Chauvinisme ten top bij de NOS. Ze zullen geen kwaad woord over hem reppen net zoals vorige bij RVPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, waar is de NOS mee bezig?![]()
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
Nah, 3de plek imo, Bayern-Arsenal vind ik net iets spannender klinken. Ook omdat we vorig jaar al Milan Barcelona hebben gehad. Maar ben het wel met je eens dat het een domme keuze isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
En de Hunt is inzetbaar bij Schalke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Hahaha welke idioot heeft er nou voor gekozen om 2 g elftalen uit te zenden op woensdag ipv milan - barca.
Dan ben je toch ook niet helemaal lekker in je hoofd
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Maar de NOS kan niet op tegen Sport1 deze maand? Waarom niet Porto - Málaga vanavond bij de NOS, Robben speelt toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?
er zijn ook mensen die analoog leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
Barca kan iedereen ook gratis kijken vanaf Sport 1(gratis in februari). Dus loop niet zo te zeiken.
Voor zover ik het weet is digitaal tv gratis (althans bij ziggo) moet je wel zo een digitale decoder kopen (was destijds 25 euro oid, vast goedkoper 2e hands te verkrijgen). Meer kanalen, beter kwaliteit. Wat wil men nog meer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
Zijn die er echt nog?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
De conmerciele belg die hier niet te ontvangen isquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt het niet op de Belg uitgezonden of zo?
"Italiaans" bedoel je, zo spelen ze nog tegen VVVquote:
quote:AC Milan
Christian Abbiati
Ignazio Abate
Philippe Mexès
Cristian Zapata
Kévin Constant
Massimo Ambrosini
Riccardo Montolivo
Sulley Muntari
Kevin-Prince Boateng
Giampaolo Pazzini
Stephan El Shaarawy
Barcelona
Víctor Valdés
Dani Alves
Gerard Piqué
Carles Puyol
Jordi Alba
Xavi
Sergio Busquets
Cesc Fàbregas
Pedro
Lionel Messi
Andrés Iniesta
Dat geloof ik! Ik zou dat ook wel willen, maar goed, 't is niet anders. Gelukkig is deze maand gratis en kan ik deze wedstrijd lekker op TV kijken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
Soms ben ik heel blij dat ik ben geabonneerd op Sport1
dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Want Viktoria Plzen - Barcelona hoort wél uitgezonden te worden natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Maraten het volgende:
Wel grappig, iedereen hier zeikt de hele tijd op de barcafap van de Nos, maar als Barca is een keer niet uitgezonden wordt
Al zou ik hetzelfde doen als ik kon kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |