Jahaaaaaaaaaaaaquote:
Mwhaah valt wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaa![]()
Sjoef schrijft spiegelei dus ik schrijf SSU, dus PP vraagt of dat een Ierse uitdrukking is, en ik zeg waar jij op reageert. Zo moeilijk was het toch allemaal niet
Het is wel een avond van spraakverwarringen geloof ik
Ja, ik kwam net weer binnenvallen en had niet teruggelezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaa![]()
Sjoef schrijft spiegelei dus ik schrijf SSU, dus PP vraagt of dat een Ierse uitdrukking is, en ik zeg waar jij op reageert. Zo moeilijk was het toch allemaal niet
Het is wel een avond van spraakverwarringen geloof ik
zijn allemaal oude koeien, je mist nietsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
Allemaal oldbies die ik niet ken blijkbaar
JIJ hoeft daar helemaal niets mee. Fijn hè??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:35 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Uh wat bedoel je.
[..]
Nou dat valt nog te bezien. Je gaat maar door met onzinnige posts. Wat moet ik daar in godsnaam mee. Er is geen overwinning, hou es op met dat gekleuter
Lul dan ook niet tegen mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
JIJ hoeft daar helemaal niets mee. FIjn hè??
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
zijn allemaal oude koeien, je mist niets
ik hou mijn sloffen ook vast anders schiet ik er uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou ik vind dit topic best wel lastig.
Dat ligt er of het paardenbiefstuk isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?
Reageer dan ook niet op mij.quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of de biefstuk van oude koeien taaier is dan die van jonge koeien?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan lekker het brood in dat gele soppen.
Das ook heel lekker iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh ik vind het heerlijk op ei!quote:
Jup 50 plus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
De pepermolen van de Lidl.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
Ik eet ook advocaat met slagroom.quote:
Dus jij eet nooit aan dekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik eet ook advocaat met slagroom.
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?quote:
advocaat moet toch met een klein lepeltjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
Had ik al aangepastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Zout denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal inzit.
En slagroom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het vissenvoer.
ik wil dat wel weten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja inderdaad die met die regenjas was voor het spiegelei.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?
Free to check out, but you can never leave (of zoiets) als ondertitel?
Ben je weer een grapjasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
Vertel! Toch geen paardenvlees he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |