2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog 30 euro betaald aan haar
Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef Typisch het volgende:
Ah bedankt voor de hulp, kanker leijers.
Monstercock bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij mocht het piemeltje schoonmaken.
Ik heb geen chickies nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw chickie's dan?
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maakt hij meer schoon dan alleen een piemeltje.
NEE, IK HEB GEEN LIEFDE NODIG IN HET LEVEN. RED ME PRIMA ZONDERquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij nog in de meisjes zijn stomfase
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEE, IK HEB GEEN LIEFDE NODIG IN HET LEVEN. RED ME PRIMA ZONDER
OWWWWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef ValHallen het volgende:
Waarom denken jullie dat Stijn korfbal is gaan spelen?
Ontkenning?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef ValHallen het volgende:
Waarom denken jullie dat Stijn korfbal is gaan spelen?
Nee laat mij met rust, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
Accepteer Stijn gewoon als a-seksueel joh. Nu echt weg
Ik ben er half.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als ik hier kom is er geen hond te bekennen in de SC. Dit gaat zo niet werken jongons.
Ik was nog even in het Twente topic aan het lezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als ik hier kom is er geen hond te bekennen in de SC. Dit gaat zo niet werken jongons.
Kweenie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wie noemt z'n kind btw nou 'Queeny'?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
same here...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom vanmiddag nog wel eens langs. Nu ff een opdracht afmaken en college.Fuck ik heb ineens een leven.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |