Oh ik vind het heerlijk op ei!quote:
Jup 50 plus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
De pepermolen van de Lidl.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar je eerst een laag aromat met tuinkruiden op hebt gedaan
Ik eet ook advocaat met slagroom.quote:
Dus jij eet nooit aan dekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeezout hoef ik niet op mijn eten.
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik eet ook advocaat met slagroom.
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?quote:
advocaat moet toch met een klein lepeltjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dat niet ? Is wel een heel oud oma drankje
Had ik al aangepastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Zout denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal inzit.
En slagroom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
advocaat moet toch met een klein lepeltje
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het vissenvoer.
ik wil dat wel weten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja inderdaad die met die regenjas was voor het spiegelei.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die regenjas met alleen een hoed (zonder hoofd)?
Free to check out, but you can never leave (of zoiets) als ondertitel?
Ben je weer een grapjasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
Vertel! Toch geen paardenvlees he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |