Dan had die stijve xerox gisteren al naar je moeten luisteren.quote:
Omdat ik jou niet een PM stuurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gewoon een schijterd als het er op aan komt ...
Trutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet een PM stuur
Het kan mij niet snel genoeg, want die fout in de tt irriteert me mateloosquote:
Lieverd ga een rondje om. Echt je hart, denk eromquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan had die stijve xerox gisteren al naar je moeten luisteren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan mij niet snel genoeg, want die fout in de tt irriteert me mateloos
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?quote:
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!quote:
Ik ben maar een kloon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kijk, dit is Piet Piraat.
Die kent iedereen toch ook van TV?
Wat zit jou dwarsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!
Hee pas beetje op je woordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n achterbakse als Elizabed
Ik zeg verder niks.. Maar een vermoedenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je weet nu dus wie het is?? He he, eindelijk!!
Nee, verre van, gelukkig!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n achterbakse als Elizabed
Een kloon van Danny?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks.. Maar een vermoeden
In feite zijn wij allemaal klonen van Dannyquote:
Gebakkelei? Spielerei bedoel je toch?quote:
golfer! waar ben je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diploma
Rellen kan ie wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In feite zijn wij allemaal klonen van Danny
Spiegelei is het toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gebakkelei? Spielerei bedoel je toch?
Nee hoor, ik schrijf alleen maar wat jij graag wilt horen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:26 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het een beetje toegeeft in dat antwoord
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schrijf alleen maar wat jij graag wilt horen.
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!quote:
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.quote:
jawel en zelf kijk ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Heeft niemand hier dan kinderen die Spongebob kijken?
De uitspraak komt daar uit.
SSUquote:
SSU Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbundquote:
Sunny Side Up? Geen idee waar dat vandaan komt. In ieder geval uit een engelstalig land.quote:
Je schrijft toch zelf spiegeleiquote:
Uh wat bedoel je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.
Nou dat valt nog te bezien. Je gaat maar door met onzinnige posts. Wat moet ik daar in godsnaam mee. Er is geen overwinning, hou es op met dat gekleuterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we er toch. Veel plezier met je 'overwinning'.
Gebakken eieren toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sunny Side Up? Geen idee waar dat vandaan komt. In ieder geval uit een engelstalig land.
Ik ook wel ja!! Vooral Fashionably Late. Was zo'n lieverd!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, ik mis het niet maar vraag mij wel eens af hoe het met iedereen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |