Chauvinisme ten top bij de NOS. Ze zullen geen kwaad woord over hem reppen net zoals vorige bij RVPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, waar is de NOS mee bezig?![]()
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
Nah, 3de plek imo, Bayern-Arsenal vind ik net iets spannender klinken. Ook omdat we vorig jaar al Milan Barcelona hebben gehad. Maar ben het wel met je eens dat het een domme keuze isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
En de Hunt is inzetbaar bij Schalke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Hahaha welke idioot heeft er nou voor gekozen om 2 g elftalen uit te zenden op woensdag ipv milan - barca.
Dan ben je toch ook niet helemaal lekker in je hoofd
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Maar de NOS kan niet op tegen Sport1 deze maand? Waarom niet Porto - Málaga vanavond bij de NOS, Robben speelt toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?
er zijn ook mensen die analoog leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
Barca kan iedereen ook gratis kijken vanaf Sport 1(gratis in februari). Dus loop niet zo te zeiken.
Voor zover ik het weet is digitaal tv gratis (althans bij ziggo) moet je wel zo een digitale decoder kopen (was destijds 25 euro oid, vast goedkoper 2e hands te verkrijgen). Meer kanalen, beter kwaliteit. Wat wil men nog meer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
Zijn die er echt nog?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
De conmerciele belg die hier niet te ontvangen isquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt het niet op de Belg uitgezonden of zo?
"Italiaans" bedoel je, zo spelen ze nog tegen VVVquote:
quote:AC Milan
Christian Abbiati
Ignazio Abate
Philippe Mexès
Cristian Zapata
Kévin Constant
Massimo Ambrosini
Riccardo Montolivo
Sulley Muntari
Kevin-Prince Boateng
Giampaolo Pazzini
Stephan El Shaarawy
Barcelona
Víctor Valdés
Dani Alves
Gerard Piqué
Carles Puyol
Jordi Alba
Xavi
Sergio Busquets
Cesc Fàbregas
Pedro
Lionel Messi
Andrés Iniesta
Dat geloof ik! Ik zou dat ook wel willen, maar goed, 't is niet anders. Gelukkig is deze maand gratis en kan ik deze wedstrijd lekker op TV kijken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
Soms ben ik heel blij dat ik ben geabonneerd op Sport1
dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Want Viktoria Plzen - Barcelona hoort wél uitgezonden te worden natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Maraten het volgende:
Wel grappig, iedereen hier zeikt de hele tijd op de barcafap van de Nos, maar als Barca is een keer niet uitgezonden wordt
Al zou ik hetzelfde doen als ik kon kijken
zou eerder sport1.nl proberen dan..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:35 schreef andreas612 het volgende:
hoi, ik ben skeere student en heb alleen een laptop, kan ik deze wedstrijd alsnog via nos.nl volgen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Laser. het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd!
Iedere wedstrijd dit seizoen laat Milan nogal veel steekjes vallen achterin, dit kan echt fataal worden vanavond. Ben er bang voor! Hopelijk kan Milan in de aanval nog wat laten zien, met name door El Shaarawy.
Forza Milan! Ik kan er mee leven als Barca Real Madrid doorgaat (zolang Real Madrid Barca en Man united er maar snel uitliggen!)
Dat we een spannende wedstrijd zullen zien!
maar da's betalen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef byah het volgende:
[..]
zou eerder sport1.nl proberen dan..
Paar euro.quote:
Waarom zou je naar Galatasaray - Schalke 04 gaan kijken terwijl je het beste team ter wereld kunt zien spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Milan speelt met een zwak elftal, geen Balotelli!! Come one, waarom zou je gaan kijken?
United speelt niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Galatasaray - Schalke 04 gaan kijken terwijl je het beste team ter wereld kunt zien spelen.
Maar om ontopic te blijven, is je tt niet echt juist. Maar dat terzijde ik ga Schalleke kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft niet het beste team. Middenveld is daar te slap voor.
Wat is er niet juist aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar om ontopic te blijven, is je tt niet echt juist. Maar dat terzijde ik ga Schalleke kijken
betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Paar euro.
Je kan ook nog de illegale streams proberen maar dat is niet zo netjes.
Sport1 is de hele maand gratis toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
betalen
tevens zie ik wel dit staan momenteel op sport1.nl:
[ afbeelding ]
dus misschien toch nog gratis?
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport1 is de hele maand gratis toch?
Ja inderdaad, beetje lame.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig heb
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
betalen
tevens zie ik wel dit staan momenteel op sport1.nl:
[ afbeelding ]
dus misschien toch nog gratis?
Heb je geen Sport1 Select op tv? Die zal als het goed is bij elke provider gratis zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig heb
'k heb geen tvquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je geen Sport1 Select op tv? Die zal als het goed is bij elke provider gratis zijn.
'k heb ook wel al een illegale pagina waar je ook eredivisie e.d. kan kijken maar dan is het altijd de vraag of de stream wel goed isquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh, maar google het even. Binnen 2 minuten heb je tig streams
Je kan ook op twitter zoeken, ook genoeg linkjes te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb ook wel al een illegale pagina waar je ook eredivisie e.d. kan kijken maar dan is het altijd de vraag of de stream wel goed ismaar komt wel goed denk
'k heb ook geen twitterquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook op twitter zoeken, ook genoeg linkjes te vinden.
Sierd doet dat weleens vaker. Cultuurcommissie bepaald uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is niet zeker hoor, was een gokje. Die gaf gisteren commentaar bij porto - malaga
Gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sierd doet dat weleens vaker. Cultuurcommissie bepaald uiteindelijk.
Dartpijltjes gooien op sneeuwwitje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hannah montana gaat gebald worden door Balotelli?
De vriendin van Mickey Mouse wordt anaal genomen door Balo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hannah montana gaat gebald worden door Balotelli?
Elke dwerg heeft 1 stick om mee te sturenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dartpijltjes gooien op sneeuwwitje.
Balo neukt muizen . Of hij stopt er een kitkat, een zak chips en een Warner Bros film in die gaat over een Pandaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vriendin van Mickey Mouse wordt anaal genomen door Balo.
JABBAJABBADOEEEEE
Nee waarom zou je ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een Barcelona hatende commentator?
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een Barcelona hatende commentator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Wissels:quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Opstelling AC Milan
Abbiati; Abate, Mexès, Zapata, Constan; Ambrosini, Montolivo, Muntari; Boateng, Pazzini en El Shaarawy.
Opstelling Barcelona
Valdés; Dani Alves, Piqué, Puyol, Alba; Xavi, Busquets, Fàbregas; Pedro, Messi en Iniesta.
Aad300 zit vanavond niet bij Sport1 maar bij VTMquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
SierdIs Aad co-commentator? Dat zou helemaal geweldig zijn.
Spijtig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad300 zit vanavond niet bij Sport1 maar bij VTM
INTERseert?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
Liever sterft Sierd met zijn klote commentaar dat niet over voetbal gaat.
Interseert het mij waar Messi gegeten heeft of iets dergelijks.
Ik denk hondenbrokjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
Liever sterft Sierd met zijn klote commentaar dat niet over voetbal gaat.
Interseert het mij waar Messi gegeten heeft of iets dergelijks.
Heb je geen digitaal kastje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef IbanMayo het volgende:
Sport1 staat niet tussen de streams op bollebal.com, iemand een Sierdstream voor me?
Dat is de eerste analoge kijker in 2013...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:23 schreef IbanMayo het volgende:
Sport1 staat niet tussen de streams op bollebal.com, iemand een Sierdstream voor me?
Ik vind dit een goede voorbeschouwing. Ik denk 1-2.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
Vanavond staat de pot AC Milan tegen FC Barcelona op het programma. Het Italiaanse model Claudia Romani is natuurlijk voor AC Milan, zoals we kunnen zien op de foto, maar wat denk jij dat de uitslag gaat worden?
[ afbeelding ]
Meer
heb geen tv hierquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is de eerste analoge kijker in 2013...
Staat er niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
Staat op de sport1-site dat ik gratis kan kijken, moet ik alsnog inloggen?
Als ik thuis was had ik gratis kunnen kijken, zonder betalen dus. Maar zit op m'n werk met een laptopje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Staat er niet.
Je moet gewoon betalen gierigaard.
Allemaal dankzij vkmag, wilde hem jullie niet onthouden anders verveel je je toch maar tot 20:44.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede voorbeschouwing. Ik denk 1-2.
'quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik thuis was had ik gratis kunnen kijken, zonder betalen dus. Maar zit op m'n werk met een laptopje.
Ga eens werken danquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik thuis was had ik gratis kunnen kijken, zonder betalen dus. Maar zit op m'n werk met een laptopje.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
'
Aan de slag dan maar! De schouders eronder!
Ik werk op een tankstation, en er is niemand.quote:
Het zou wel een keer grappig zijn om te zien hoe pure aanstellers als Busquets en Pedro reageren als ze eens écht geraakt worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Jahr00n het volgende:
milan gaat barca helemaal kapot schoppen
en terecht natuurlijk die dwergen moete is verschrikkelijk aangepakt worden
ik heb alleen kabel. waar vind ik sport1?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
Barca kan iedereen ook gratis kijken vanaf Sport 1(gratis in februari). Dus loop niet zo te zeiken.
Voorraad bijvullen, vloer dweilen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ik werk op een tankstation, en er is niemand.
digitaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb alleen kabel. waar vind ik sport1?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voorraad bijvullen, vloer dweilen.
Er is altijd wel iets te doen, slapjanus.
Hé, niet zo hè. Vegen en dweilen is allang gedaan. Als er voorraad komt schuiven ze dat hier er meteen in dus ik ben echt klaar. Heb nog tot 23.00 om de sigarettenkast bij te vullen en verder kom ik niet meer van deze stoel af vanavond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voorraad bijvullen, vloer dweilen.
Er is altijd wel iets te doen, slapjanus.
Op je scart.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb alleen kabel. waar vind ik sport1?
Ja je moeder kost ook geld maar die ligt nu toch ook weer boven met een vreemde vent.quote:
Ok.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hé, niet zo hè. Vegen en dweilen is allang gedaan. Als er voorraad komt schuiven ze dat hier er meteen in dus ik ben echt klaar. Heb nog tot 23.00 om de sigarettenkast bij te vullen en verder kom ik niet meer van deze stoel af vanavond.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je moeder kost ook geld maar die ligt nu toch ook weer boven met een vreemde vent.
Mijn oma niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
maar iedereen heeft digitaal tegenwoordig? wtf...
Het is net alsof je in een jarenlange coma hebt gelegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
ik word nu keihard benadeeld..
Zo'n gozer die hier fulltime werkt trekt 'm er gewoon uit. En wie ben ik dan om hem ook niet even te controleren op spelfouten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ok.
Playboytje al door het plastic gelezen?
kost een paar euro per maand. Ga je een keertje minder naar de mac.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ook niet op mijn karige studentenkamertje hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is dat nou weer voor kutargument man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik weiger te betalen voor zoveel zenders terwijl ik toch maar 1 tegelijk kan kijken.
makkelijk he, selectief quotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutargument man.
Sluit een internetabonnement af.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik weiger te betalen voor zoveel zenders terwijl ik toch maar 1 tegelijk kan kijken. digitaal is echt onzin als ik heel af en toe voetbal wil kijken..
verder kijk ik nooit tv
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo'n gozer die hier fulltime werkt trekt 'm er gewoon uit. En wie ben ik dan om hem ook niet even te controleren op spelfouten.
Precies. schuif zo even een Dr. Oetker in de oven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Lekker pizzaatje bestellen en voetbal kijken dan, lijkt me.
Lekker zo'n leventje hé.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies. schuif zo even een Dr. Oetker in de oven.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, luister eens. Ik kan hier niet gaan koken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Lekker zo'n leventje hé.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel man, UPC ontvang je als je in pauperbuurten woont. Dus verhuizen!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Rood idd Ziggoquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood = ziggo, rest is UPC, of andersom
Alves.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wat zat die gozer met het haar van dat kind te doen haha.
50 procent: wel of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat Puyol weer iets scheurt of verdraait?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ons topic is veel beter dan het NOS-topic
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Grueter gehuild heeft toen hij hoorde dat hij niet naar Milaan mocht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Helaas geen Sierd, maar Schelveccio is ook een baas natuurlijk. Het is altijd nog oneindig maal beter dan Grueter.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jeroen Grueterwie denk jij dat er gaat winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Persie imitatie.quote:
raketjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet of het iemand wel eens opgevallen is, maar die tenues van Barca zijn echt heel lelijk.
quote:
Het schijnt een spannende wedstrijd te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ook druk in het andere topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
gelijk een shitload aan postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig post jij nooit als er een goal valt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelijk een shitload aan posts
Oogt inderdaad bijzonder amateuristisch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Die shirt designer van barca heeft in photoshop gewoon een standaard gradient gekozen volgens mijgodverdomme wat lelijk.
Dit was zijn voorbeeld:quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Die shirt designer van barca heeft in photoshop gewoon een standaard gradient gekozen volgens mijgodverdomme wat lelijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zijn voorbeeld:
[ afbeelding ]
Klopt, heerlijke wedstrijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere wedstrijd is leuker hoor ik.
Ja, en die andere werd afgekeurd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
scoorde Robinho niet tegen Nederland op het WK 2010?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zijn voorbeeld:
[ afbeelding ]
Echt zonde. Behoorde tot de beste van de wereld op zijn positiequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef TheGeneral het volgende:
Fabregas bakt er voorlopig niet veel van.
Nee, we hebben gewoon sport1.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een sopcast code voor Barca?
stiekem ben je de zoon van ronald koemanquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben een arme student. Heb medelijden oh grote GGMM.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Dat sopcast is een beetje stervende of niet?
Want?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
stiekem ben je de zoon van ronald koeman
Volgens mij doet sopcast het niet erg meer de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een sopcast code voor Barca?
Italie is van Emile... het Iberisch schiereiland van El Sierd iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd zal de thuiswedstrijd van Barcelona wel doen denk ik.
geil tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat uittenue van Barca. Het lijkt net alsof ze hun broekje veel te hoog hebben opgetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 21:25:35 ]
Tobias sanaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Die El Sharaawie is ook voorspelbaar zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |