quote:
Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef livelink het volgende:UD, wat is ze inderdaad groot en ze ziet er ook wel ontspannen uit, ondanks de fladderende benen. Hoe is het met de dietiste gegaan verder?
Ze was hier ook lekker ontspannen hoor, net de buik vol.
Volgens de dietiste doen we niks verkeerd en krijgt ze goed en voldoende eten. Dat ze niet echt dikker wordt is niet zomaar te verklaren, Er was geen reden ons zorgen te maken, ze is wel te licht, maar zo is ze gewoon.
We verwennen haar de laatste tijd wel wat meer en je kunt nu wel zien dat ze wat dikker in het gezicht wordt. Beentjes en armpjes. blijven luciferstokjes. Ik zelf vindt vooral haar ruggetje erg om te zien, botje, botje...
quote:
Op maandag 11 maart 2013 23:40 schreef _Bar_ het volgende:Lente

wat is ze idd gegroeid, mooie vrolijke meid is het toch!
Gaan jullie ook naar de circusvoorstelling van de Cliniclowns Ud? (of is dat allemaal wat ver reizen)
Die vrolijkheid is ook typerend voor meisje. Echt, ik kan gewoon op de bank zitten en bij wijze van spreken urenlang gewoon naar haar kijken. Zo bijzonder om te zien hoe ze doet. Ben zo benieuwd wat zij ziet en hoe zij de wereld beleefd, al zal ze dat waarschijnlijk nooit kunnen vertellen. Het is volgens mij wel een mooi wereldje, gezien het feit dat ze altijd lacht.
Nooit over de cliniclowns voorstelling nagedacht eigenlijk...Wij zijn ook echt op DE geörienteerd, ik weet niet of ze hier ook zulke voorstellingen geven.
Ik heb even in NL op de site gekeken van de Cliniclowns en zie dat er in Deventer eind juni ook voorstellingen zijn. Dat is misschien wel wat. Of het wat is voor meisje weet ik niet, kunnen het altijd proberen.
Het is alleen een lastige en drukker periode voor ons nu. Woning verkoop/aankoop stress en verhuizen. Meisje gaat begin mei ook nog voor een OP naar Oldenburg toe, dat zal ook wel minimaal 2 weken duren.
Vind het jammer plekken te reserveren en dan toch niet heen gaan. Zal hier thuis wel eens overleggen.