? Dan nog heeft ze nog geen rijbewijs, (je ziet een hele andere kant van mensen in het verkeer) dat soort dingen.
Maar als iets fout is en ik doe het dan is dat geen wijsheid toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verstandig kan ook zijn dingen juist doen omdat je weet dat ze fout zijn.
Dat is wel een cruciaal punt ja. Een rijbewijs = levenservaring jongens! Zonder rijbewijs weet je niets van de wereld!quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok wat als ik zeg dat hypo slim is en alle ervaring van de wereld heeft? Dan nog heeft ze nog geen rijbewijs, (je ziet een hele andere kant van mensen in het verkeer) dat soort dingen.
Ik zeg dat je wel mening mag geven, maar niet hoeft te schelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leest goed. Maar Argo hoeft niet lief aangesproken te worden. Geeft verder ook niet, ik snap jouw reactie ook welalleen jij kent hem niet buiten deze SC
Oke. als je dat vervelend vind zal ik er op lettenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg dat je wel mening mag geven, maar niet hoeft te schelden.
Ja, en die houd je maar lekker in de kerk, als ik ergens een hekel aan heb is het iemand die zijn of haar geloof wilt opdringenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Precies ik respecteer ongelovige ook, maar ze haten altijd op mijn geloof.
Val mij er dan niet op aan, verder mag ik mijn mening over seks en etc hebben, als die mening met het geloof samenhangt kan ik er niets aan doen maar recht op een mening heeft iedereen, dat weet je als meid die veel ervaren heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoppen over geloof zou fijn zijn.
De pijn was weg, God's hand die me heelde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus omdat jij dingen ziet die er niet zijn, bestaat god opeens?
Nee maar zulke dingen kan je niet als je 15 bent, wat ik wil zeggen de rekeningen die komen. Je toekomst die steeds dichter in beeld komt dat doet dingen met je, en dat vormt je als mens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus levenswijsheid zit hem in je rijbewijs?
Was een voorbeeld. Het kopen van je eigen huis, het op jezelf wonen etc allemaal dingen die jou vormen. Ook seksuele relaties etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is wel een cruciaal punt ja. Een rijbewijs = levenservaring jongens! Zonder rijbewijs weet je niets van de wereld!
Nee aangezien we donderdag met een vriendin van prom enzo naar de film gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm dat is wel balenkun je het niet omdraaien? Donderdag efteling en vrijdag dan bios?
Welke film gaan jullie heen?
Wel als je dat van tevoren inziet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als iets fout is en ik doe het dan is dat geen wijsheid toch?
Ik haat niet op het geloof, maar een deel van de gelovigenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Ik val niemand ermee lastig dring het niemand op ik uit slechts mijn mening, maar dat mag niet want in mijn mening zit mijn geloof verwerkt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, en die houd je maar lekker in de kerk, als ik ergens een hekel aan heb is het iemand die zijn of haar geloof wilt opdringen
1x zo'n gozer op centraal tegengekomen en hem laten weten wat ik van het geloof vond, zijn bek wijd open van verbazing. hem een fijne dag gewenst en mijn bus gepakt. nooit meer op die plek gezien
Ik heb het niet over meningen. Ik heb het over schelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe jij dat eens, alles wat wij zeggen is toch ook een mening? Is die dan ondergeschikt aan jouw mening of die van Argo?
Ik doe niets.... Ik heb enkel mijn mening en daarvoor word ik gehaat. Ik kan hartstikke aardig en alles zijn maar om mij te veroordelen tot trol etc, sorry maar dan ben je verkeerd bezig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat niet op het geloof, maar een deel van de gelovigen
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ken genoeg gelovigen.
[..]
Je valt mij lastig, en daar ga je de fout in. jammer dat jeffrey nu niet post. die had mijn rug bigtime op dit onderwerpquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik val niemand ermee lastig dring het niemand op ik uit slechts mijn mening, maar dat mag niet want in mijn mening zit mijn geloof verwerkt.
Ik val jou nergens aan, ik ben het er alleen niet mee eens. Jij mag je mening hebben, ik zeg net dat ik blij ben dat jij het 'ultieme' gevonden denkt te hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Val mij er dan niet op aan, verder mag ik mijn mening over seks en etc hebben, als die mening met het geloof samenhangt kan ik er niets aan doen maar recht op een mening heeft iedereen, dat weet je als meid die veel ervaren heeft.
[..]
Was een voorbeeld. Het kopen van je eigen huis, het op jezelf wonen etc allemaal dingen die jou vormen. Ook seksuele relaties etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |