Succes morgen Susie!!!
Hier gaat de hulpmiddelen-soap verder. Onze "Widerspruch" tegen het niet overnemen van de kosten van meisje's nieuwe stoel, is weer afgewezen. Alsof we dit voor onze lol doen en tijd genoeg hebben, kom op zeg!!!! Echt ik wordt hier zo moe van. Meisje zit nu in een stoel die te klein is en we gaan een procedure in, dus dat wordt nog leuk.
Men had met de hulpmiddelen-adviseur van de Krankenkasse (zij zelf dus) het besproken en zagen geen noodzaak nog een stoel voor meisje te vergoeden. Laat ze eens bij ons thuis komen kijken.
Ze verwachten van moeders dus, met haar MS, dat zij elke Kindergartendag, de rolstoel in het busje laad en er weer uit haalt.
Dit is gewoon niet te doen, als ik wil dat moeders binnen 2 jaar helemaal kapot en op is, moet ik dat doen.
Stelletje hufters...
Nou ja, onze hulpmiddelenleverancier gaat het geheel juridisch aanvechten namens ons. Is een dienst die ze ons aanbieden, geheel kostenloos.
Woensdag bespreking over plan van aanpak en de hulpmiddelenleverancier begint alvast met het stoeltje, op hun eigen risico.
[ Bericht 0% gewijzigd door ueberduitser op 04-03-2013 15:45:07 ]