quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:54 schreef refro het volgende:
En dan nu het vervolg van ons zwangerschaps avontuur. De weeenremmers hebben hun werk goed gedaan en mijn vrouw mocht weer naar huis. Na week thuis te zijn geweest heeft ze een dag te veel gedaan (mijn moeder die zou oppassen had de hand gebroken na een val van de fiets), resultaat we mochten in de nacht weer naar het ziekenhuis.
Na deze logeerpartij heeft ze even echt helemaal niets meer gedaan. Dat is bijna 5 weken volgehouden tot ze er afgelopen zondag helemaal doorheen zat omdat ze niets meer kon en ze met alle weeen en zo haar lijf niet meer snapte. Gistermorgen begon ze vruchtwater te verliezen en gister om 12:41 is Bas geboren.
Tot nog toe heeft hij een hele goede start gemaakt. Drinkt goed, is lekker op gewicht (2910 gram) en boven alles heeft hij een mooi rond bolletje. Hopelijk blijft ons alle medische ellende dit keer bespaard.
Dat is uitgesloten, dat heb ik specifiek nog gevraagd....helaas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, zo'n bloedkluwen is nu wel uitgesloten? dat was nog een van de betere opties..
Succes komende week
Ja, het vervelende is gewoon dat wij zeer zuinig zijn met aanvragen, ik schaam me haast elke keer kapot als ik weer wat nieuws aan moet vragen. Zijn geen lullige bedragen waar je het over hebt. Heb gewoon voor pak en beet 15.000 euro aan hulpmiddelen thuis staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:43 schreef Nijna het volgende:
Oh UD, wat lijkt me dat frustrerend als je steeds tegen dat soort dingen aanloopt... grmbl.
Hou moed en fijn dat jullie leverancier ermee bezig gaat en toch alvast met het stoeltje begint!!! Duimen draaien!
Ja, een boerderijtje. Zit alleen een beetje met de kosten. Daar moet namelijk een nieuwe muur om toe+isolatie, nieuwe kozijnen en een nieuw dak. Maar dan is het wel hét huis waar we oud in willen(hopen) worden.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef Susie het volgende:
Jeetje UD, word er niet makkelijker op gemaakt zeg. Maar wat supertof van die leverancier!
Wij mogen ons morgen om 8 uur melden. Dat wil niet zeggen dat ze dan snel aan de beurt is, dan kan zelfs 10 uur worden. Tas staat al klaar. Ben er gewoon nerveus over.... Nah, we gaan het weer meemaken die hele narcose-shit.
Klopt. Als ze dat al wil drinken natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Succes Susie! Hopelijk gaat het deze keer beter met het wakker worden. Ze kreeg een extra drankje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ons gaat het wel hoor. Het gekke is gewoon dat we hier een gezonde hollandse dreumes zien, met rode hapwangetjes, die totaal niet ziek oogt. Dus dat houdt mij in ieder geval op de been. Genieten van de dingen die ze doet, inclusief de ondeugende dingen
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:00 schreef MamaPurk het volgende:
Och lieve Anouk
Knap dat jullie er zo mee om gaan Susie! Ik hoop en duim nog steeds voor een goede uitslag.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Susie het volgende:
Onze kanjerNet wakker na de narcose....
Och pupke! En wat wordt ze al groot joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ons gaat het wel hoor. Het gekke is gewoon dat we hier een gezonde hollandse dreumes zien, met rode hapwangetjes, die totaal niet ziek oogt. Dus dat houdt mij in ieder geval op de been. Genieten van de dingen die ze doet, inclusief de ondeugende dingen
+1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Bijna 9:00 susie we denken aan jullie.
+1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Hopelijk goed nieuws gehad Susie, ik duim
* _Bar_ pakt Books haarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:20 schreef Books1 het volgende:
Susie ik lees het net allemaal pas. Wat een enorme kracht straal je uit. In het verleden was er hier een handenkring om een gezin in een moeilijke situatie te steunen dus misschien ipv heel veel mama's en een paar papa's blauwe duimen te minderen kunnen we een handenkring beginnen.
Books reikt haar hand uit naar ???
Zit op de telefoon dus kan niet gekleurd maken.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Susie het volgende:
Jeetje lieve mensen, ik word hier stil van en zit met tranen in mijn ogen.... wat een prachtig gebaar van zovelen, dat doet wel wat met je hoor!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Susie het volgende:
Jeetje lieve mensen, ik word hier stil van en zit met tranen in mijn ogen.... wat een prachtig gebaar van zovelen, dat doet wel wat met je hoor!
ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef heletrotsemama het volgende:
( je kent me niet en ik jullie niet maar weet dat ik momenteel elke dag wel even aan jullie denk, sterkte! )
Wat ik heb begrepen van mijn schoonzus is dat ze mogelijk ook direct onderzoeken wat er gaat helpen tegen dit gezwel.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, naar dat jullie nog langer moeten wachten..
Ik blijf duimen dat het meevalt..
Moet denken aan een kennis(met dochter die leukemie had), die zei dat hoe sneller je een uitslag hebt, hoe erger het is. De keer dat ze die nare uitslag kregen, was het amper een paar uur later.
Geen idee of het bij jullie ook opgaat, maar hoop het zo
Wat is ze gegroeid UD!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:02 schreef ueberduitser het volgende:
Hier draaien de de duimen overuren...
Even wat ontspanning???
Kijk en geniet...
ja he? Gisteren was ze een meter groot en 11,2Kg.quote:
Ze was hier ook lekker ontspannen hoor, net de buik vol.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef livelink het volgende:
UD, wat is ze inderdaad groot en ze ziet er ook wel ontspannen uit, ondanks de fladderende benen. Hoe is het met de dietiste gegaan verder?
Die vrolijkheid is ook typerend voor meisje. Echt, ik kan gewoon op de bank zitten en bij wijze van spreken urenlang gewoon naar haar kijken. Zo bijzonder om te zien hoe ze doet. Ben zo benieuwd wat zij ziet en hoe zij de wereld beleefd, al zal ze dat waarschijnlijk nooit kunnen vertellen. Het is volgens mij wel een mooi wereldje, gezien het feit dat ze altijd lacht.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:40 schreef _Bar_ het volgende:
Lentewat is ze idd gegroeid, mooie vrolijke meid is het toch!
Gaan jullie ook naar de circusvoorstelling van de Cliniclowns Ud? (of is dat allemaal wat ver reizen)
Het is echt een geweldige voorstelling. Ik ben er twee keer geweest, en het publiek is heel gemeleerd. Maar íedereen geniet, echt waar! Het is prachtig en wordt met veel liefde en ook persoonlijke aandacht voor de kinderen gedaan. Je wordt ook opgesplitst in kleinere groepen. Bovendien zijn er ruimtes waar je je terug kunt trekken als het allemaal even te imposant is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:30 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb even in NL op de site gekeken van de Cliniclowns en zie dat er in Deventer eind juni ook voorstellingen zijn. Dat is misschien wel wat. Of het wat is voor meisje weet ik niet, kunnen het altijd proberen.
Dat is voor ons wel een fijn idee dat even terug trekken, want anders houd Roy het nooit 2,5 uur vol.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het is echt een geweldige voorstelling. Ik ben er twee keer geweest, en het publiek is heel gemeleerd. Maar íedereen geniet, echt waar! Het is prachtig en wordt met veel liefde en ook persoonlijke aandacht voor de kinderen gedaan. Je wordt ook opgesplitst in kleinere groepen. Bovendien zijn er ruimtes waar je je terug kunt trekken als het allemaal even te imposant is.
Als je de mogelijkheid hebt, gáán!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |