De Witte Chineesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie kiest die wedstrijden uit bij de NOS?
Nope, ik hoop voor je dat je gratis Sport 1 hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:58 schreef tochweerhenk het volgende:
AC Milan Barca komt toch gewoon op NOS? Staat in mijn gids godver
ik ga even in mijn armen snijdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nope, ik hoop voor je dat je gratis Sport 1 hebt.
Bedankt voor de overbodige info.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
Galatasaray - Schalke 04 lijkt mij spannender dan AC Milan - Barcelona hoor?
Wesley Sneijder vs Huntelaar.
En via de website van NOS:
[ afbeelding ]
Ah je kan in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:41 schreef GGMM het volgende:
Voor spanning kijk ik wel een film. Ik wil goed voetbal zien.
Kansberekening noemen ze dat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah je kan in de toekomst kijken.
punten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef WammesWaggel het volgende:
De kans van Sneijdertje om te shinen, die pakt Schalke met vier punten verschil in
Ja, vier keer meer de bal over de doellijn dan de tegenstander dat kan, dat is een belangrijk onderdeel van deze sport.quote:
Volgens mij bedoel je doelpunten. Ga je voor het eerst voetbal kijken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, vier keer meer de bal over de doellijn dan de tegenstander dat kan, dat is een belangrijk onderdeel van deze sport.
Wij korten vaak de zaken af, de jongens van de FC Dorp doen dat soort zaken al jaren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je doelpunten. Ga je voor het eerst voetbal kijken?
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij korten vaak de zaken af, de jongens van de FC Dorp doen dat soort zaken al jaren.
Mag jij wakker blijven om voor het eerst een wedstrijd te zien en dan doel ik niet op een DS spelletje?
Nergens faal ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee.
Jammer dat je je falen probeert te verbergen met een opmerking die nergens op slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |