Erik neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, alleen op uiterlijk, vind ik 'm best knap.
Niet?quote:
Een familielid kondigde nog geen drie weken na het overlijden van haar broer haar huwelijk aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet hoe hij dit kan... broer is pas 2 maanden dood.
Die baard staat hem niet vind ik. En hij heeft een beetje raar lichaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, alleen op uiterlijk, vind ik 'm best knap.
Alleen z'n uiterlijk. Soms. Als ie niet een raar hoofd trekt.quote:
Nou...nu ze het zegtquote:
Zal wel aan mij liggen dan, ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een familielid kondigde nog geen drie weken na het overlijden van haar broer haar huwelijk aan
ja ik bedoelde dat het best zou kunnen, en wat een gillerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag die fotoWas wel zoiets.
1990 belde.quote:
Nee joh, Mika is van 2005 ofzoquote:
Op mijn leeftijd lijkt alles jaren geleden.quote:
Oh ik heb juist het omgekeerdequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd lijkt alles jaren geleden.
Beste jurylid van deze showquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Uccie het volgende:
Dat ik ooit deze woorden zou uiten: Stacy haalt het programma nog een beetje op
Ik stalk achter je aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
SHO / De Showbizzquiz komt terug!
Hier verder voor de liefhebbers.
Ja, en dan een ban van die mods daar zeker omdat ik AIDS tegen Brandsteder zegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ach static .. ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dan een ban van die mods daar zeker omdat ik AIDS tegen Brandsteder zeg
Misschien heeft er dan toch wat meer verstand van dan ik haar altijd heb toebedeeldquote:
Ik verwijder mijn notes dan zelf maar.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn notes dan zelf maar.
Oke, tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was heerlijkFout en slecht en heeeel af en toe een goede.
En voor ons?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Wij vragen ons af waar we heen moetenquote:
Lead the wayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij vragen ons af waar we heen moetenNu naar Australië met Robert?
Ik val net in bij de Milka reclame, niks lekkers in huisquote:
Je hebt het al allemaal op?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val net in bij de Milka reclame, niks lekkers in huis
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.
quote:
quote:
quote:
Hoe overleef je het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 zak heartbreakers en 10 van die choco toffees, gister.
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe overleef je het?
Ik had een kaasbroodje
Zonder FOK! had ik het niet getrokkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesVolgende week ga ik het beter voorbereiden, was vandaag te druk om nog echt lekkers in te slaan.
En al met al vond ik het echt minder leuk dan verwacht
Dat is iets dat zeker is jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder FOK! had ik het niet getrokken.
Hapjes liggen stiekem nog in de vriezer hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw soesjes en hapjesVolgende week ga ik het beter voorbereiden, was vandaag te druk om nog echt lekkers in te slaan.
En al met al vond ik het echt minder leuk dan verwacht
Dat donkere decor vind ik ook vreselijk. Je ziet niks behalve veel te felle leds. Sfeerverhogendquote:Op zondag 17 februari 2013 06:11 schreef female81 het volgende:
Bij de dikke mevrouw met de beker van 12 jaar terug ging m'n autisten-alarm loeihard af. Hadden meer mensen dat?
Ik moest lachen, maar voelde diep van binnen ook best medelijden.
Verder best een leuke Idols-kloon. Wel vind ik het wat overgeproduceerd (typisch Talpa) en het decor een beetje kil (ook typisch Talpa, veel zwart + felgekleurde leds). Doe mij maar de lullige vergaderzaal met al even lullig tafeltje van Idols 1.
Nee, soms is het gewoon slecht. En dit is slecht. Juryleden die bij het Nederlandse publiek al niet echt aanslaan, Nederlands sprekende presentatoren met tenenkrommende fouten (Hoi YES-R). En sorry, maar die overduidelijk gecaste typetjes hebben we eigenlijk ook wel gezien, niet? Alleen Do valt me mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 08:52 schreef female81 het volgende:
"Die vreselijke John De Mol met al z'n geld." Zoiets.
Nou, er bestaan écht types als die dikke mevrouw, die écht denken dat ze in dit soort shows ver kunnen komen, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
Die typetjes mogen ze van mij ook laten. Tenenkrommend.
quote:Het wil voor SBS6 maar niet mee zitten. Nagenoeg elk format flopt genadeloos, en ook geniale nieuwe, superoriginele formats als 'Next Pop Talent' halen niet de beoogde kijkcijfers.
De talentenjacht, die anders is dan alle andere talentenjachten omdat de jury een hendel heeft, scoorde gisteren met de eerste aflevering een whopping 524.000 kijkers, goed voor een 25e plek in de top 25, en werd daarbij verslagen door onder andere Campinglife, komt een man bij de dokter en verborgen verleden.
De show, met in de jury supertalenten als Ruud de Wild, Glennis Grace, Stacey Rookhuizen en Xander de Buisonje, is enorm vooruitstrevend. Talenten mogen een minuut zingen en als binnen de tijd niet drie juryleden een kruis drukken zoals bij 'got talent' hun hendel overhalen, zijn ze door naar de volgende ronde.
Zelfs de presentatie, door niemand minder dan supersterren Yes-R en Do, heeft geen enorm kijkerspubliek weten te trekken.
De vraag is hoe SBS6 uit het slop moet geraken als zelfs dit soort originaliteit al niet meer gewaardeerd wordt door de kijker en als dergelijke bijna bovenmenselijke talenten als presentatieduo en jury zorgt dat mensen wegzappen, om pas weer terug te zappen als Ron Brandsteder een dertig jaar oude showbizzquiz nieuw leven in blaast (662.000 kijkers).
SBS6 kan alleen maar hopen dat via word-of-mouth meer mensen volgende week gaan genieten van een van de meest originele nieuwe programma's van de afgelopen 15 jaar.
Dat zal best, die kunnen ze eruit laten als ze serieus genomen willen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou, er bestaan écht types als die dikke mevrouw, die écht denken dat ze in dit soort shows ver kunnen komen, hoor.
Maar meestal zit daar dan ook een schroefje los.
Van het Herman Berghuis-achtige type kan ik me voorstellen dat 'ie gecast is.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Renesite het volgende:
SBS6 scoort kijkcijferflop met fantastisch nieuw format
[..]
Ziet er goed uit Karina, nice!quote:
Maar waarom scoort the voice wel dan en niet zo'n klein beetje ook?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:52 schreef female81 het volgende:
"Die vreselijke John De Mol met al z'n geld." Zoiets.
Dit denk ik:quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom scoort the voice wel dan en niet zo'n klein beetje ook?
Heeft eerder met SBS dan de Mol te maken, denk ik...
En: mensen plakken al snel op 4, zelfs na het nieuws en GTST staat hij op 4, en mensen rollen zo door.quote:Op zondag 17 februari 2013 07:37 schreef female81 het volgende:
Edit: 524.000 kijkers, lees ik nu. Ik vrees dat dat meer aan een soort van massale SBS-boycot ligt, dan aan het programma zélf. Komt iets op SBS, dan lijkt het gelijk al minder goed, ongeacht wat het is.
Daarbij komt dat ze op de zaterdagavond tegenover de TV kantine en All you need zitten. Die programma's zijn razendpopulair.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit denk ik:
[..]
En: mensen plakken al snel op 4, zelfs na het nieuws en GTST staat hij op 4, en mensen rollen zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |