Ga dronken slenderman spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stoned Animal Planet kijken is ook zo iets.
I see what you did there, viespeuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sneller zijn, in de nacht verslap ik niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
I see what you did there, viespeuk.
Stoned op een bankje zitten en uit het niets een zaklamp van de popo in je gezicht. Met een vuurrode kop uitleggen dat je alleen een sigaretje gerookt hebtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
Altijd blowen in kronenburgerpark. Kankergeniale tijd.
Wel echt heel erg nutteloos.
Altijd hard gaan met Peach.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan elkaar verrot schelden omdat de ander wint.
Tijd terug nog gedaan, mooi man.
aha nu snap ik het, ja boccara speelt nog steeds meer dan prima. had gehoopt dat hij met het vertrek van enoh erbij zou komen maar de boer heeft liever lukoki en boerrigter op de bank helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er was groep Deense mensen, volgens mij van deense clubs oid, hij begeleidde die denen. Staat los van Boccara. Boccara maken ze klaar en krijgt extra krachttraingen enz. DIe is zeker niet vergeten oid.
Popo daar boeide het niet. Als je maar geen alcohol aan het drinken was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stoned op een bankje zitten en uit het niets een zaklamp van de popo in je gezicht. Met een vuurrode kop uitleggen dat je alleen een sigaretje gerookt hebt
Dronken achter je PC is ook een beetje triest, vind ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Als ik dronken ben doe ik eigenlijk niets anders dan verder drinken. Geen tijd voor onzin als games enzo.
Generatiekloof, tijdens het indrinken beetje Mario spelen is altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Als ik dronken ben doe ik eigenlijk niets anders dan verder drinken. Geen tijd voor onzin als games enzo.
Durumpje halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Hier ook niet, ze liepen al die jonge gasten gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Popo daar boeide het niet. Als je maar geen alcohol aan het drinken was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |