Dat ja... Maar alles is nieuwquote:Op woensdag 20 februari 2013 06:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de show dus. Groot op billboards (fijn wakker worden met een schijtbruine Glennis die je aanstaart alsof je d'r een wortel wil geven). En dan is het dit.
wenen bedoel jequote:
Tja, da's het probleem van SBS. Ze hebben vaste kijkers, en kennelijk willen ze die liever tevreden houden dan bij RTL kijkers weghalen. Idols had vakmensen in de jury, en audities in een hotelkamer, SBS neemt C-artiesten in de jury, liever bekende presentatoren dan mensen die kunnen presenteren en een podium met lichtshow waardoor de kandidaten zich al sterren voelen voordat ze zanger/zangeres zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
wenen bedoel je?
Het was gewoon een mengelmoes van X Factor, Popstars, The Winner Is en The Voice. En dan nog niet eens de goede punten
Dat. Plus het feit dat ze zeggen dat ze weer back to basic zijn, maar in werkelijkheid alles weer van te voren is beoordeeld. En de 'grappige' acts duidelijk gecast zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, da's het probleem van SBS. Ze hebben vaste kijkers, en kennelijk willen ze die liever tevreden houden dan bij RTL kijkers weghalen. Idols had vakmensen in de jury, en audities in een hotelkamer, SBS neemt C-artiesten in de jury, liever bekende presentatoren dan mensen die kunnen presenteren en een podium met lichtshow waardoor de kandidaten zich al sterren voelen voordat ze zanger/zangeres zijn
Glennis moet gewoon in je dode hoek, daar zit ze het bestquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de herhaling nu, het decor (donker, leds, shots van bovenaf) is voor mij echt het grootste irritatiepunt.
Glennis negeer ik de tweede keer al
Wat het wel weer leuk maakt, want in lange tijd niet zo gelachen om een talentenshow.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dusseh, het faalt op ongeveer alle fronten?
Daarom kijk ik ook, niet omdat ik zit te wachten op een geweldig talent, gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat het wel weer leuk maakt, want in lange tijd niet zo gelachen om een talentenshow.
Ja en weer eens ouderwets meeposten hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook, niet omdat ik zit te wachten op een geweldig talent, gewoon voor de lol.
Wat lief van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en weer eens ouderwets meeposten hier
Het is een tijd geleden
Ik miste jullie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van jeEn hoe meer er meeposten des te leuker.
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Yupquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef roos85 het volgende:
Herhalen ze het elke dag ofzo? Zag het gisteren in de gids staan en nu komt het weer..
Ja. Ik vind er eerlijk gezegd ook weinig aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Maar het werd wel bijna elke dag herhaald. Zelfs op Net5 en Veronicaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het bleek een compilatie te zijn ofzo.. van 2 optredens (plus voorgesprek) en een voorgesprek
Voor de mensen die uit principe SBS negerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het werd wel bijna elke dag herhaald. Zelfs op Net5 en Veronica
Dan kun je ook tegen je medemens naar eerlijkheid zeggen dat je nooit SBS kijktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de mensen die uit principe SBS negeren
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is het twitterbericht van het jaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Glennis moet gewoon in je dode hoek, daar zit ze het best
Ik zat me van de week al achter de oren te krabben of ik nou gek geworden was, elke keer zag ik het wéérquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |