Adriaanse >>> McClaren.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe zijn de resultaten vergeleken met Adriaanse?
Toen Adriaanse wegging stond Twente er goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe zijn de resultaten vergeleken met Adriaanse?
Woohoo, dat komt op mijn CV: Achterhoeks, check.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oid lijkt hier een achterhoekse verbastering voor het aloude aight. Goed in deze context.
Als ze Stief eruit gooien mogen die boekhoudertjes die daar op de bank zitten ook wel wegquote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen Adriaanse wegging stond Twente er goed voor.
Nee, dat gebeurt begin mei pasquote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je al verhuisd? Niet dat het uitmaakt want is net zo ver weg
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho, heb jij 't gifje van het dansje van mevrouw van Geel toevallig?
2 minuten en 4 seconden... valt me toch een beetje tegen. Davy heeft sneller zijn schermprints getoond...quote:
Gister weer met z'n olijke kop hoor in de persco.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik weet waar Art Langeler woont, wie wil me aanraken?
Niet gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gister weer met z'n olijke kop hoor in de persco.
Als je zulke dingen nou vraagt als er vrouwen in het topic zitten... homoquote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik weet waar Art Langeler woont, wie wil me aanraken?
Jij bent hier de pimp, zorg dat die chicks in het topic zitten danquote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je zulke dingen nou vraagt als er vrouwen in het topic zitten... homo
Heeft 'ie altijd wel hoor. Vind het ook wel een sympathieke kerel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast heeft standaard zo'n opportunistisch olijke smoel als ze gewonnen hebben.
Komen eraan, ben ff weg.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent hier de pimp, zorg dat die chicks in het topic zitten dan
Ik ergerde me er eerst aan, maar ik vind 't nu wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft 'ie altijd wel hoor. Vind het ook wel een sympathieke kerel.
Wacht nou ff joh, ik heb een oproep geplaatst.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker man die shitload aan wijven hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |