SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Mama Leandra knows it allquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de huidige generatie jonge moeders het wondermiddel wat je bijna overal op kunt smeren.
Lijkt op zinkzalf, dus geschikt voor rode billetjes enzo.
Jajajaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh de titel! Die heeft ER express zo gedaan
Fout? Vingermisplaatsingquote:
Precies!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Dat filmpje was een van de eerste momenten dat ik het wel handig vond een plasma TV te hebben, die heeft tenminste een glasplaat waar je het zo weer van afveegt.
Ohhhh nou geen kinderen bij mijn plasma. Zeker niet met een pot creme. Zo'n gewone glasplaat is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Dat filmpje was een van de eerste momenten dat ik het wel handig vond een plasma TV te hebben, die heeft tenminste een glasplaat waar je het zo weer van afveegt.
Pffff Sacha, ben jij nou een vent!! Ik was aan het zoeken naar een plaatje met een kutkind dat een tv vernaggeld, maar kon alleen dit vindenquote:
Smeer het op je tvquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik dankzij alle jubelverhalen in OUD destijds 2 potten Sudocrème gekocht, en ze zijn allebei nog ruim 3/4 vol.
Die kunnen dus ook wel weg, want ze zijn al meer dan 2 jaar open
Ik heb er nou eenmaal een van 2, dus dat voorkom ik hier toch niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohhhh nou geen kinderen bij mijn plasma. Zeker niet met een pot creme. Zo'n gewone glasplaat is het nou ook weer niet
Dat spul blijft volgens mij langer goed dan tht zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik dankzij alle jubelverhalen in OUD destijds 2 potten Sudocrème gekocht, en ze zijn allebei nog ruim 3/4 vol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geeneens luierkinderen meer (thank god!!) maar ik koop ze nog steeds en gebruik ze echt voor alles. Schrammen, sneetjes, eczeem, brandwondjes. Er gaat hier zeker een pot per jaar doorheen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Je woont in Ierland toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb geeneens luierkinderen meer (thank god!!) maar ik koop ze nog steeds en gebruik ze echt voor alles. Schrammen, sneetjes, eczeem, brandwondjes. Er gaat hier zeker een pot per jaar doorheen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denk ik even over na
Welnee, hoe kom je daar nou weer bij.quote:
Oh dat dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daar nou weer bij.
Die is wel erg versquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken ? Welcome btw .. Wie ben je en stel je eens voor
Ik denk het ook. Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik.
Dan ben ik in de war met iemand anders.
Hoezo weer of koppel je nummers aan alles. Dat is niet gezond hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Leandra het volgende:
Eugène, Je bent tegelijk met mijn jongste zoon jarig!
Weer een kloon die wat bekends heeft
Vraag ik toch ook niet aan jou. Gezeikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Jij hier ook pas sinds kort dus vertel wie je bent
Haaiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben Eugene Krabs en ik ben op zoek naar winstgevende leuke ideeën om centjes te verdienen.
Ik ben tegelijk met de kannegin jarig. Nog effetjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Leandra het volgende:
Eugène, Je bent tegelijk met mijn jongste zoon jarig!
Weer een kloon die wat bekends heeft
Wij zijn oud en hebben al ons geld al belegd of verstoptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben Eugene Krabs en ik ben op zoek naar winstgevende leuke ideeën om centjes te verdienen.
In de jongelui-chat namen ze me niet serieus.
Volgens je profiel niet, iig niet met een koningin van de afgelopen 100 jaar of de komende 50 jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben tegelijk met de kannegin jarig. Nog effetjes
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij zijn oud en hebben al ons geld al belegd of verstopt
Leandra, één ding, mijn profiel moet je niet serieus nemen. Het is maar een internetforum, daar ga ik toch geen daadwerkelijke gegevens opzetten. Die staan zelfs niet op mijn facebook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens je profiel niet, iig niet met een koningin van de afgelopen 100 jaar of de komende 50 jaar.
zeg dat nou niet, raakt Sjoef weer in de warquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pffff Sacha, ben jij nou een vent!!
Whehehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, raakt Sjoef weer in de war
De geboortedatum en woonplaats zijn de enige dingen in m'n profiel die wel kloppenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leandra, één ding, mijn profiel moet je niet serieus nemen. Het is maar een internetforum, daar ga ik toch geen daadwerkelijke gegevens opzetten. Die staan zelfs niet op mijn facebook.
*ideeën generator meldt zich*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat ben jij paranoiaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Jij hier ook pas sinds kort dus vertel wie je bent
Dat wel, maar het hielp wel tegen schrale billetjes.quote:
Hihiquote:
Zijn nu alle vrouwen niet die vrouwen die ze zijn en is alles nu anders omdat profielen niet kloppen.. En wie is er dan nog wel echt ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leandra, één ding, mijn profiel moet je niet serieus nemen. Het is maar een internetforum, daar ga ik toch geen daadwerkelijke gegevens opzetten. Die staan zelfs niet op mijn facebook.
oh ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn nu alle vrouwen niet die vrouwen die ze zijn en is alles nu anders omdat profielen niet kloppen.. En wie is er dan nog wel echt ?
Ja als inspector Gadget hier wordt het er niet duidelinker op..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, raakt Sjoef weer in de war
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon en dochter moesten eens weten dat ik het hier over hun billetjes heb
En wij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!
Net alsof ze zouden worden nagewezen op straat: "Kijk, kijk, dat zijn de kids van Deisyy, die kregen vroeger sudocreme op de billen!!"
...... Juist......quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!
Net alsof ze zouden worden nagewezen op straat: "Kijk, kijk, dat zijn de kids van Deisyy, die kregen vroeger sudocreme op de billen!!"
Ik lach me echt een breuk hier!! Als jullie straks dagenlang niets horen lig ik in het ziekenhuis met een hernia van het lachen!!quote:
quote:
Ja dat heb je je zelf dan aan gedaan door hier te posten ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik lach me echt een breuk hier!! Als jullie straks dagenlang niets horen lig ik in het ziekenhuis met een hernia van het lachen!!
Ten eerste snap ik je vraag niet, maar misschien is het geen vraag want er staat geen vraagteken achter.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nemen jullie me nu in het ootje of kan het me niks schelen...
Of dat zoonlief zich morgenochtend aan de ontbijttafel beklaagt over zo'n schending van z'n privacy...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het hebt over hun billen op een forum!!
Hihihihih larischequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het over hun billen hebt op een forum!!
Dat ga ik juist niet vertellen, want dat hebben ze een paar dagen de pest in, denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het over hun billen hebt op een forum!!
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ff edittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat zoonlief zich morgenochtend aan de ontbijttafel beklaagt over zo'n schending van z'n privacy...
Nee, door thuis op mijn bank te lachen. Ik heb serieus pijn in mijn buik van het lachen nu. Ik zie alsmaar billen met sudocreme voor me op de tv.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb je je zelf dan aan gedaan door hier te posten ...
Meid toch Gekkiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, door thuis op mijn bank te lachen. Ik heb serieus pijn in mijn buik van het lachen nu. Ik zie alsmaar billen met sudocreme voor me op de tv.
Dit is geen chat, newbiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zit je zoon op mee te kijken op deze chat?
Dit moet je in mijn andere SC postenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zit je zoon op mee te kijken op deze chat?
Serieus??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga ik juist niet vertellen, want dat hebben ze een paar dagen de pest in, denk ik
Real life soaps?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet je in mijn andere SC posten
Nee, niemand kent mijn kinderen, het was ook een bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus??![]()
Niemand kent jou of je kinderen toch?? In het geval van JM is het iets anders, veel oldbies kennen haar beeldschone dochter, en haarzelf ook trouwens. Dus als zij het over de billetjes van Merel gaat hebben dan zou ik het ook genant vinden. Raar eigenlijk dat het zo werkt
Lul er maar weer overheenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus??![]()
Niemand kent jou of je kinderen toch?? In het geval van JM is het iets anders, veel oldbies kennen haar beeldschone dochter, en haarzelf ook trouwens. Dus als zij het over de billetjes van Merel gaat hebben dan zou ik het ook genant vinden. Raar eigenlijk dat het zo werkt
Daar is het woord chat geloof ik verbodenquote:
Wat is er nou met je, APK, waarom doe je zo naar tegen me.quote:
Het is toch duidelijk wat er staat ?quote:
September pas weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is er nou met je, APK, waarom doe je zo naar tegen me.
Ik dacht ook dat ik het goed uitlegde. Ach ja, boeien, die het niet wil schnappen schnappt het maar lekker nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk wat er staat ?
Ik ben me er altijd van bewust geweest dat mijn dochter én zoon users op fok zijn/waren.
Das dan weer mijn schuldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is het woord chat geloof ik verboden
Wel toevallig dat ze het daar vanavond over Margriet-, Libelle- en Huishoudbeurzen hebben.
Blijf je tot die tijd zo posten ja?quote:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik het goed uitlegde. Ach ja, boeien, die het niet wil schnappen schnappt het maar lekker niet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Gaat deze chat over big brother enzo?
Ik zie allemaal posts die helemaal niet over TV-programma's gaan.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik vond je tamelijk overdreven reageren op die billen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blijf je tot die tijd zo posten ja?
Zeg, ben jij eigenlijk Snuf? Of Snuitje??quote:
Eten aangebrand?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik vond je tamelijk overdreven reageren op die billen.
Verder zoek je het maar uit
Ja van 40+, maar ik dacht dat je bedoelde dat het in de RLS SC ook over beurzen ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het vorig topic was toch "Marhriet of Libelle"
studiebeurzen ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja van 40+, maar ik dacht dat je bedoelde dat het in de RLS SC ook over beurzen ging.
Eh nee, sorry.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk Snuf? Of Snuitje??
Zoek geen ruzie met me, geen zin in. Plus ik win. Gedraag je nou maar als een oud belegen wijf zonder humor. Dan klopt het weerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zoek geen ruzie met me, geen zin in. Plus ik win. Gedraag je nou maar als een oud belegen wijf zonder humor. Dan klopt het weer
Oh, ik dacht, met die parels .....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eh nee, sorry.
Ik ben eigenlijk een onbekende die half in Ierland woont en houdt van aanbiedingen en whiskey.
[..]
Zoek geen ruzie met me, geen zin in. Plus ik win. Gedraag je nou maar als een oud belegen wijf zonder humor. Dan klopt het weer
Mogelijk dat dat er een mee lezende dochter geïnspireerd raaktequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja van 40+, maar ik dacht dat je bedoelde dat het in de RLS SC ook over beurzen ging.
[..]
De jouwe?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat dat er een mee lezende dochter geïnspireerd raakte
In Nederland (Noord Holland)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, met die parels .....
Waar woont je andere helft?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wauw, justme heeft afgestudeerde kinderen
OK. En wat moeten die parels dan in je ondertitel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
In Nederland (Noord Holland)
Parels voor de zwijnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK. En wat moeten die parels dan in je ondertitel?
Gloeiende parels zelfs, met vuur op het achterdek, waarschijnlijk omdat daar die zwijnen geroosterd worden?quote:
Ga wat eten ofzo. Je kraamt onzin uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gloeiende parels zelfs, met vuur op het achterdek, waarschijnlijk omdat daar die zwijnen geroosterd worden?
Wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wauw, justme heeft afgestudeerde kinderen
Dat is wel vaker zoquote:
Het kwam een beetje opschepperig overquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niet alleen afgestudeerd kind maar ook nog afgestudeerde knollen.
Yup, leuk tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ga wat eten ofzo. Je kraamt onzin uit
HIEEEEEHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bulletje!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welles, het ging over de ondertitel en sig van Ierse Eugenequote:
Ik ben zelf afgestudeerd !!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Heeft niemand hier dan kinderen die Spongebob kijken?
De uitspraak komt daar uit.
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diplomaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Echt nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Je ondertitel enzo?? Oh ja? Nooit gezien, Spongebobquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
The hurt lockerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diploma
Geen commentaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.quote:
Welnee ze zet jezelf als dom neer. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.
Ja dat zei ik gisteren ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.
Wie doet dat nu precies? Je bent iets onduidelijk/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Welnee ze zet jezelf als dom neer. Lekker makkelijk
Die probeer ik nog te vermijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dan had die stijve xerox gisteren al naar je moeten luisteren.quote:
Omdat ik jou niet een PM stuurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gewoon een schijterd als het er op aan komt ...
Trutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet een PM stuur
Het kan mij niet snel genoeg, want die fout in de tt irriteert me mateloosquote:
Lieverd ga een rondje om. Echt je hart, denk eromquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan had die stijve xerox gisteren al naar je moeten luisteren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan mij niet snel genoeg, want die fout in de tt irriteert me mateloos
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?quote:
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!quote:
Ik ben maar een kloon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kijk, dit is Piet Piraat.
Die kent iedereen toch ook van TV?
Wat zit jou dwarsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!
Hee pas beetje op je woordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n achterbakse als Elizabed
Ik zeg verder niks.. Maar een vermoedenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!
Nee, verre van, gelukkig!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n achterbakse als Elizabed
Een kloon van Danny?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks.. Maar een vermoeden
In feite zijn wij allemaal klonen van Dannyquote:
Gebakkelei? Spielerei bedoel je toch?quote:
golfer! waar ben je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Rellen kan ie wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In feite zijn wij allemaal klonen van Danny
Spiegelei is het toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gebakkelei? Spielerei bedoel je toch?
Nee hoor, ik schrijf alleen maar wat jij graag wilt horen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:26 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het een beetje toegeeft in dat antwoord
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schrijf alleen maar wat jij graag wilt horen.
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!quote:
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.quote:
jawel en zelf kijk ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
SSUquote:
SSU Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbundquote:
Sunny Side Up? Geen idee waar dat vandaan komt. In ieder geval uit een engelstalig land.quote:
Je schrijft toch zelf spiegeleiquote:
Uh wat bedoel je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.
Nou dat valt nog te bezien. Je gaat maar door met onzinnige posts. Wat moet ik daar in godsnaam mee. Er is geen overwinning, hou es op met dat gekleuterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.
Gebakken eieren toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sunny Side Up? Geen idee waar dat vandaan komt. In ieder geval uit een engelstalig land.
Ik ook wel ja!! Vooral Fashionably Late. Was zo'n lieverd!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, ik mis het niet maar vraag mij wel eens af hoe het met iedereen gaat
Jahaaaaaaaaaaaaquote:
Mwhaah valt wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaa![]()
Sjoef schrijft spiegelei dus ik schrijf SSU, dus PP vraagt of dat een Ierse uitdrukking is, en ik zeg waar jij op reageert. Zo moeilijk was het toch allemaal niet
Het is wel een avond van spraakverwarringen geloof ik
Ja, ik kwam net weer binnenvallen en had niet teruggelezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaa![]()
Sjoef schrijft spiegelei dus ik schrijf SSU, dus PP vraagt of dat een Ierse uitdrukking is, en ik zeg waar jij op reageert. Zo moeilijk was het toch allemaal niet
Het is wel een avond van spraakverwarringen geloof ik
zijn allemaal oude koeien, je mist nietsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
Allemaal oldbies die ik niet ken blijkbaar
JIJ hoeft daar helemaal niets mee. Fijn hè??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Uh wat bedoel je.
[..]
Nou dat valt nog te bezien. Je gaat maar door met onzinnige posts. Wat moet ik daar in godsnaam mee. Er is geen overwinning, hou es op met dat gekleuter
Lul dan ook niet tegen mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
JIJ hoeft daar helemaal niets mee. FIjn hè??
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
zijn allemaal oude koeien, je mist niets
ik hou mijn sloffen ook vast anders schiet ik er uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou ik vind dit topic best wel lastig.
Dat ligt er of het paardenbiefstuk isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?
Reageer dan ook niet op mij.quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan lekker het brood in dat gele soppen.
Das ook heel lekker iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh ik vind het heerlijk op ei!quote:
Jup 50 plus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
De pepermolen van de Lidl.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
Ik eet ook advocaat met slagroom.quote:
Dus jij eet nooit aan dekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik eet ook advocaat met slagroom.
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?quote:
advocaat moet toch met een klein lepeltjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
Had ik al aangepastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Zout denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal inzit.
En slagroom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het vissenvoer.
ik wil dat wel weten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja inderdaad die met die regenjas was voor het spiegelei.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?
Free to check out, but you can never leave (of zoiets) als ondertitel?
Ben je weer een grapjasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
Vertel! Toch geen paardenvlees he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zout denk ikMaar die pakken uit de super zijn wel ok
Dank jequote:
Hebben ze dat ook in Ierland?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
Ohhh hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?
Wat denk je van al die lijksappen van al die Johannessen dan??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?
Geen idee, nooit naar gezochtquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/139520quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad die met die regenjas was voor het spiegelei.
Constant onderweg, ik vermoedde altijd dat hij piloot was
Welke Johannes?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat denk je van al die lijksappen van al die Johannessen dan??
De bultrugquote:
Aha dus je woonde wel in Ierland vroegerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar gezocht
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.quote:
Wel even de TT op spelfouten checken voor je op invoeren kliktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, kom op, nog 40 posts dan kan Deisyy tenminste weer terug komen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hield ze haar kaken wel op elkaar?
Joh ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hield ze haar kaken wel op elkaar?
Deze was bewust volgens mij of een koppie uit een postquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel even de TT op spelfouten checken voor je op invoeren klikt
't Is geen spelfout, ;t is een vingermisplaatsing. En het is de laatste post uit het vorige topic ge-C/peedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeuh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.
ere wie ere toekomt, ik maakte de grap nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Mijn vingers van de toetsen bedoel je!!
Dat hoort zo .. Ja 40 plus he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aha dus je woonde wel in Ierland vroeger
Mag jij de laatste post maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat hoort zo .. Ja 40 plus he?
Okay, op typo's danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is geen spelfout, ;t is een vingermisplaatsing. En het is de laatste post uit het vorige topic ge-C/peed
jah, ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Iedereen vraagt allemaal dingen over Ierland aan je.
Ze woont er.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
BSOL had dus ook een kloonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/139520
Volgens mij zat hij regelmatig langere tijd in het buitenland.
We helpen haar met haar huiswerk, ze heeft volgende week een spreekbeurt... over Ierland.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
We helpen haar met haar huiswerk, ze heeft volgende week een spreekbeurt... over Ierland.
wij denken te veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Oh ja .... Ik onthou dat soort dingen nooit zo langquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK / [COS # 1789]Waar we wachten op de terugkomst van JAD
Echtgenoot voelt zich wat gammel. Kippensoep gemaakt, zoals het een goede vrouw betaamtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Watte?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe snel is je internet en wat betaal je per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |