Van Hanegem had ook weer een sneue column over Dickie.quote:
Af en toe een zuurpruim die Hanegem. Prima analyticus verder, maar af en toe gewoon verzuurd.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
TT![]()
[..]
Van Hanegem had ook weer een sneue column over Dickie.
Topshow met Art op de fietsquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Tyron het volgende:
even studio voetbal terugkijken, ga ik vast spijt van krijgen
Zie je 't al voor je.quote:
En alles naar behoren?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest vanochtend naar de tandarts.
Helemaal top, ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie je 't al voor je.
[..]
En alles naar behoren?
Ook als je zelf niet de veroorzaker bent?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd wel vaker.
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook als je zelf niet de veroorzaker bent?
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, maar volgens mij is 'ja' geen plausibel antwoord op 'hoe gaat het?'
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, maar volgens mij is 'ja' geen plausibel antwoord op 'hoe gaat het?'
Godsamme, gaan we daar nu een discussie over starten? Voortaan als mensen aan mij vragen: hoe gaat het? Dan zeg ik, zeehond.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.
Ik leef meer toe naar een goed bord nasi met uitjes en pindasaus.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe een mens daar naartoe kan leven he.
Dat is sowieso een vraag waar men liever geen antwoord op krijgtquote:Op maandag 18 februari 2013 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In een gesprek zou het wel kunnen hè. Dat je dan zo een beetje knikt en weifelend ja zegt. Dus.
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vraag waar men liever geen antwoord op krijgt
Was meer een constatering hè. Niet echt om een discussie op gang te brengen. Mocht je dat willen sta ik daar natuurlijk wel voor open.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, gaan we daar nu een discussie over starten? Voortaan als mensen aan mij vragen: hoe gaat het? Dan zeg ik, zeehond.
Is altijd zo ongemakkelijk als iemand dan gaat uitleggen waar die allemaal last van heeft.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar: hoe gaat het?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was meer een constatering hè. Niet echt om een discussie op gang te brengen. Mocht je dat willen sta ik daar natuurlijk wel voor open.
Nasi. Daar heb ik nou eens zin in vnv. Helaas wordt 't kipburger met aardappelschijfjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef meer toe naar een goed bord nasi met uitjes en pindasaus.
Maar Rijst kan er ook doorheen., Met kip, champignons. Lekker hoor.
ander onderwerp, flesje Borgoe Extra gekregen gisteren, dat heb ik een tijd niet gedronkenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.
Idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een vorig project een kamer gedeeld met 4 dames. Ik ben na 2 dagen in de pauze headphones gaan kopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is altijd zo ongemakkelijk als iemand dan gaat uitleggen waar die allemaal last van heeft.
Gast, de fawaka's vliegen te pas en te onpas over tafel bij jou.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, stel de vraag dan ook niet vaak.
Ik heb wat last van mijn rug. Verder heb ik een enorm zwaar weekend gehad en hebben die apen van mij griep. Fijn dat je het vraagt though. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar: hoe gaat het?
Is wel lekker, maar niet echt het weer voor op het moment...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ander onderwerp, flesje Borgoe Extra gekregen gisteren, dat heb ik een tijd niet gedronken
heb ik vrijdag op.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nasi. Daar heb ik nou eens zin in vnv. Helaas wordt 't kipburger met aardappelschijfjes.
Dat is meer als groet...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, de fawaka's vliegen te pas en te onpas over tafel bij jou.
Ik wacht ook welquote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel lekker, maar niet echt het weer voor op het moment...
Productiviteit gaat zwaar omlaag als je meer dan 1 vrouwen bij elkaar zet.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een vorig project een kamer gedeeld met 4 dames. Ik ben na 2 dagen in de pauze headphones gaan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |