Daar is de update. We waren pas half 8 weer thuis, eerst ff Anouk in bed gelegd en wat gegeten. Wat een dag zeg.
Narcose ging stukken beter ze heeft dus een uur voor het hele gebeuren een drankje gehad en dat werkte wel. Daarnaast een super anesthesist, toen ik hem namelijk vertelde over het overstuur zijn na 3 prikken, ging hij dat niet eens proberen, gewoon gelijk een kapje. Goed, dat is nog steeds niet leuk natuurlijk, maar ze ging een stuk rustiger de narcose in en eruit was 5 minuten even huilen, maar dat is niet meer dan logisch vind ik.
We hadden nu ook een kamertje, waar we de hele dag vertoefd hebben, maar op een gegeven moment was Anouk het natuurlijk wel zat (en wij ook).
Om 8 uur moesten wij is melden en om 11 uur gingen we naar de anesthesist, daar moesten we nog wel wachten, om half 12 was ze onder zeil en om half 1 waren we alweer bij haar. Ze heeft toen nog liggen snurken (ja echt

) tot half 3. Toen weer terug naar haar kamer, waar we vervolgens tot half 7 zijn gebleven. Dit had te maken met een aantal maal controles bloeddruk ivm eventuele interne bloedingen.
Donderdag weet ik of we de uitslag vrijdag gaan krijgen.
Al met al dus goed gegaan. En ik wilde een foto plaatsen, maar ik weet niet hoe ik moet plakken zo op de tablet, ctrl-v doet het niet zeg maar... die houden jullie nog ff tegoed!
Bedankt voor alle lieve berichtjes hier, echt tof!