Chauvinisme ten top bij de NOS. Ze zullen geen kwaad woord over hem reppen net zoals vorige bij RVPquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, waar is de NOS mee bezig?![]()
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
Nah, 3de plek imo, Bayern-Arsenal vind ik net iets spannender klinken. Ook omdat we vorig jaar al Milan Barcelona hebben gehad. Maar ben het wel met je eens dat het een domme keuze isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Op Real Madrid- Manchester United na is dit het mooiste affiche en dan kies je er voor om de andere wedstrijd uit te zenden alleen omdat Sneijder bij Galatasaray speelt?
En de Hunt is inzetbaar bij Schalke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Hahaha welke idioot heeft er nou voor gekozen om 2 g elftalen uit te zenden op woensdag ipv milan - barca.
Dan ben je toch ook niet helemaal lekker in je hoofd
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Maar de NOS kan niet op tegen Sport1 deze maand? Waarom niet Porto - Málaga vanavond bij de NOS, Robben speelt toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook gezien welke wedstrijd ze wel uitzenden?
er zijn ook mensen die analoog leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
Barca kan iedereen ook gratis kijken vanaf Sport 1(gratis in februari). Dus loop niet zo te zeiken.
Voor zover ik het weet is digitaal tv gratis (althans bij ziggo) moet je wel zo een digitale decoder kopen (was destijds 25 euro oid, vast goedkoper 2e hands te verkrijgen). Meer kanalen, beter kwaliteit. Wat wil men nog meer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
Zijn die er echt nog?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die analoog leven.
De conmerciele belg die hier niet te ontvangen isquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt het niet op de Belg uitgezonden of zo?
"Italiaans" bedoel je, zo spelen ze nog tegen VVVquote:
quote:AC Milan
Christian Abbiati
Ignazio Abate
Philippe Mexès
Cristian Zapata
Kévin Constant
Massimo Ambrosini
Riccardo Montolivo
Sulley Muntari
Kevin-Prince Boateng
Giampaolo Pazzini
Stephan El Shaarawy
Barcelona
Víctor Valdés
Dani Alves
Gerard Piqué
Carles Puyol
Jordi Alba
Xavi
Sergio Busquets
Cesc Fàbregas
Pedro
Lionel Messi
Andrés Iniesta
Dat geloof ik! Ik zou dat ook wel willen, maar goed, 't is niet anders. Gelukkig is deze maand gratis en kan ik deze wedstrijd lekker op TV kijken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
Soms ben ik heel blij dat ik ben geabonneerd op Sport1
dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Nober het volgende:
Normaal klagen dat de NOS zovaak Barcelona uitzend en als ze het niet doen klagen dat ze Barcelona niet uitzenden...
Want Viktoria Plzen - Barcelona hoort wél uitgezonden te worden natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Maraten het volgende:
Wel grappig, iedereen hier zeikt de hele tijd op de barcafap van de Nos, maar als Barca is een keer niet uitgezonden wordt
Al zou ik hetzelfde doen als ik kon kijken
zou eerder sport1.nl proberen dan..quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:35 schreef andreas612 het volgende:
hoi, ik ben skeere student en heb alleen een laptop, kan ik deze wedstrijd alsnog via nos.nl volgen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Laser. het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd!
Iedere wedstrijd dit seizoen laat Milan nogal veel steekjes vallen achterin, dit kan echt fataal worden vanavond. Ben er bang voor! Hopelijk kan Milan in de aanval nog wat laten zien, met name door El Shaarawy.
Forza Milan! Ik kan er mee leven als Barca Real Madrid doorgaat (zolang Real Madrid Barca en Man united er maar snel uitliggen!)
Dat we een spannende wedstrijd zullen zien!
maar da's betalen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef byah het volgende:
[..]
zou eerder sport1.nl proberen dan..
Paar euro.quote:
Waarom zou je naar Galatasaray - Schalke 04 gaan kijken terwijl je het beste team ter wereld kunt zien spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Milan speelt met een zwak elftal, geen Balotelli!! Come one, waarom zou je gaan kijken?
United speelt niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Galatasaray - Schalke 04 gaan kijken terwijl je het beste team ter wereld kunt zien spelen.
Maar om ontopic te blijven, is je tt niet echt juist. Maar dat terzijde ik ga Schalleke kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft niet het beste team. Middenveld is daar te slap voor.
Wat is er niet juist aan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar om ontopic te blijven, is je tt niet echt juist. Maar dat terzijde ik ga Schalleke kijken
betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Paar euro.
Je kan ook nog de illegale streams proberen maar dat is niet zo netjes.
Sport1 is de hele maand gratis toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
betalen
tevens zie ik wel dit staan momenteel op sport1.nl:
[ afbeelding ]
dus misschien toch nog gratis?
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport1 is de hele maand gratis toch?
Ja inderdaad, beetje lame.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig heb
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
betalen
tevens zie ik wel dit staan momenteel op sport1.nl:
[ afbeelding ]
dus misschien toch nog gratis?
Heb je geen Sport1 Select op tv? Die zal als het goed is bij elke provider gratis zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
als ik op die link klik zegt ie dat ik een sport go abbo nodig heb
'k heb geen tvquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je geen Sport1 Select op tv? Die zal als het goed is bij elke provider gratis zijn.
'k heb ook wel al een illegale pagina waar je ook eredivisie e.d. kan kijken maar dan is het altijd de vraag of de stream wel goed isquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh, maar google het even. Binnen 2 minuten heb je tig streams
Je kan ook op twitter zoeken, ook genoeg linkjes te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb ook wel al een illegale pagina waar je ook eredivisie e.d. kan kijken maar dan is het altijd de vraag of de stream wel goed ismaar komt wel goed denk
'k heb ook geen twitterquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook op twitter zoeken, ook genoeg linkjes te vinden.
Sierd doet dat weleens vaker. Cultuurcommissie bepaald uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is niet zeker hoor, was een gokje. Die gaf gisteren commentaar bij porto - malaga
Gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sierd doet dat weleens vaker. Cultuurcommissie bepaald uiteindelijk.
Dartpijltjes gooien op sneeuwwitje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hannah montana gaat gebald worden door Balotelli?
De vriendin van Mickey Mouse wordt anaal genomen door Balo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hannah montana gaat gebald worden door Balotelli?
Elke dwerg heeft 1 stick om mee te sturenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dartpijltjes gooien op sneeuwwitje.
Balo neukt muizen . Of hij stopt er een kitkat, een zak chips en een Warner Bros film in die gaat over een Pandaquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vriendin van Mickey Mouse wordt anaal genomen door Balo.
JABBAJABBADOEEEEE
Nee waarom zou je ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een Barcelona hatende commentator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |