Ze gaan iets culinairs doen. Ik denk koken met Gijpiequote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
Die opent een magische deur naar het land van Gargamel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
Verschilt per keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben een roze bal.
wat doet dat/
volgens mij bestaat die helemaal nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die opent een magische deur naar het land van Gargamel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Haha me neefje deed me precies denken aan hoe wij als kleuters waren.
Neefje: "Ben je bang voor je moeder?" *klapt voor het gezicht van mij*. "Haha je knipperde je bent voor je eigen moeder Rens".
Klap hem terug dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Haha me neefje deed me precies denken aan hoe wij als kleuters waren.
Neefje: "Ben je bang voor je moeder?" *klapt voor het gezicht van mij*. "Haha je knipperde je bent voor je eigen moeder Rens".
Die hand beeld de klappen uit die je hem vervolgens gaf? Een beetje meer respect mag je toch wel verwachten als bijna volwassene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg omg omgquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per keer.
[ afbeelding ]
Toch een nieuw seizoen Omroep Maxim?
Je moet dat kutprogramma dan ook niet kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
mart zit er wel vaak laatste tijd bij Mathijs
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet dat kutprogramma dan ook niet kijken.
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drama, en Kendrick Lamar kan ook niet live rappen toonde hij bij DWDD aan.
Z'n ooms jongleeract op een nette 2e plaats.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.
Hmm ok. Ik vond het bij DWDD, waar hij een kort optreden gaf voor zijn echte optreden ergens in Amsterdam (Ali B kwam emmers) weinig goeds.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft hem live gezien laatst en die zei dat hij een van de beste live acts was die hij ooit heeft gezien.
En hij heeft zo ongeveer alle grote internationale hiphopsterren live gezien en samengewerkt met een aantal grote Nederlandse hiphop artiesten. Dus ik denk dat hij het wel kan weten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n ooms jongleeract op een nette 2e plaats.
Oh vast. Dat stukje van DWDD was ook zeer ongelukkig gekozen, maar desondanks dramatisch.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En hij heeft zo ongeveer alle grote internationale hiphopsterren live gezien en samengewerkt met een aantal grote Nederlandse hiphop artiesten. Dus ik denk dat hij het wel kan weten.
Maar DWDD is ook totaal niet de setting voor hiphop vind ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik vond het bij DWDD, waar hij een kort optreden gaf voor zijn echte optreden ergens in Amsterdam (Ali B kwam emmers) weinig goeds.
DWDD, elke 'rustige', setting is gewoon kut voor hiphop. Is prima voor een rustig nummertje of voor Gers Pardoel ofzo, maar gewoon niet voor hiphop.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vast. Dat stukje van DWDD was ook zeer ongelukkig gekozen, maar desondanks dramatisch.
Maar ik hoor idd van mensen die er naar toe zijn geweest dat hij wel goed is, ja.
Pompt gewoon lekkah man.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk schijt nummer. Kendrick redt het een heel klein beetje.
Wat een onzin. Dat het publiek bij DWDD weinig respons zal geven op rap is uiteraard een feit, maar dat staat los van zijn raptalent en de show die hij kan weggeven. Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DWDD, elke 'rustige', setting is gewoon kut voor hiphop. Is prima voor een rustig nummertje of voor Gers Pardoel ofzo, maar gewoon niet voor hiphop.
90% was ook een intro van het nummer wat hij daar deed. Het was echt heel lomp gekozen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.
jammer van de nicki minaj haat in de commentsquote:
Ik zeg ook niet dat ik het goed vond, integendeel. Maar de setting van DWDD past niet bij hiphop en daar stelt een artiest zich ook op in.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat het publiek bij DWDD weinig respons zal geven op rap is uiteraard een feit, maar dat staat los van zijn raptalent en de show die hij kan weggeven. Nu stond hij gewoon stil met de capuchon over zijn hoofd monotoon zijn rijmpjes op te dreunen.
Overigens moet ik mij niet als rapkenner opstellen, want dat ben ik absoluut niet. Ik stel enkel wat ik er van vond.
Dat soort mensen mogen sowieso een pijnlijke dood sterven. Goedkoop scoren in Youtube comments is echt te mongolisch van woorden. Net als de "Ik ben 14 en ik vind dit super leuk, stoer he"quote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer van de nicki minaj haat in de comments
Mainstream Nederland vindt Gers Pardoel en Hef ook bij de beste hiphop artiesten van Nederland horen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso is mainstream Nederland niet echt hiphop minded. Beetje dansen op Pitbull, Taio Cruz en Chris Brown, that's it. Mensen als Kendrick Lamar zijn veel te rapgeoriënteerd.
valt wel over elke stroming te zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso is mainstream Nederland niet echt hiphop minded. Beetje dansen op Pitbull, Taio Cruz en Chris Brown, that's it. Mensen als Kendrick Lamar zijn veel te rapgeoriënteerd.
Zal wel erg regio gebonden zijn met rap. En jij zit niet goed in Eindhoven. Hier in Rotterdam zit je gewoon met eckte rappers in de klas.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef ValHallen het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel over elke stroming te zeggen
Eindhoven heeft anders wel mooi kempiquote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel erg regio gebonden zijn met rap. En jij zit niet goed in Eindhoven. Hier in Rotterdam zit je gewoon met eckte rappers in de klas.
Na het zien van dit filmpje heb ik wel echt diep respect voor hem gekregen, die boom weet niet waar hij het moet zoeken.
Het bestaat niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genoeg goede Nederlandse hiphop
En die dikke.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Eindhoven heeft anders wel mooi kempi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |