Mogelijk dat dat er een mee lezende dochter geïnspireerd raaktequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja van 40+, maar ik dacht dat je bedoelde dat het in de RLS SC ook over beurzen ging.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zoek geen ruzie met me, geen zin in. Plus ik win. Gedraag je nou maar als een oud belegen wijf zonder humor. Dan klopt het weer
De jouwe?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat dat er een mee lezende dochter geïnspireerd raakte
In Nederland (Noord Holland)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, met die parels .....
Waar woont je andere helft?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wauw, justme heeft afgestudeerde kinderen
OK. En wat moeten die parels dan in je ondertitel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
In Nederland (Noord Holland)
Parels voor de zwijnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK. En wat moeten die parels dan in je ondertitel?
Gloeiende parels zelfs, met vuur op het achterdek, waarschijnlijk omdat daar die zwijnen geroosterd worden?quote:
Ga wat eten ofzo. Je kraamt onzin uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gloeiende parels zelfs, met vuur op het achterdek, waarschijnlijk omdat daar die zwijnen geroosterd worden?
Wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wauw, justme heeft afgestudeerde kinderen
Dat is wel vaker zoquote:
Het kwam een beetje opschepperig overquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niet alleen afgestudeerd kind maar ook nog afgestudeerde knollen.
Yup, leuk tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ga wat eten ofzo. Je kraamt onzin uit
HIEEEEEHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bulletje!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welles, het ging over de ondertitel en sig van Ierse Eugenequote:
Ik ben zelf afgestudeerd !!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Heeft niemand hier dan kinderen die Spongebob kijken?
De uitspraak komt daar uit.
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diplomaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Echt nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Je ondertitel enzo?? Oh ja? Nooit gezien, Spongebobquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
The hurt lockerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diploma
Geen commentaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh als we zo gaan beginnen dan heeft mijn poes een enorm belangrijk diploma
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.quote:
Welnee ze zet jezelf als dom neer. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.
Ja dat zei ik gisteren ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede massage nodig aangezien je enorm zit te chagrijnen.
Wie doet dat nu precies? Je bent iets onduidelijk/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Welnee ze zet jezelf als dom neer. Lekker makkelijk
Die probeer ik nog te vermijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |