Nog even doorbijten. Ik heb er ook weer zin in.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Echt dat zonnetje straalt 1x op m'n bakkes en ik kriujg gelijk weer zin in zomer met bbq's en chicks die half nakend op je schoot zitten te wiebelen.
stroopkoek is ook lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Stroopwafels. Ik heb zin in stroopwafels.
Alles goed?quote:
1. ik had het niet tegen jou.quote:
daarom heb ik ook dit gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
1. ik had het niet tegen jou.
2. Het is 'René'.
Dan houden we nog over dat je m'n naam verkeerd spelt.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heb ik ook dit gedaan
[ afbeelding ]
Ik heb echt een winterdip man. Miss boek ik ff een weekendje Barca ofzo volgende maand.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog even doorbijten. Ik heb er ook weer zin in.
Heb ik pas gewonnen in de postcode loterij. Tantoe lekker waren die man.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Stroopwafels. Ik heb zin in stroopwafels.
Goed hoor, beetje druk wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn rug. Verder heb ik een enorm zwaar weekend gehad en hebben die apen van mij griep. Fijn dat je het vraagt though. Hoe gaat het met jou?
Bij mij in elk geval, ze waren oud, lelijk en gingen hun kwaaltjes bespreken. Ik sliep zelfs slecht door de nachtmerries.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Productiviteit gaat zwaar omlaag als je meer dan 1 vrouwen bij elkaar zet.
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik pas gewonnen in de postcode loterij. Tantoe lekker waren die man.
donranja wil je met ggmm gaan praten ik denk dat hij me niet meer magquote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.
Ik al 3 keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een keer Ben&Jerry's ijs gewonnen.
Als ze jong en knap zijn hebben ze vaak nog enige gęne, maar dat verdwijnt met het komen van de jaren als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval, ze waren oud, lelijk en gingen hun kwaaltjes bespreken. Ik sliep zelfs slecht door de nachtmerries.
Ik denk dat het woordje 'meer' daar ten onrechte staat.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
donranja wil je met ggmm gaan praten ik denk dat hij me niet meer mag
Er is geen persco. Heb je het goede nieuws nog niet gehoord? Steve blijft.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iemand de stream van de persconf?
Geweldig nieuws inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen persco. Heb je het goede nieuws nog niet gehoord? Steve blijft.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die man moet vaste tafelgast bij VI worden
Bij deze.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al oud mang, hou een beetje rekening met mijn slechte zicht.
Op die vraag antwoord ik altijd "soms"quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, maar volgens mij is 'ja' geen plausibel antwoord op 'hoe gaat het?'
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oidquote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op die vraag antwoord ik altijd "soms"
En is die sloeber nog voor Twente ookquote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oid
Sterker nog, hij is de grootste Twentefan hierquote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is die sloeber nog voor Twente ook
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.quote:
Kom vechten dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is die sloeber nog voor Twente ook
Ik sta tegen een muur, Kapi rent op mij af. Ik maak een schijnbeweging, Kapi's gebit naar de klote.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar niet Stijn, kapo is een straatvechter. Hij bijt desnoods jouw piemeltje eraf om te winnen.
Oid lijkt hier een achterhoekse verbastering voor het aloude aight. Goed in deze context.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar als jij eerlijk moet gaan antwoorden ben je een halve dag verder. Misschien moet je gewoon een blog starten en daar alle info op plaatsen. Iedere keer als iemand vraagt hoe het gaat zeg je: drizzt.blogspot.com oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |