Hij wordt nu een beetje een karikatuur van hemzelf, al vond ik deze laatste kaart onterecht, van die andere 9? waren er 8 echt wel terechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
ik hoop dat van bommel zijn hele leven gele kaarten krijgt, walgelijke vent
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
Vond het een terechte kaart. Gaat gewoon veel te lomp erin, van achter.
Is het nu een voordeel of een nadeel voor Feyenoord? Ik heb altijd het idee dat Strootman rustiger is als Van Bommel niet mee doet, ik voorzag al een rode kaart voor hem in de Kuipquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
Vond het een terechte kaart. Gaat gewoon veel te lomp erin, van achter.
Ik vond het een nadeel voor Feyenoord. Maar toen Hutchinson ook nog eens rood kreeg niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nu een voordeel of een nadeel voor Feyenoord? Ik heb altijd het idee dat Strootman rustiger is als Van Bommel niet mee doet, ik voorzag al een rode kaart voor hem in de Kuip
Ja hij kan hem geven al komt dat ook door de positie waar hij zelf staatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
nog even dat tweede been meezwaaien en zijn standbeen meenemen. Lekker boeiend dat hij de bal ergens raakt, gewoon een gevaarlijke tackle.
Precies, je kan hem gewoon geven. In calimero Eindhoven doen ze net alsof het absoluut geen geel is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hij kan hem geven al komt dat ook door de positie waar hij zelf staat
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen omdat het Mark is, wordt het breed uitgemeten.
Tsja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doen
Derksen zeikt hem vaak genoeg af. Het hele EK werd hij ook, terecht, afgebrand door Derksen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft JD mee en dat scheelt, als bron tijdens het EK kan hij bij VI weinig fout meer doen
En binnenkort kunnen we een badkuip vullen met al jouw bloed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met alle tranen hier kan je een badkuip vullen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En binnenkort kunnen we een badkuip vullen met al jouw bloed.
Ja, belachelijk dat Bommeltje maar blijft huilen om geel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met alle tranen hier kan je een badkuip vullen.
Ja man kan niet slapen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op, jij raakt al in paniek als we iets negatiefs zeggen over PSV hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |