Ga dronken slenderman spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stoned Animal Planet kijken is ook zo iets.
I see what you did there, viespeuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sneller zijn, in de nacht verslap ik niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
I see what you did there, viespeuk.
Stoned op een bankje zitten en uit het niets een zaklamp van de popo in je gezicht. Met een vuurrode kop uitleggen dat je alleen een sigaretje gerookt hebtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
Altijd blowen in kronenburgerpark. Kankergeniale tijd.
Wel echt heel erg nutteloos.
Altijd hard gaan met Peach.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan elkaar verrot schelden omdat de ander wint.
Tijd terug nog gedaan, mooi man.
aha nu snap ik het, ja boccara speelt nog steeds meer dan prima. had gehoopt dat hij met het vertrek van enoh erbij zou komen maar de boer heeft liever lukoki en boerrigter op de bank helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er was groep Deense mensen, volgens mij van deense clubs oid, hij begeleidde die denen. Staat los van Boccara. Boccara maken ze klaar en krijgt extra krachttraingen enz. DIe is zeker niet vergeten oid.
Popo daar boeide het niet. Als je maar geen alcohol aan het drinken was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stoned op een bankje zitten en uit het niets een zaklamp van de popo in je gezicht. Met een vuurrode kop uitleggen dat je alleen een sigaretje gerookt hebt
Dronken achter je PC is ook een beetje triest, vind ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Als ik dronken ben doe ik eigenlijk niets anders dan verder drinken. Geen tijd voor onzin als games enzo.
Generatiekloof, tijdens het indrinken beetje Mario spelen is altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Als ik dronken ben doe ik eigenlijk niets anders dan verder drinken. Geen tijd voor onzin als games enzo.
Durumpje halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Hier ook niet, ze liepen al die jonge gasten gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Popo daar boeide het niet. Als je maar geen alcohol aan het drinken was.
Ik ben 25 en opgegroeid met Mario Kart.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Generatiekloof, tijdens het indrinken beetje Mario spelen is altijd
Peach heeft ook een motorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem altijd Toadette.Boeken op de minimotor.
ja, okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Raaij klaagt: 'Bij Ajax geven ze daar geen gele kaart voor'
Wat een zielig en triest volk zit er ook in dat Eindhoven
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
kk eindje gvd platbrande kk lijersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben 25 en opgegroeid met Mario Kart.
moge ze lekkah werkeh voor da cheld jonguhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
kk eindje gvd platbrande kk lijers
Hier soms wel man. Pakte ze je wiet af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hier ook niet, ze liepen al die jonge gasten gewoon te fucken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier soms wel man. Pakte ze je wiet af.Totdat zo'n gozer zei
''ey geef gewoon terug''
''ik zeg het tegen je ouders als je zo door gaat''
''Oke prima, kom je ook de plantjes nog weg halen?''
Toen gaven ze het terug en waren ze verloren.Wel chille wijkagenten hier.
Spijt is voor mietjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja. En 2 pakjes peuken wegpaffen en daar de volgende dag spijt van hebben.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet de kleinste hebben man als je gezopen hebt, die trekken sneller op. En als je eenmaal topsnelheid hebt wordt je toch neergeknald, kun je beter snel weer weg zijn.quote:
nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt er vast wel spijt van dat je naar PSV 10-0 Feyenoord bent geweest, of hebt gekeken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet de kleinste hebben man als je gezopen hebt, die trekken sneller op. En als je eenmaal topsnelheid hebt wordt je toch neergeknald, kun je beter snel weer weg zijn.
Rens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef Typisch het volgende:
22, 25. Watsdeze, ben ik de jongste na Stijn?
PizzaGoatsequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens.
PizzaGeit tellen we niet mee.
Ben jij 19?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef Typisch het volgende:
22, 25. Watsdeze, ben ik de jongste na Stijn?
hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor goatse werd ik ooit 2 dagen gebanned.
Wel waarheid.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een teksten zeg, deze kan zo op de twitter van De Cuil
Oke man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was overigens in het Seriejus Riekwest topic.
Allebei kankerjoodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
Die domme Barbara snol tegen van Basten
Snel oprotten met die stinkhoer
Bedenk mij net, zit wel veel verschil in leeftijd tussen jou en je chick toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Denk dat Tarado de oudste user van de SC is.
All hail de Cuilquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een teksten zeg, deze kan zo op de twitter van De Cuil
Die is 18quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedenk mij net, zit wel veel verschil in leeftijd tussen jou en je chick toch?Of heb ik de verkeerde voor mij.
Pics?quote:
Zie dm.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
Pics voor 5 euro in dm. Jaja, pics van de chick van een mod. Oh oh oh, wat een tuig ben k.
Nou, het is ook zo belachelijk moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
Pics voor 5 euro in dm. Jaja, pics van de chick van een mod. Oh oh oh, wat een tuig ben k.
Ze wisten tot nu waarschijnlijk niet dat het een FOK!ster is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, het is ook zo belachelijk moeilijk te vinden.
Het is Dromenvangertje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze wisten tot nu waarschijnlijk niet dat het een FOK!ster is.
Vertel, vertel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg mensen die het wel weten. Alleen zijn die niet zo vaak (meer) aanwezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat het in je sollicitatie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het wel weten. Alleen zijn die niet zo vaak (meer) aanwezig.
Maak je druk hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben echt schijtziek van al die pers die een stijve krijgt van de Koninklijke Familie.
Ik vind het altijd wel mooi, ik mag graag op de hoogte zijn van de koninklijke familie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben echt schijtziek van al die pers die een stijve krijgt van de Koninklijke Familie.
De dochter van Yvonne is geen 18 toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik aangenomen ben.
Begin 40 ofzo toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De dochter van Yvonne is geen 18 toch.
Geen BK in Zwollequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo, dat heb ik lang niet meer op. Tripple Whopper, keihard.
Getrouwde surinamer met kids, eeuwige vrijgezel en een gozer met een FOK!chick.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik aangenomen ben.
GGMM of Morph?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Getrouwde surinamer met kids, eeuwige vrijgezel en een gozer met een FOK!chick.
Wat een combo.
Zwolle ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef Caland het volgende:
Maarja nimma heeft ook geen kfc dat is echt pure aids.
Lekker chlamydia van die beesten krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dierenvriend is het toch ook
Je kan veel van die man zeggen, maar buiten de politiek is het toch een sympathieke gozer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dierenvriend is het toch ook
In de politiek ook hoor, dikke baas die hij is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan veel van die man zeggen, maar buiten de politiek is het toch een sympathieke gozer.
Dat is leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gevarieerder eet dan jij.
Jammer van zijn gezeik met moslims, anders had ik op hem gestemd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de politiek ook hoor, dikke baas die hij is.
Jouw hele leven slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad, je stelling slaat dus nergens op.
Dan moet jouw leven helemaal weinig voorstellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw hele leven slaat ook nergens op.
OOOOOOOWWW BRRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet jouw leven helemaal weinig voorstellen.
Zeg het eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet jouw leven helemaal weinig voorstellen.
Een paard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
Chick haar verjaardag volgende week, moet nog een cadeau verzinnen.
Een kookboek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
Een vis.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
Vibo'tje. Jij bakt er toch niks van zei ze zaterdag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
Gewoon 5 euro en een kaart.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zaterdag nog 30 euro betaald aan haarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het dan houden op een gratis seksbeurt
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog 30 euro betaald aan haar
Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef Typisch het volgende:
Ah bedankt voor de hulp, kanker leijers.
Monstercock bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij mocht het piemeltje schoonmaken.
Ik heb geen chickies nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw chickie's dan?
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maakt hij meer schoon dan alleen een piemeltje.
NEE, IK HEB GEEN LIEFDE NODIG IN HET LEVEN. RED ME PRIMA ZONDERquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij nog in de meisjes zijn stomfase
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEE, IK HEB GEEN LIEFDE NODIG IN HET LEVEN. RED ME PRIMA ZONDER
OWWWWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef ValHallen het volgende:
Waarom denken jullie dat Stijn korfbal is gaan spelen?
Ontkenning?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef ValHallen het volgende:
Waarom denken jullie dat Stijn korfbal is gaan spelen?
Nee laat mij met rust, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
Accepteer Stijn gewoon als a-seksueel joh. Nu echt weg
Ik ben er half.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als ik hier kom is er geen hond te bekennen in de SC. Dit gaat zo niet werken jongons.
Ik was nog even in het Twente topic aan het lezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als ik hier kom is er geen hond te bekennen in de SC. Dit gaat zo niet werken jongons.
Kweenie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie noemt z'n kind btw nou 'Queeny'?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
same here...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom vanmiddag nog wel eens langs. Nu ff een opdracht afmaken en college.Fuck ik heb ineens een leven.
![]()
twitter:BBCSporf twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 09:19:05#BestFootballChants "He cheats, he dives, he hates the Jackson 5... Luis Suarez, Luis Suarez!" reageer retweet
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Arsenal dat een pak slaag krijgt.
Arsenal wint!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Arsenal dat een pak slaag krijgt.
Het huidige Arsenal vind ik niet echt bijzonder qua voetbal en spelers, zie ik liever Bayernquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze die moffen uitschakelen.
Engelse club of Duitse club, keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het huidige Arsenal vind ik niet echt bijzonder qua voetbal en spelers, zie ik liever Bayern
Dat interesseert mij helemaal niks, is zo 40-45quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse club of Duitse club, keuze snel gemaakt.
Vroeger Sportschau op zaterdag nadat ik met mijn pa was mee geweest naar het cafévoetbal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse club of Duitse club, keuze snel gemaakt.
Dat is zeker een mooie club maar ik vind Bayern wel wat hebben maar dat komt ook omdat ze gewoon erg goed waren in de jaren 70, dat maakte wel indruk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef Caland het volgende:
Buiten dat vind ik Bayern ook echt een ongelofelijke schijtclub. Doe mij dan Borussia Dortmund maar.
Ik heb wel respect voor die moffen dat ze zoveel winst draaien elk jaar en zo top presteren, iets wat Arsenal ook wil maar niet lukt tot op heden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef Caland het volgende:
Buiten dat vind ik Bayern ook echt een ongelofelijke schijtclub. Doe mij dan Borussia Dortmund maar.
Ja ik heb dan weer de tijd met Oliver Kahn meegemaakt, dan ga je wel een hekel aan die club krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie club maar ik vind Bayern wel wat hebben maar dat komt ook omdat ze gewoon erg goed waren in de jaren 70, dat maakte wel indruk.
Ja daar ben ik weleens geweest, kwam regelmatig in München en pikte dan een wedstrijd mee, prachtige ligging maar je zit te ver van het veld, tenminste ik neem aan dat je dat oude stadion bedoeltquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb dan weer de tijd met Oliver Kahn meegemaakt, dan ga je wel een hekel aan die club krijgen.
En dan ook nog eens in zo'n intens lelijk stadion spelen.
Hij wordt nu een beetje een karikatuur van hemzelf, al vond ik deze laatste kaart onterecht, van die andere 9? waren er 8 echt wel terechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
ik hoop dat van bommel zijn hele leven gele kaarten krijgt, walgelijke vent
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
Vond het een terechte kaart. Gaat gewoon veel te lomp erin, van achter.
Is het nu een voordeel of een nadeel voor Feyenoord? Ik heb altijd het idee dat Strootman rustiger is als Van Bommel niet mee doet, ik voorzag al een rode kaart voor hem in de Kuipquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
Vond het een terechte kaart. Gaat gewoon veel te lomp erin, van achter.
Ik vond het een nadeel voor Feyenoord. Maar toen Hutchinson ook nog eens rood kreeg niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nu een voordeel of een nadeel voor Feyenoord? Ik heb altijd het idee dat Strootman rustiger is als Van Bommel niet mee doet, ik voorzag al een rode kaart voor hem in de Kuip
Ja hij kan hem geven al komt dat ook door de positie waar hij zelf staatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
nog even dat tweede been meezwaaien en zijn standbeen meenemen. Lekker boeiend dat hij de bal ergens raakt, gewoon een gevaarlijke tackle.
Precies, je kan hem gewoon geven. In calimero Eindhoven doen ze net alsof het absoluut geen geel is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hij kan hem geven al komt dat ook door de positie waar hij zelf staat
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen omdat het Mark is, wordt het breed uitgemeten.
Tsja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doen
Derksen zeikt hem vaak genoeg af. Het hele EK werd hij ook, terecht, afgebrand door Derksen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doen
En binnenkort kunnen we een badkuip vullen met al jouw bloed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met alle tranen hier kan je een badkuip vullen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En binnenkort kunnen we een badkuip vullen met al jouw bloed.
Ja, belachelijk dat Bommeltje maar blijft huilen om geel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met alle tranen hier kan je een badkuip vullen.
Ja man kan niet slapen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op, jij raakt al in paniek als we iets negatiefs zeggen over PSV hier.
Ik vind het ook geen gele kaart. Cleane tackle op de bal. Ik snap wel dat Vink hem geeft van waaruit hij staat te kijken. Dus ja, hij kan hem geven, maar ik vind het geen geel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, je kan hem gewoon geven. In calimero Eindhoven doen ze net alsof het absoluut geen geel is.
Lekker doorzwaaien met zijn linkerbaan, in Italie, Duitsland en Spanje was hier ook voor gefloten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen gele kaart. Cleane tackle op de bal. Ik snap wel dat Vink hem geeft van waaruit hij staat te kijken. Dus ja, hij kan hem geven, maar ik vind het geen geel.
Je reageert de laatste tijd wat geprikkeld. Ben je voor de eerste keer ongesteld geworden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op, jij raakt al in paniek als we iets negatiefs zeggen over PSV hier.
De druk daar is alweer bijna op het kookpunt, Advocaat heeft het over nog 11 finalesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, je kan hem gewoon geven. In calimero Eindhoven doen ze net alsof het absoluut geen geel is.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker doorzwaaien met zijn linkerbaan, in Italie, Duitsland en Spanje was hier ook voor gefloten.
In z'n allereerste wedstrijd in Italië kreeg hij ook meteen rood.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker doorzwaaien met zijn linkerbaan, in Italie, Duitsland en Spanje was hier ook voor gefloten.
Gaat al 2 jaar zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je reageert de laatste tijd wat geprikkeld. Ben je voor de eerste keer ongesteld geworden?
Vind jij PSV niet hekelwaardig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je reageert de laatste tijd wat geprikkeld. Ben je voor de eerste keer ongesteld geworden?
Die was wel terecht hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In z'n allereerste wedstrijd in Italië kreeg hij ook meteen rood.
Nee, ik vind een andere club hekelwaardig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij PSV niet hekelwaardig?
Raiola. Vuile rat is dat.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Typisch het volgende:
Alweer over die Bommel?Laat gaan man.
Dat is zijn ding hè. Armpje om de scheids heen, in de rust het kamertje van de scheids binnen. Zo rolt hij. In het echt is het een aardige kerel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk vond ik het deze keer geen geel van die Bommel maar die vent doet elke keer als hij terecht geel krijgt zo'n enorm toneelstuk bij de scheids en later bij de camera's dat je het niet meer zeker kan weten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Jonge goffetomme man die scheidsrechters hier zoeken mij gewoon op ja mimimimimimimimi
In het veld is hij altijd zo'n kwijlebal geweest. Met als enige verschil dat hij vroeger nog kon voetballen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is zijn ding hè. Armpje om de scheids heen, in de rust het kamertje van de scheids binnen. Zo rolt hij. In het echt is het een aardige kerel.
Tackle van achter staat sowieso een kaart op. Ik had hem rood en 12 wedstrijden schorsing gegeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen gele kaart. Cleane tackle op de bal. Ik snap wel dat Vink hem geeft van waaruit hij staat te kijken. Dus ja, hij kan hem geven, maar ik vind het geen geel.
Klopt. Boerenslim is die. Alleen zou hij de paus nog schofferen als hij op audiëntie mocht komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn het allemaal, Rob Janssen net zo, Raiola is dan een vuile slimme rat
Dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
In het veld is hij altijd zo'n kwijlebal geweest. Met als enige verschil dat hij vroeger nog kon voetballen.
Ik vond het altijd wel prettig om hem bij mijn club te zien spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
In het veld is hij altijd zo'n kwijlebal geweest. Met als enige verschil dat hij vroeger nog kon voetballen.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik geloven. Van Bommel tegen Bosvelt waren altijd geweldige duels om te zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel prettig om hem bij mijn club te zien spelen.
Enkelband, hij mag als veelpleger niet buiten 15 meter van de middenstip komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik geloven. Van Bommel tegen Bosvelt waren altijd geweldige duels om te zien.
Toen kwam hij ook nog wel eens bij de eigen 16. Tegenwoordig ligt er ergens rond de middellijn een onzichtbare schatkist die hij moet bewaken.
Ja maar. Bij Ajax was dit geen geel geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef Caland het volgende:
Maar wat hebben we nu al gehad.
Bommeltje heeft zijn zaakwaarnemer naar SV laten bellen.
Hij was op radio 538
PSV die een zielig statement heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Da's nog wat aan de weinige kant eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tackle van achter staat sowieso een kaart op. Ik had hem rood en 12 wedstrijden schorsing gegeven.
Volgens Dickie ligt de kampioensschaal daar begravenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik geloven. Van Bommel tegen Bosvelt waren altijd geweldige duels om te zien.
Toen kwam hij ook nog wel eens bij de eigen 16. Tegenwoordig ligt er ergens rond de middellijn een onzichtbare schatkist die hij moet bewaken.
Levenslang?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's nog wat aan de weinige kant eerlijk gezegd.
Mooi toch man. Maar dit was te voorzien ja. Bommeltje is geen Cocu, dus dit was inderdaad gedoemd te mislukken. Ik vind het eerlijk gezegd nog alleszins meevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan Dick heeft hij dan wel een goeie, die liet Jan Wouters nog staan met een wandelstok, Dick zet er gewoon nog een verdedigende middenvelder bijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi toch man. Maar dit was te voorzien ja. Bommeltje is geen Cocu, dus dit was inderdaad gedoemd te mislukken. Ik vind het eerlijk gezegd nog alleszins meevallen.
Bosveld - Robben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan Dick heeft hij dan wel een goeie, die liet Jan Wouters nog staan met een wandelstok, Dick zet er gewoon nog een verdedigende middenvelder bij
Dat is een lekkere oprotpremie, maar die directeur van dat medicijn? bedrijf in Zwitserland, 60miljoen, die had al 240miljoen verdiend daar, tja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme Koeman kreeg een afkoopsom van 6 miljoen bij Valencia... Zijn motivatie: Het was terecht, ik heb het daar niet fijn gehad. Fucking 8 maanden in dienst geweest ofzo. Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen.
Het gaat er om of je plezier hebt in je werk. Als je het niet fijn hebt, doet een afkoopsom van 6M daar niets aan af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme Koeman kreeg een afkoopsom van 6 miljoen bij Valencia... Zijn motivatie: Het was terecht, ik heb het daar niet fijn gehad. Fucking 8 maanden in dienst geweest ofzo. Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen.
Die zit er aardig in ja. Lekkere redding van Stekelenburg ook in de wedstrijd.quote:
Dan had hij daar ook niet het onderste uit de kan hoeven te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat er om of je plezier hebt in je werk. Als je het niet fijn hebt, doet een afkoopsom van 6M daar niets aan af.
Dat was die pegel van 20 meter ofzo toch? die van tottiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zit er aardig in ja. Lekkere redding van Stekelenburg ook in de wedstrijd.
Ik weet niks van medicijnen, een beetje trainertje spelen kan ik wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een lekkere oprotpremie, maar die directeur van dat medicijn? bedrijf in Zwitserland, 60miljoen, die had al 240miljoen verdiend daar, tja.
Medicijnen leer je zo. Gewoon even een meet met Lambiekje organiseren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niks van medicijnen, een beetje trainertje spelen kan ik wel.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was die pegel van 20 meter ofzo toch? die van totti
Dat wist hij ook niet, daarom moest hij wegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niks van medicijnen, een beetje trainertje spelen kan ik wel.
Hallo stijnquote:
Je moet dus alleen kunnen bluffen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wist hij ook niet, daarom moest hij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |