Als je tolerant wilt zijn dan doe je dat maar eldersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Oh crap....de maltesers vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Ik wijn, chips en iets van worstjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik heb ook een worstje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wijn, chips en iets van worstjes
ik kon wel veel doorspoelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer doen hoor...of je moet heel veel alcohol of real life kamervulling hebben
Ik kijk nog de halvarine-test bij Kassaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
Die funny video's ervoor trek ik echt niet hoor....wat een bagger daar zijn die kandidaten nog potentiele televisierringwinnars bij
quote:
Ik denk de eikeltjesquote:
Je hebt nog gelijk ook, wat een ellendequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzzz ik keek een film, en toen heb ik de dag erna teruggekeken
Whoeiiiiiiiiiiiiquote:
Ik ben al zappend beland bij blauw bloedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk nog de halvarine-test bij Kassa
Sure....gaat die wel de keukenroltest doorstaan danquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sure....gaat die wel de keukenroltest doorstaan dan
zit je nou vanuit bad te Fokken?quote:
ik paprikaquote:
Ik ookquote:
Doen er wel meer hierquote:
nou ja, ivm het gevaar dat je tablet / telefoon / laptop in bad pleurtquote:
Nee, hij loopt nu vol. Dus ik moet wat missen straks.quote:
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaanquote:
dus datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaan
Dan ben je gewoon onhandigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou ja, ivm het gevaar dat je tablet / telefoon / laptop in bad pleurt
Je moet 'm niet aan het lichtnet aansluiten dan hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet je laptop in bad vallen, da's zo'n lullige manier van doodgaan
quote:
*rent voor de checkup*quote:
Ik vond het de vorige keer vooral weinig reclamemomenten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij loopt nu vol. Dus ik moet wat missen straks.
Duren die reclames weer heel lang?
Wat is er morgen dan?quote:
quote:
Je moet wel prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik ben misschien 5 minuutjes later, zit nog heel even voetballen te kijken.
Kindjes in Afrika met AIDS en staar mogen ook gewoon meedoen heurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef iBenny het volgende:
"Iedereen krijgt dezelfde kans" Eh... nee
Die zijn zielig en hebben een verhaal en zijn dus direct door :'0quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika met AIDS en staar mogen ook gewoon meedoen heur.
echt he! Wat een naar dorp is dat zegquote:
Wat een kutkoekjes zeg, heb je niks fatsoenlijks?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen een timeout
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
Je komt uit Zoetermeer....dan moet je niet denken eikel
Met een aangemeten accentquote:
Onderschat een visstick nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendin klinkt alsof ze niet slimmer is dan een visstick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |