wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Die is al een tijdje geleden geweest.
Natasia kan zich er ook nog mee gaan bemoeien.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Wat moet Mayday daar nog als Eric er niet meer is?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
hey mayday zou toch ook n keer komen? was dat vandaaG?
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.![]()
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?
Het vervelend is dat Amanda juist zegt waar het op staat als een een flinke borrel op heeft en Brian is daar uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Amanda zegt gewoon weer: Ik ben slecht...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ooh oke, ik hoorde deze week dat ze op t rooster stond, dat zei eric op de dag dat hij weg ging, zal ze wel afgezegt hebbe omdat eric eruit is..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.
Er verschuilt zich niemand achter mij, en ik heb mijn standpunt gegeven.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.
Het zou me niet eens verbazen als die blonde Melisa is!quote:Op zondag 24 juni 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nowlive :
update 2:30 uur
Nog steeds geen aanstalte om te vertrekken, Amanda gaat nog steeds uit haar dak en staat te zoenen met de blonde dame
(misschien wel door Tien geregeld) Dennis is aan het praten met een Chantal (van die groep Da-mezz) waar jaap bij aan de borsten zat. Jaap heeft inmiddels zijn hoed opgezet en roept: "beste mensen het lijkt erop dat ik en zij in iedergeval niet voor 6 uur thuis zijn Non Stop Rocking".
Joh hou es opquote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.
Dat denk ik niet wat ze schreven eerder "er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen"quote:Op zondag 24 juni 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als die blonde Melisa is!![]()
Zou Brian over een vrouw net zo flippen als over een man?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet wat ze schreven eerder "er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |