Erik neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, alleen op uiterlijk, vind ik 'm best knap.
Niet?quote:
Een familielid kondigde nog geen drie weken na het overlijden van haar broer haar huwelijk aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet hoe hij dit kan... broer is pas 2 maanden dood.
Die baard staat hem niet vind ik. En hij heeft een beetje raar lichaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, alleen op uiterlijk, vind ik 'm best knap.
Alleen z'n uiterlijk. Soms. Als ie niet een raar hoofd trekt.quote:
Nou...nu ze het zegtquote:
Zal wel aan mij liggen dan, ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een familielid kondigde nog geen drie weken na het overlijden van haar broer haar huwelijk aan
ja ik bedoelde dat het best zou kunnen, en wat een gillerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag die fotoWas wel zoiets.
1990 belde.quote:
Nee joh, Mika is van 2005 ofzoquote:
Op mijn leeftijd lijkt alles jaren geleden.quote:
Oh ik heb juist het omgekeerdequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd lijkt alles jaren geleden.
Beste jurylid van deze showquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Uccie het volgende:
Dat ik ooit deze woorden zou uiten: Stacy haalt het programma nog een beetje op
Ik stalk achter je aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
SHO / De Showbizzquiz komt terug!
Hier verder voor de liefhebbers.
Ja, en dan een ban van die mods daar zeker omdat ik AIDS tegen Brandsteder zegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ach static .. ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dan een ban van die mods daar zeker omdat ik AIDS tegen Brandsteder zeg
Misschien heeft er dan toch wat meer verstand van dan ik haar altijd heb toebedeeldquote:
Ik verwijder mijn notes dan zelf maar.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn notes dan zelf maar.
Oke, tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was heerlijkFout en slecht en heeeel af en toe een goede.
En voor ons?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Wij vragen ons af waar we heen moetenquote:
Lead the wayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij vragen ons af waar we heen moetenNu naar Australië met Robert?
Ik val net in bij de Milka reclame, niks lekkers in huisquote:
Je hebt het al allemaal op?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val net in bij de Milka reclame, niks lekkers in huis
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.
quote:
quote:
quote:
Hoe overleef je het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe overleef je het?
Ik had een kaasbroodje
Zonder FOK! had ik het niet getrokkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesVolgende week ga ik het beter voorbereiden, was vandaag te druk om nog echt lekkers in te slaan.
En al met al vond ik het echt minder leuk dan verwacht
Dat is iets dat zeker is jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder FOK! had ik het niet getrokken.
Hapjes liggen stiekem nog in de vriezer hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesVolgende week ga ik het beter voorbereiden, was vandaag te druk om nog echt lekkers in te slaan.
En al met al vond ik het echt minder leuk dan verwacht
Dat donkere decor vind ik ook vreselijk. Je ziet niks behalve veel te felle leds. Sfeerverhogendquote:Op zondag 17 februari 2013 06:11 schreef female81 het volgende:
Bij de dikke mevrouw met de beker van 12 jaar terug ging m'n autisten-alarm loeihard af. Hadden meer mensen dat?
Ik moest lachen, maar voelde diep van binnen ook best medelijden.
Verder best een leuke Idols-kloon. Wel vind ik het wat overgeproduceerd (typisch Talpa) en het decor een beetje kil (ook typisch Talpa, veel zwart + felgekleurde leds). Doe mij maar de lullige vergaderzaal met al even lullig tafeltje van Idols 1.
Nee, soms is het gewoon slecht. En dit is slecht. Juryleden die bij het Nederlandse publiek al niet echt aanslaan, Nederlands sprekende presentatoren met tenenkrommende fouten (Hoi YES-R). En sorry, maar die overduidelijk gecaste typetjes hebben we eigenlijk ook wel gezien, niet? Alleen Do valt me mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 08:52 schreef female81 het volgende:
"Die vreselijke John De Mol met al z'n geld." Zoiets.
Nou, er bestaan écht types als die dikke mevrouw, die écht denken dat ze in dit soort shows ver kunnen komen, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die typetjes mogen ze van mij ook laten. Tenenkrommend.
quote:Het wil voor SBS6 maar niet mee zitten. Nagenoeg elk format flopt genadeloos, en ook geniale nieuwe, superoriginele formats als 'Next Pop Talent' halen niet de beoogde kijkcijfers.
De talentenjacht, die anders is dan alle andere talentenjachten omdat de jury een hendel heeft, scoorde gisteren met de eerste aflevering een whopping 524.000 kijkers, goed voor een 25e plek in de top 25, en werd daarbij verslagen door onder andere Campinglife, komt een man bij de dokter en verborgen verleden.
De show, met in de jury supertalenten als Ruud de Wild, Glennis Grace, Stacey Rookhuizen en Xander de Buisonje, is enorm vooruitstrevend. Talenten mogen een minuut zingen en als binnen de tijd niet drie juryleden een kruis drukken zoals bij 'got talent' hun hendel overhalen, zijn ze door naar de volgende ronde.
Zelfs de presentatie, door niemand minder dan supersterren Yes-R en Do, heeft geen enorm kijkerspubliek weten te trekken.
De vraag is hoe SBS6 uit het slop moet geraken als zelfs dit soort originaliteit al niet meer gewaardeerd wordt door de kijker en als dergelijke bijna bovenmenselijke talenten als presentatieduo en jury zorgt dat mensen wegzappen, om pas weer terug te zappen als Ron Brandsteder een dertig jaar oude showbizzquiz nieuw leven in blaast (662.000 kijkers).
SBS6 kan alleen maar hopen dat via word-of-mouth meer mensen volgende week gaan genieten van een van de meest originele nieuwe programma's van de afgelopen 15 jaar.
Dat zal best, die kunnen ze eruit laten als ze serieus genomen willen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou, er bestaan écht types als die dikke mevrouw, die écht denken dat ze in dit soort shows ver kunnen komen, hoor.
Maar meestal zit daar dan ook een schroefje los.
Van het Herman Berghuis-achtige type kan ik me voorstellen dat 'ie gecast is.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Renesite het volgende:
SBS6 scoort kijkcijferflop met fantastisch nieuw format
[..]
Ziet er goed uit Karina, nice!quote:
Maar waarom scoort the voice wel dan en niet zo'n klein beetje ook?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:52 schreef female81 het volgende:
"Die vreselijke John De Mol met al z'n geld." Zoiets.
Dit denk ik:quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom scoort the voice wel dan en niet zo'n klein beetje ook?
Heeft eerder met SBS dan de Mol te maken, denk ik...
En: mensen plakken al snel op 4, zelfs na het nieuws en GTST staat hij op 4, en mensen rollen zo door.quote:Op zondag 17 februari 2013 07:37 schreef female81 het volgende:
Edit: 524.000 kijkers, lees ik nu. Ik vrees dat dat meer aan een soort van massale SBS-boycot ligt, dan aan het programma zélf. Komt iets op SBS, dan lijkt het gelijk al minder goed, ongeacht wat het is.
Daarbij komt dat ze op de zaterdagavond tegenover de TV kantine en All you need zitten. Die programma's zijn razendpopulair.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit denk ik:
[..]
En: mensen plakken al snel op 4, zelfs na het nieuws en GTST staat hij op 4, en mensen rollen zo door.
Leuk gedaan karinaquote:
Mooi hoor, verbaas me altijd over hoe cool OP af en toe zijn.quote:
Ik geef het nog 1 kans, ik heb nu iets meer dan de helft bekeken, maar misschien is er met FOK! erbij meer aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Apotheose het volgende:
zit nu die Fresh Kid es terug te kijken. Gister zapte ik er langs en was hij aan het zingen. Tenminste, ik dacht inderdaad ook dat het een hij was van een jaar of 15 ofzo....En sinds zaterdag pas een facebookpagina in elkaar getimmerd. Dacht dat ze al een tijdje bezig was in de muziek?
Nou ja, niet echt mijn kopje thee - dit programma. Een TVOH of XFactor heeft toch wat meer sfeer.
Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
Doet Ruud de Wild het een beetje leuk?
Dat! Kijkt niet prettig. En deed me denken aan die andere show op SBS, met geld enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het decor trouwens ontzettend afleiden.
Dat zo nou weer eens leuk zijn!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:38 schreef Karina het volgende:
‘Ruud de Wild moet nog groeien als tv-jurylid’
Jacques d’Ancona denkt dat Ruud de Wild nog veel te leren heeft als jurylid op televisie. Dat vertelt de Soundmixshow-bekendheid maandag in Spits. De Wild zit in de jury van The Next Pop Talent, dat zaterdag begon op SBS 6. “Ruud de Wild moet nog groeien als jurylid. Hij is een uitstekende presentator en een van de topmensen die we hebben uit het dj-vak, maar hij houdt het nu nog wat vlak en netjes als jurylid. Als jurylid moet je scherp kunnen verwoorden, dat mis ik nog een beetje bij Ruud.“
Over de andere juryleden is d’Ancona positiever. Zo vindt hij Glennis Grace ‘echt een vakvrouw’ en vindt hij Stacey Rookhuizen ‘spannend’. “Stacey vroeg aan een deelnemer: waarom denk je dat je talent hebt? Achter zo’n vraag gaat een wereld schuil, ze zet de deelnemers aan het denken.”
Xander de Buisonjé is wat d’Ancona betreft nog wat te lief. “Xander deed me denken aan de tijd dat ik zelf jurylid was en ik met zangers en andere mensen uit het vak in de jury zat van de Soundmixshow. Zij wilden vooral leuk overkomen en zeiden dus tegen mij: de kritiek is voor jou.”
Bron
Nou ik heb wel een idee: zet Jacques in de jury
Bij HGT zie je ook dat het werkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Een ouder jurylid is helemaal niet zo gek, kijk maar bij Voice UK bijvoorbeeld, Tom Jones doet het daar hardstikke leuk. Trouwens, Simon Cowell is natuurlijk ook geen jonkie meer.
The Winner Is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 05:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat! Kijkt niet prettig. En deed me denken aan die andere show op SBS, met geld enzo.
Ik ben de eerste aflevering nog aan het verwerkenquote:
Zoals de show dus. Groot op billboards (fijn wakker worden met een schijtbruine Glennis die je aanstaart alsof je d'r een wortel wil geven). En dan is het dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
Die website... er staat een heleboel, maar eigenlijk staat er helemaal niks
Zeg dat maar niet te hard in de buurt van de gekleurde medemens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 06:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de show dus. Groot op billboards (fijn wakker worden met een schijtbruine Glennis die je aanstaart alsof je d'r een wortel wil geven). En dan is het dit.
Ik bedoel hiermee dat mevrouw een flinke pot verf heeft gebruikt. Nepzooi. Eigenlijk zie ik zoiets alleen bij slechte filmpjes met mensen die iets te veel lang onder een zonnebank hebben gezeten. Als je op google zoekt naar afbeeldingen ziet ze er niet zo opgemaakt uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard in de buurt van de gekleurde medemens.
(Ik herinner me nog hoe ik zo rond m'n twaalfde net iets te hard zei dat ik bruin 'een vieze poepkleur' vond, in het bijzijn van een deel van de plaatselijke Molukse gemeenschap - en ik had het niet eens over hen.)
Dat ja... Maar alles is nieuwquote:Op woensdag 20 februari 2013 06:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de show dus. Groot op billboards (fijn wakker worden met een schijtbruine Glennis die je aanstaart alsof je d'r een wortel wil geven). En dan is het dit.
wenen bedoel jequote:
Tja, da's het probleem van SBS. Ze hebben vaste kijkers, en kennelijk willen ze die liever tevreden houden dan bij RTL kijkers weghalen. Idols had vakmensen in de jury, en audities in een hotelkamer, SBS neemt C-artiesten in de jury, liever bekende presentatoren dan mensen die kunnen presenteren en een podium met lichtshow waardoor de kandidaten zich al sterren voelen voordat ze zanger/zangeres zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
wenen bedoel je?
Het was gewoon een mengelmoes van X Factor, Popstars, The Winner Is en The Voice. En dan nog niet eens de goede punten
Dat. Plus het feit dat ze zeggen dat ze weer back to basic zijn, maar in werkelijkheid alles weer van te voren is beoordeeld. En de 'grappige' acts duidelijk gecast zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, da's het probleem van SBS. Ze hebben vaste kijkers, en kennelijk willen ze die liever tevreden houden dan bij RTL kijkers weghalen. Idols had vakmensen in de jury, en audities in een hotelkamer, SBS neemt C-artiesten in de jury, liever bekende presentatoren dan mensen die kunnen presenteren en een podium met lichtshow waardoor de kandidaten zich al sterren voelen voordat ze zanger/zangeres zijn
Glennis moet gewoon in je dode hoek, daar zit ze het bestquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de herhaling nu, het decor (donker, leds, shots van bovenaf) is voor mij echt het grootste irritatiepunt.
Glennis negeer ik de tweede keer al
Wat het wel weer leuk maakt, want in lange tijd niet zo gelachen om een talentenshow.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dusseh, het faalt op ongeveer alle fronten?
Daarom kijk ik ook, niet omdat ik zit te wachten op een geweldig talent, gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat het wel weer leuk maakt, want in lange tijd niet zo gelachen om een talentenshow.
Ja en weer eens ouderwets meeposten hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook, niet omdat ik zit te wachten op een geweldig talent, gewoon voor de lol.
Wat lief van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en weer eens ouderwets meeposten hier
Het is een tijd geleden
Ik miste jullie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van jeEn hoe meer er meeposten des te leuker.
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Yupquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef roos85 het volgende:
Herhalen ze het elke dag ofzo? Zag het gisteren in de gids staan en nu komt het weer..
Ja. Ik vind er eerlijk gezegd ook weinig aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Maar het werd wel bijna elke dag herhaald. Zelfs op Net5 en Veronicaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het bleek een compilatie te zijn ofzo.. van 2 optredens (plus voorgesprek) en een voorgesprek
Voor de mensen die uit principe SBS negerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het werd wel bijna elke dag herhaald. Zelfs op Net5 en Veronica
Dan kun je ook tegen je medemens naar eerlijkheid zeggen dat je nooit SBS kijktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de mensen die uit principe SBS negeren
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is het twitterbericht van het jaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Glennis moet gewoon in je dode hoek, daar zit ze het best
Ik zat me van de week al achter de oren te krabben of ik nou gek geworden was, elke keer zag ik het wéérquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een postquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is het twitterbericht van het jaar
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat me van de week al achter de oren te krabben of ik nou gek geworden was, elke keer zag ik het wéér
Volgens mij ben jij een vrouwquote:
Ik twitter hem zaterdag help me er aan denkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is het twitterbericht van het jaar
glennis kan best leuq zingen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Glennis
Ik ga vanavond naar Ahoy en daar komt die trut ook optreden
Ik hoop zo dat ze om 18:00 uur al moet, dan ben ik er nog niet
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Glennis
Ik ga vanavond naar Ahoy en daar komt die trut ook optreden
Ik hoop zo dat ze om 18:00 uur al moet, dan ben ik er nog niet
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
glennis kan best leuq zingen hoor
twilght films
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat we hier straks ook maar mee kijken
Meldt...ben vandaag niet zo scherp dus sta in halve lurkmodusquote:
Geeft niksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meldt...ben vandaag niet zo scherp dus sta in halve lurkmodus
Halve scherpte = hele sbs6 kijkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meldt...ben vandaag niet zo scherp dus sta in halve lurkmodus
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Halve scherpte = hele sbs6 kijker
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Halve scherpte = hele sbs6 kijker
die werden ingenomen bij de deurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:51 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Neem rotte tomaten mee voor het geval dat
Half 9quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe laat moet ik hiervoor het bad uit?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die werden ingenomen bij de deur
Ow wat een kapsones wijf was dat zeg
Kan wel sommige momenten goed zingen. Maar dat geblèr tussen door
Alleen begint het om 19.55uquote:
Ohquote:
ja dat welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft wel de mond ervoor om te blèren
Dan moet ie de komende week maar één van 80 herhalingen kijkenquote:
Tot 20:30 danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan vindt Kally dat ik de eerste 35 minuten beter kan skippen. Ik geloof haar direct!
serieusquote:
Gewoon zo doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel
Pfffff en dan keek ze heel boos erbij
Ik heb niet geapplaudisseerd
Fans keken mij boos aan
Whahahhaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan vindt Kally dat ik de eerste 35 minuten beter kan skippen. Ik geloof haar direct!
Je had er ook allang in moeten liggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Ik ben niet bereid kort te dobberen voor dit programma.
We kunnen je op de hoogte houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Dat betekend dat ik NU uitbad moet stappen
Hoe lang zit je dan, anders houden we je op de hoogtequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Dat betekend dat ik NU uitbad moet stappen
kwartiertjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe lang zit je dan, anders houden we je op de hoogte
Blijf zitten, het is toch slechtquote:
Erikquote:
Ik ben nog pannenkoeken aan het verteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je had er ook allang in moeten liggen
Dat kan prima in badquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog pannenkoeken aan het verteren.
Niet meer doen hoor...of je moet heel veel alcohol of real life kamervulling hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zonder fok gekeken. Toen was het echt saai ja
Waarom dan ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zonder fok gekeken. Toen was het echt saai ja
Als je tolerant wilt zijn dan doe je dat maar eldersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Oh crap....de maltesers vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Ik wijn, chips en iets van worstjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik heb ook een worstje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wijn, chips en iets van worstjes
ik kon wel veel doorspoelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer doen hoor...of je moet heel veel alcohol of real life kamervulling hebben
Ik kijk nog de halvarine-test bij Kassaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
Die funny video's ervoor trek ik echt niet hoor....wat een bagger daar zijn die kandidaten nog potentiele televisierringwinnars bij
quote:
Ik denk de eikeltjesquote:
Je hebt nog gelijk ook, wat een ellendequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzzz ik keek een film, en toen heb ik de dag erna teruggekeken
Whoeiiiiiiiiiiiiquote:
Ik ben al zappend beland bij blauw bloedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk nog de halvarine-test bij Kassa
Sure....gaat die wel de keukenroltest doorstaan danquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sure....gaat die wel de keukenroltest doorstaan dan
zit je nou vanuit bad te Fokken?quote:
ik paprikaquote:
Ik ookquote:
Doen er wel meer hierquote:
nou ja, ivm het gevaar dat je tablet / telefoon / laptop in bad pleurtquote:
Nee, hij loopt nu vol. Dus ik moet wat missen straks.quote:
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaanquote:
dus datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaan
Dan ben je gewoon onhandigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou ja, ivm het gevaar dat je tablet / telefoon / laptop in bad pleurt
Je moet 'm niet aan het lichtnet aansluiten dan hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaan
quote:
*rent voor de checkup*quote:
Ik vond het de vorige keer vooral weinig reclamemomenten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij loopt nu vol. Dus ik moet wat missen straks.
Duren die reclames weer heel lang?
Wat is er morgen dan?quote:
quote:
Je moet wel prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik ben misschien 5 minuutjes later, zit nog heel even voetballen te kijken.
Kindjes in Afrika met AIDS en staar mogen ook gewoon meedoen heurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef iBenny het volgende:
"Iedereen krijgt dezelfde kans" Eh... nee
Die zijn zielig en hebben een verhaal en zijn dus direct door :'0quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika met AIDS en staar mogen ook gewoon meedoen heur.
echt he! Wat een naar dorp is dat zegquote:
Wat een kutkoekjes zeg, heb je niks fatsoenlijks?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen een timeout
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
Je komt uit Zoetermeer....dan moet je niet denken eikel
Met een aangemeten accentquote:
Onderschat een visstick nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendin klinkt alsof ze niet slimmer is dan een visstick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |