Van Hanegem had ook weer een sneue column over Dickie.quote:
Af en toe een zuurpruim die Hanegem. Prima analyticus verder, maar af en toe gewoon verzuurd.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
TT![]()
[..]
Van Hanegem had ook weer een sneue column over Dickie.
Topshow met Art op de fietsquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Tyron het volgende:
even studio voetbal terugkijken, ga ik vast spijt van krijgen
Zie je 't al voor je.quote:
En alles naar behoren?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest vanochtend naar de tandarts.
Helemaal top, ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie je 't al voor je.
[..]
En alles naar behoren?
Ook als je zelf niet de veroorzaker bent?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd wel vaker.
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook als je zelf niet de veroorzaker bent?
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, maar volgens mij is 'ja' geen plausibel antwoord op 'hoe gaat het?'
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, gaan we daar nu een discussie over starten? Voortaan als mensen aan mij vragen: hoe gaat het? Dan zeg ik, zeehond.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.
Ik leef meer toe naar een goed bord nasi met uitjes en pindasaus.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe een mens daar naartoe kan leven he.
Dat is sowieso een vraag waar men liever geen antwoord op krijgtquote:Op maandag 18 februari 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vraag waar men liever geen antwoord op krijgt
Was meer een constatering hè. Niet echt om een discussie op gang te brengen. Mocht je dat willen sta ik daar natuurlijk wel voor open.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, gaan we daar nu een discussie over starten? Voortaan als mensen aan mij vragen: hoe gaat het? Dan zeg ik, zeehond.
Is altijd zo ongemakkelijk als iemand dan gaat uitleggen waar die allemaal last van heeft.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar: hoe gaat het?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was meer een constatering hè. Niet echt om een discussie op gang te brengen. Mocht je dat willen sta ik daar natuurlijk wel voor open.
Nasi. Daar heb ik nou eens zin in vnv. Helaas wordt 't kipburger met aardappelschijfjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef meer toe naar een goed bord nasi met uitjes en pindasaus.
Maar Rijst kan er ook doorheen., Met kip, champignons. Lekker hoor.
ander onderwerp, flesje Borgoe Extra gekregen gisteren, dat heb ik een tijd niet gedronkenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.
Idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een vorig project een kamer gedeeld met 4 dames. Ik ben na 2 dagen in de pauze headphones gaan kopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is altijd zo ongemakkelijk als iemand dan gaat uitleggen waar die allemaal last van heeft.
Gast, de fawaka's vliegen te pas en te onpas over tafel bij jou.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.
Ik heb wat last van mijn rug. Verder heb ik een enorm zwaar weekend gehad en hebben die apen van mij griep. Fijn dat je het vraagt though. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar: hoe gaat het?
Is wel lekker, maar niet echt het weer voor op het moment...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ander onderwerp, flesje Borgoe Extra gekregen gisteren, dat heb ik een tijd niet gedronken
heb ik vrijdag op.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nasi. Daar heb ik nou eens zin in vnv. Helaas wordt 't kipburger met aardappelschijfjes.
Dat is meer als groet...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, de fawaka's vliegen te pas en te onpas over tafel bij jou.
Ik wacht ook welquote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel lekker, maar niet echt het weer voor op het moment...
Productiviteit gaat zwaar omlaag als je meer dan 1 vrouwen bij elkaar zet.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een vorig project een kamer gedeeld met 4 dames. Ik ben na 2 dagen in de pauze headphones gaan kopen.
Nog even doorbijten. Ik heb er ook weer zin in.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Echt dat zonnetje straalt 1x op m'n bakkes en ik kriujg gelijk weer zin in zomer met bbq's en chicks die half nakend op je schoot zitten te wiebelen.
stroopkoek is ook lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Stroopwafels. Ik heb zin in stroopwafels.
Alles goed?quote:
1. ik had het niet tegen jou.quote:
daarom heb ik ook dit gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
1. ik had het niet tegen jou.
2. Het is 'René'.
Dan houden we nog over dat je m'n naam verkeerd spelt.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heb ik ook dit gedaan
[ afbeelding ]
Ik heb echt een winterdip man. Miss boek ik ff een weekendje Barca ofzo volgende maand.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog even doorbijten. Ik heb er ook weer zin in.
Heb ik pas gewonnen in de postcode loterij. Tantoe lekker waren die man.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Stroopwafels. Ik heb zin in stroopwafels.
Goed hoor, beetje druk wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn rug. Verder heb ik een enorm zwaar weekend gehad en hebben die apen van mij griep. Fijn dat je het vraagt though. Hoe gaat het met jou?
Bij mij in elk geval, ze waren oud, lelijk en gingen hun kwaaltjes bespreken. Ik sliep zelfs slecht door de nachtmerries.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Productiviteit gaat zwaar omlaag als je meer dan 1 vrouwen bij elkaar zet.
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik pas gewonnen in de postcode loterij. Tantoe lekker waren die man.
donranja wil je met ggmm gaan praten ik denk dat hij me niet meer magquote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.
Ik al 3 keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.
Als ze jong en knap zijn hebben ze vaak nog enige gêne, maar dat verdwijnt met het komen van de jaren als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval, ze waren oud, lelijk en gingen hun kwaaltjes bespreken. Ik sliep zelfs slecht door de nachtmerries.
Ik denk dat het woordje 'meer' daar ten onrechte staat.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
donranja wil je met ggmm gaan praten ik denk dat hij me niet meer mag
Er is geen persco. Heb je het goede nieuws nog niet gehoord? Steve blijft.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iemand de stream van de persconf?
Geweldig nieuws inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen persco. Heb je het goede nieuws nog niet gehoord? Steve blijft.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die man moet vaste tafelgast bij VI worden
Bij deze.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al oud mang, hou een beetje rekening met mijn slechte zicht.
Op die vraag antwoord ik altijd "soms"quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oidquote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op die vraag antwoord ik altijd "soms"
En is die sloeber nog voor Twente ookquote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oid
Sterker nog, hij is de grootste Twentefan hierquote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is die sloeber nog voor Twente ook
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.quote:
Kom vechten dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is die sloeber nog voor Twente ook
Ik sta tegen een muur, Kapi rent op mij af. Ik maak een schijnbeweging, Kapi's gebit naar de klote.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.
Oid lijkt hier een achterhoekse verbastering voor het aloude aight. Goed in deze context.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oid
Adriaanse >>> McClaren.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe zijn de resultaten vergeleken met Adriaanse?
Toen Adriaanse wegging stond Twente er goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe zijn de resultaten vergeleken met Adriaanse?
Woohoo, dat komt op mijn CV: Achterhoeks, check.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oid lijkt hier een achterhoekse verbastering voor het aloude aight. Goed in deze context.
Als ze Stief eruit gooien mogen die boekhoudertjes die daar op de bank zitten ook wel wegquote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen Adriaanse wegging stond Twente er goed voor.
Nee, dat gebeurt begin mei pasquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je al verhuisd? Niet dat het uitmaakt want is net zo ver weg
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho, heb jij 't gifje van het dansje van mevrouw van Geel toevallig?
2 minuten en 4 seconden... valt me toch een beetje tegen. Davy heeft sneller zijn schermprints getoond...quote:
Gister weer met z'n olijke kop hoor in de persco.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik weet waar Art Langeler woont, wie wil me aanraken?
Niet gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gister weer met z'n olijke kop hoor in de persco.
Als je zulke dingen nou vraagt als er vrouwen in het topic zitten... homoquote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik weet waar Art Langeler woont, wie wil me aanraken?
Jij bent hier de pimp, zorg dat die chicks in het topic zitten danquote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je zulke dingen nou vraagt als er vrouwen in het topic zitten... homo
Heeft 'ie altijd wel hoor. Vind het ook wel een sympathieke kerel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast heeft standaard zo'n opportunistisch olijke smoel als ze gewonnen hebben.
Komen eraan, ben ff weg.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent hier de pimp, zorg dat die chicks in het topic zitten dan
Ik ergerde me er eerst aan, maar ik vind 't nu wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft 'ie altijd wel hoor. Vind het ook wel een sympathieke kerel.
Wacht nou ff joh, ik heb een oproep geplaatst.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker man die shitload aan wijven hier.
Ik wacht al bijna een uur.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wacht nou ff joh, ik heb een oproep geplaatst.
Heb je al in gedachte wie je allemaal gaat bedanken als je bij de 100.000 bent?quote:
Waarom koop je een zaklamp?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Adames het volgende:
hele dag gewerkt en dat geld uitgegeven aan een zaklamp
Ik ook met mijn ik doe het goed of ik doe het niet
Mooi.quote:
Om te controleren of er monsters onder z'n bed zitten natuurlijk.quote:
met zijn bak met wurmenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ergerde me er eerst aan, maar ik vind 't nu wel grappig eigenlijk.
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181115064587&a=1&
Voor wie niks te doen heeft, ik heb een nieuwe VI quiz gemaakt.
Het niveau is makkelijker dan de vorige keer.
100!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
mijn kwis natuurlijk ouwe pikquote:Op maandag 18 februari 2013 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dag mensen
Voetbalnieuws van de dag?
Nieuwe VI quiz Johannes?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn kwis natuurlijk ouwe pik
Beetje makkelijk Johannesquote:Op maandag 18 februari 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vast dezelfde persoon die Mino Raiola gebruiktquote:Op maandag 18 februari 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk zielig geval heeft onder mijn naam ingevoerd? Aangezien ik met de letter p me inschreef.
Volgens mij was die GGMM niet de echtequote:Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast dezelfde persoon die Mino Raiola gebruikt
Klopt, dat was ikquote:Op maandag 18 februari 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was die GGMM niet de echte
Eens, wie opent hem?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuw topic in SHO waar de VI Hooligans hun mening kunnen geven over Kooijemans etc. ?
Hij was gisteren weer trenenkrommend bij Rayman. En hij heeft mijn jeugd verpest, blijkt. Als kind van 4 vond ik Winiie de Poeh leuk maar ik ben bang dat ik genoodzaakt ben die videoband te vernietigen als ik 'm zou kunnen vinden aangezien Kooijemans de stem van dat jongejte insprak.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuw topic in SHO waar de VI Hooligans hun mening kunnen geven over Kooijemans etc. ?
Nog niet. De komende minuten kunnen van invloed hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al in gedachte wie je allemaal gaat bedanken als je bij de 100.000 bent?
Nee serieus?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was gisteren weer trenenkrommend bij Rayman. En hij heeft mijn jeugd verpest, blijkt. Als kind van 4 vond ik Winiie de Poeh leuk maar ik ben bang dat ik genoodzaakt ben die videoband te vernietigen als ik 'm zou kunnen vinden aangezien Kooijemans de stem van dat jongejte insprak.
Dat was ie, het staat zelfs op wikipedia.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee serieus?
Winnie de Poeh was zo baas maar als hij Janneman Robinson was dan...
Nou?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog niet. De komende minuten kunnen van invloed hebben.
Godverdommequote:Op maandag 18 februari 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was ie, het staat zelfs op wikipedia
Terechtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.fctwente.nu/fo(...)wente-willem-ii.htmlGodverdomme ik zet hem ook één keer in het gras, en dan gaan ze natuurlijk voor het eerst sinds jaren controleren en boetes uitdelen.
Prima Quiz Johannesquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
En, heeft er al iemand enigszins positief gereageerd om bedankt te worden?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog niet. De komende minuten kunnen van invloed hebben.
Nog nietquote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En, heeft er al iemand enigszins positief gereageerd om bedankt te worden?
Raar zegquote:
Wilde er een maken, maar toen bedacht ik dat ik zelf de antwoorden ook niet allemaal wist.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ja inderdaad Johannes tijd voor een VBL SC quiz
Hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde er een maken, maar toen bedacht ik dat ik zelf de antwoorden ook niet allemaal wist.
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zal binnenkort een vbl-sc-quiz maken.
Wat leuk zegquote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zal binnenkort een vbl-sc-quiz maken.
Kut, meteen de eerste foutquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181238003213&a=1&
Rare kwisquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181238003213&a=1&
Is nicki minaj een god?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Even snel gemaakt
http://www.quizyourfriend(...)302181229189480&a=1&
Nickigodquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nicki minaj een god?
manwijf gespot
Wie heb je aangeklikt dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen die vraag had ik fout, kinderachtig.
Die had ik goedquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nicki minaj een god?
manwijf gespot
Ik had wie niet welkom is foutquote:Op maandag 18 februari 2013 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM is een prutser, de rest zzeker Nicki vraag fout?
Oeps 60quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Even snel gemaakt
http://www.quizyourfriend(...)302181229189480&a=1&
Ik weet niet wie de LaPo had, volgens mij Caland, De_kromme of Kapiteintje, Smoofie stal het topicquote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oeps 60
Moeilijke bonusvraag, wie had de eerste lapo van de VBL SC?
JIJ!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oeps 60
dat kan je toch opzoeken?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oeps 60
Wow ik had de eerste keer 80 punten deze is makkelijker dan die van Doublepainquote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181237285007&a=1&Moet weg, dus het is niet de kwaliteit geworden die ik had gehoopt.
Hint: het is een bigstarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de LaPo had, volgens mij Caland, De_kromme of Kapiteintje, Smoofie stal het topic
Zeg laatste ff, dan heb ik 100%quote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181237285007&a=1&Moet weg, dus het is niet de kwaliteit geworden die ik had gehoopt.
J_Vquote:Op maandag 18 februari 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hint: het is een bigstar
onderstequote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg laatste ff, dan heb ik 100%
rot opquote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg laatste ff, dan heb ik 100%
dat was het antwoord niet lulquote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef Doublepain het volgende:
Ja godver het was Donraja, kut 422
Gestopt bij welke beter wasquote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)302181248014200&a=1&
Ik klikte op jouquote:Op maandag 18 februari 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die over badminton moeilijk, ik herinnerde namelijk van mezelf dat ik op badminton had gezeten.
De enige die het spannend vindt is hij zelfquote:
Ik ook hoor, debielquote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige die het spannend vind is hij zelf
Jij blijkbaar ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige die het spannend vindt is hij zelf
Weer een Anneke?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Anneke kan niet wachten tot ze in de ballenbak mag graaien.
Voor jou is dat al lang een gepasseerd station.quote:
Ze gaan iets culinairs doen. Ik denk koken met Gijpiequote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
Die opent een magische deur naar het land van Gargamel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
Verschilt per keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
volgens mij bestaat die helemaal nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die opent een magische deur naar het land van Gargamel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Haha me neefje deed me precies denken aan hoe wij als kleuters waren.
Neefje: "Ben je bang voor je moeder?" *klapt voor het gezicht van mij*. "Haha je knipperde je bent voor je eigen moeder Rens".
Klap hem terug dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Haha me neefje deed me precies denken aan hoe wij als kleuters waren.
Neefje: "Ben je bang voor je moeder?" *klapt voor het gezicht van mij*. "Haha je knipperde je bent voor je eigen moeder Rens".
Die hand beeld de klappen uit die je hem vervolgens gaf? Een beetje meer respect mag je toch wel verwachten als bijna volwassene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg omg omgquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per keer.
[ afbeelding ]
Toch een nieuw seizoen Omroep Maxim?
Je moet dat kutprogramma dan ook niet kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
mart zit er wel vaak laatste tijd bij Mathijs
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet dat kutprogramma dan ook niet kijken.
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drama, en Kendrick Lamar kan ook niet live rappen toonde hij bij DWDD aan.
Z'n ooms jongleeract op een nette 2e plaats.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.
Hmm ok. Ik vond het bij DWDD, waar hij een kort optreden gaf voor zijn echte optreden ergens in Amsterdam (Ali B kwam emmers) weinig goeds.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.
En hij heeft zo ongeveer alle grote internationale hiphopsterren live gezien en samengewerkt met een aantal grote Nederlandse hiphop artiesten. Dus ik denk dat hij het wel kan weten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n ooms jongleeract op een nette 2e plaats.
Oh vast. Dat stukje van DWDD was ook zeer ongelukkig gekozen, maar desondanks dramatisch.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En hij heeft zo ongeveer alle grote internationale hiphopsterren live gezien en samengewerkt met een aantal grote Nederlandse hiphop artiesten. Dus ik denk dat hij het wel kan weten.
Maar DWDD is ook totaal niet de setting voor hiphop vind ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik vond het bij DWDD, waar hij een kort optreden gaf voor zijn echte optreden ergens in Amsterdam (Ali B kwam emmers) weinig goeds.
DWDD, elke 'rustige', setting is gewoon kut voor hiphop. Is prima voor een rustig nummertje of voor Gers Pardoel ofzo, maar gewoon niet voor hiphop.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vast. Dat stukje van DWDD was ook zeer ongelukkig gekozen, maar desondanks dramatisch.
Maar ik hoor idd van mensen die er naar toe zijn geweest dat hij wel goed is, ja.
Pompt gewoon lekkah man.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk schijt nummer. Kendrick redt het een heel klein beetje.
Wat een onzin. Dat het publiek bij DWDD weinig respons zal geven op rap is uiteraard een feit, maar dat staat los van zijn raptalent en de show die hij kan weggeven. Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DWDD, elke 'rustige', setting is gewoon kut voor hiphop. Is prima voor een rustig nummertje of voor Gers Pardoel ofzo, maar gewoon niet voor hiphop.
90% was ook een intro van het nummer wat hij daar deed. Het was echt heel lomp gekozen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.
jammer van de nicki minaj haat in de commentsquote:
Ik zeg ook niet dat ik het goed vond, integendeel. Maar de setting van DWDD past niet bij hiphop en daar stelt een artiest zich ook op in.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat het publiek bij DWDD weinig respons zal geven op rap is uiteraard een feit, maar dat staat los van zijn raptalent en de show die hij kan weggeven. Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.
Overigens moet ik mij niet als rapkenner opstellen, want dat ben ik absoluut niet. Ik stel enkel wat ik er van vond.
Dat soort mensen mogen sowieso een pijnlijke dood sterven. Goedkoop scoren in Youtube comments is echt te mongolisch van woorden. Net als de "Ik ben 14 en ik vind dit super leuk, stoer he"quote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer van de nicki minaj haat in de comments
Mainstream Nederland vindt Gers Pardoel en Hef ook bij de beste hiphop artiesten van Nederland horen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso is mainstream Nederland niet echt hiphop minded. Beetje dansen op Pitbull, Taio Cruz en Chris Brown, that's it. Mensen als Kendrick Lamar zijn veel te rapgeoriënteerd.
valt wel over elke stroming te zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso is mainstream Nederland niet echt hiphop minded. Beetje dansen op Pitbull, Taio Cruz en Chris Brown, that's it. Mensen als Kendrick Lamar zijn veel te rapgeoriënteerd.
Zal wel erg regio gebonden zijn met rap. En jij zit niet goed in Eindhoven. Hier in Rotterdam zit je gewoon met eckte rappers in de klas.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel over elke stroming te zeggen
Eindhoven heeft anders wel mooi kempiquote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel erg regio gebonden zijn met rap. En jij zit niet goed in Eindhoven. Hier in Rotterdam zit je gewoon met eckte rappers in de klas.
Na het zien van dit filmpje heb ik wel echt diep respect voor hem gekregen, die boom weet niet waar hij het moet zoeken.
Het bestaat niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genoeg goede Nederlandse hiphop
En die dikke.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven heeft anders wel mooi kempi
En Gino Pietermaaiquote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven heeft anders wel mooi kempi
Uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |