Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft wel door dat Jaap Dennis naar zich toetrekt.
En ik geloof echt niet dat Lieke verliefd is op Huub, ze is gewoon pragmatisch.
En dan Huub gerust stellen dat ze niet op gladde types als Dennis valt.![]()
Ze hebben op zich wel aan elkaar toegegeven dat ze allebei ook individueel met het spel bezig zijn, net.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.
Als Amanda herpes oploopt vanavond, kan ze even bij ons komen voor adviesquote:Op zondag 24 juni 2007 02:13 schreef mazaru het volgende:
update 2:11 uur
Jaap staat te dansen met een meid erg gezellig, er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen. Dennis staat met een van de zangeressen te praten.
Ze heeft al flink wat ervaring met chlamydia volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Amanda herpes oploopt vanavond, kan ze even bij ons komen voor advies![]()
De laatste keer dat ik hem zag was hij wel in de slaapkamer, maar verder...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
slaapt brian al? hij zou toch wakker blijve voor amanda?
Eric laf.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Disana, durf je niet te antwoorden op m'n vraag wat je met je sig bedoeld ? Beetje laf zoals Eric ?
Een handicap alleen.....saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef riri het volgende:
lieke is een toppertje....recht door zee zonder er omheen te dralen
Ja, maar ik gun het Brian van hartequote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Ik zou me hart vast houden als ik zo'n hoer als Amanda als vriendin zou hebben en wist dat ze een avond ging stappen
Die slaapt echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
ja net als brianquote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Ik zou me hart vast houden als ik zo'n hoer als Amanda als vriendin zou hebben en wist dat ze een avond ging stappen
En Lieke is dus knap onnozel....quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.
Lieke zou Huub ook in een heartbeat laten vallen voor het winnen van die prijsquote:
Eric was laf omdat hij nooit de persoon in kwestie zelf iets durfde te zeggen. Alleen maar achter de rug om tegen anderen. Dat herken ik in de weigering van Disana om te antwoorden.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric laf.
En met een groep van 6 tegen 1 is natuurlijk niet laf.
.....
Disana heeft al een keer een onterechte ban gehad.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric was laf omdat hij nooit de persoon in kwestie zelf iets durfde te zeggen. Alleen maar achter de rug om tegen anderen. Dat herken ik in de weigering van Disana om te antwoorden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
Straks komt Amanda dronken binnen, en het gesprek dat ze dan morgen gaan voeren is bijna woordelijk te voorspellen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
Brain kan de slaap niet vatten! Hij ligt te lezen in de Chill. Whoehahahaha!
Haar sig is niets anders dan een ban vragen ...... Dat is idd banwaardig !quote:Op zondag 24 juni 2007 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Disana heeft al een keer een onterechte ban gehad.
Erop reageren kan nog een tweede onterechte ban opleveren.
Ik begrijp haar wel.
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Haar sig is niets anders dan een ban vragen ...... Dat is idd banwaardig !
Die is al een tijdje geleden geweest.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
hey mayday zou toch ook n keer komen? was dat vandaaG?
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuutquote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks komt Amanda dronken binnen, en het gesprek dat ze dan morgen gaan voeren is bijna woordelijk te voorspellen.
wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Die is al een tijdje geleden geweest.
Natasia kan zich er ook nog mee gaan bemoeien.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Wat moet Mayday daar nog als Eric er niet meer is?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
hey mayday zou toch ook n keer komen? was dat vandaaG?
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.![]()
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?
Het vervelend is dat Amanda juist zegt waar het op staat als een een flinke borrel op heeft en Brian is daar uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Amanda zegt gewoon weer: Ik ben slecht...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ooh oke, ik hoorde deze week dat ze op t rooster stond, dat zei eric op de dag dat hij weg ging, zal ze wel afgezegt hebbe omdat eric eruit is..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |