Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Brian achter de draaitafel.............dadelijk gaat hij er ook nog bij rappen![]()
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...
Ja, die beloftes van Brian.................quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou 1 tot 2 uur per dag oefenen, had hij zijn leraar beloofd...
En daarom is je gehoor nu nog intact....quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.
Ja, tis echt een ouwe zeikerd. Huub neemt toch verantwoording voor zijn daden tegen Brain... Wrijf het er nog ff lekker in! Ik zou pislink zijn op haar! Ben ik ook btw! Wat een oud wijf! Tis net zn moeder!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
In het begin vond ik Lieke niks..toen een beetje ivm haar tegengas tegen Palma....de laatste tijd is het gewoon een zeur......
Z'n raplessen zijn anders bijna net zo grappig als z'n zanglessen (heeft ie trouwens afgezegd) hoor. Uit de maat, vals, te lange zinnen, verkeerd ademhalen, piepstem...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totnogtoe dan nog gemist.
Rust............quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
wat moeten wij met een slapende tas?
Ik zou dat niet trekken, maar alles voor een back-up kennelijk...........quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, tis echt een ouwe zeikerd. Huub neemt toch verantwoording voor zijn daden tegen Brain... Wrijf het er nog ff lekker in! Ik zou pislink zijn op haar! Ben ik ook btw! Wat een oud wijf! Tis net zn moeder!
misschien hebben ze een babbeltje met achter.... of zijn ze bang dat er dingen gezegd worden die wij niet mogen horen.... maar het is voor ons uiterst saai.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Betalen we hiervoor. Eerst hele avond de meest saaie streams zodat je ze uitzet en dan kan je interessante streams hebben en dan staan ze op een slapend persoon.
Ik denk meer aan een Oedipus-complex...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou dat niet trekken, maar alles voor een back-up kennelijk...........
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft dus net zijn pa gebeld en sindsdien is uit de streams verdwenen?
Pa gaf geen gehoor. Daarna zag je Lieke en Huub nog een tijdje in de keuken. Brian wordt kennelijk interessanter voor ons geacht.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft dus net zijn pa gebeld en sindsdien is uit de streams verdwenen?
hahahaahahahaquote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een Oedipus-complex...
Het is zo saai op de stream dat ik tijd had om je sig te lezen. Wat bedoel je daarmee ?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Pa gaf geen gehoor. Daarna zag je Lieke en Huub nog een tijdje in de keuken. Brian wordt kennelijk interessanter voor ons geacht.
De beste oplossing inderdaad.....beveiliging in roepen voor een bewoner is de druppel...klaar ermee dusquote:Op zondag 24 juni 2007 01:22 schreef SiRojK het volgende:
Klopt, Huub heeft een punt.. Eerder vandaag werd het ook al gezegd.. Als Brian los gaat komt er beveiliging zit hij lang achter, wordt in een hotel gestopt etc... Als Brian zich niet kan beheersen moet hij maar weg!
Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
Brian is een focking crybaby. Fuck jong. [ ] Ik haat hem.
Huub is boos.
Jah, ik dacht dat na 23948023948 keer de emmer ook wel vol zou zijn, maar nee dus... En telkens is het Brian die achter zit of beheerst moet worden en niet Huub, die staat er dan gewoon weerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De beste oplossing inderdaad.....beveiliging in roepen voor een bewoner is de druppel...klaar ermee dus
Wij hebben niet kunnen zien hoe het knokken tussen Huub en Brian begon. Maar Huub heeft al eerder gezegd dat hij de boete niet rechtvaardig vond.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkstequote:Op zondag 24 juni 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Lieke: men steunt altijd de zwakste. Omdat men denkt dat de sterkere zich wel kan redden.
fout, het is best saai zonder Jaap...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
toch best saai zo zonder Jaap en Amanda
Ik zeg hou ze erin![]()
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkste
Die worden idd niet gelijk toegepast!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar in dit geval voor de zwakste dus..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
In Rotterdam is het geloof ik veel leuker dan hier op de streams
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
I wishquote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
Was je erbij, bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Dit is een verslag van iemand die daar isquote:Op zondag 24 juni 2007 01:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?
Een inkakker helaas itt Jaapquote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan Huub en Nena samen, nu ik Lieke en Huub zo zie lopen. Hij was toen heel anders en veel vrolijker dan nu.
Wat is Huub veranderd sinds Lieke in het huis is zeg..
Het verschil tussen wat je wil hebben en wat je hebt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan Huub en Nena samen, nu ik Lieke en Huub zo zie lopen. Hij was toen heel anders en veel vrolijker dan nu.
Alleen daaraan? knap!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
ik erger me aan de manier waarop lieke het woord 'groep' uitspreekt
Bemerk dat je oorzaak bij Lieke legt? Dat vind ik toch te ver gaan hoor. Ik denk dat de echte Huub nu gewoon boven komt drijven. Dit zijn de karaktertrekken dat ik altijd al in dat miezerig knulletje zag.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef Anderkeertje het volgende:
Update 01:17 uur
Jaap ging naar de wc en ik ging erachter aan maar kon hem niet aanspreken, zelfs geen hand geven want hij had een portier bij hem. De portier dirigeerde hem naar boven.
update 01:34 uur
Amanda staat te dansen met een klant en lijkt erg dronken te zijn. Foto's maken lukt niet met de telefoon, het is daar te donker voor.
van Nowlive
Het kan zijn dat het door haar accent komt, maar ik erger me echt kapot aan dingen die Lieke uitspreektquote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
ik erger me aan de manier waarop lieke het woord 'groep' uitspreekt
zonde dat het allemaal herhalingen zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
en de volgende detective gaat zo beginnen, ned2
het is idd voornamelijk haar R, maar groep vind ik echt het ergst en dat woord gebruikt ze helaas erg vaakquote:Op zondag 24 juni 2007 01:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het door haar accent komt, maar ik erger me echt kapot aan dingen die Lieke uitspreekt
gesprek
broodje
ik heb ze nog niet gezien, nu komt dus "prime suspect" - daar gaat ie, ben benieuwd!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:40 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zonde dat het allemaal herhalingen zijn![]()
voor het teasersdansjequote:Op zondag 24 juni 2007 01:40 schreef demins het volgende:
Is Amanda al gearresteerd?
Ik zeg niet dat Lieke de oorzaak is maar wel dat sinds zij in het huis is Huub veranderd is (vind ik).quote:Op zondag 24 juni 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bemerk dat je oorzaak bij Lieke legt? Dat vind ik toch te ver gaan hoor. Ik denk dat de echte Huub nu gewoon boven komt drijven. Dit zijn de karaktertrekken dat ik altijd al in dat miezerig knulletje zag.
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:37 schreef Anderkeertje het volgende:
Update 01:17 uur
Jaap ging naar de wc en ik ging erachter aan maar kon hem niet aanspreken, zelfs geen hand geven want hij had een portier bij hem. De portier dirigeerde hem naar boven.
update 01:34 uur
Amanda staat te dansen met een klant en lijkt erg dronken te zijn. Foto's maken lukt niet met de telefoon, het is daar te donker voor.
van Nowlive
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dusquote:Op zondag 24 juni 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Lieke de oorzaak is maar wel dat sinds zij in het huis is Huub veranderd is (vind ik).
Dat zal ook wel komen door de popol denk ik..dat hij nog zo populair is maakt dat hij nogal arrogant overkomt. Misschien dat je gelijk hebt en dat dit de echte Huub is die we nu zien.
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Disana, wat bedoel je met je sig ?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Disana, wat bedoel je met je sig ?
Ik denk dat Brian het toch wel merkt, hoor. En anders kunnen we vast wel op de foto's van Jaap rekenenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
En 3 glazen water drinkenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog................quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
Zo te zien is Disana gewoon bang om te antwoorden ...... Beetje lafquote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?![]()
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis warequote:Op zondag 24 juni 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.
Ja, alleen toen kwam de domper, van Huub die er niets van begreep.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
Klopt helemaal. Lieke en Jaap kunnen heel veel plezier hebben met onschuldige dingen. Dat is mooi aan hen. Oprechte lol om de grap die ze willen uithalen. Huub heeft alleen maar lol als hij anderen kan raken of kan "wegzetten". In vrolijkheid en boosheid van mensen zie je echt het verschil in karakter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
ja...dan Brian en Natasia.....dat is pas spannend op de streamsquote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
Iedereen dunkt me...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:56 schreef riri het volgende:
vind ik niet...jaap in zijn eentje is echt fucking saai
Ja, dan hadden ze met pannendeksels lawaai gemaakt bij een leeg bed! Oh, zo jammer dat Huub nooit meer van die geweldige terror pleegt. Weet je nog van toen hij allemaal herrie ging maken door de stereo vast te plakken in de slaapkamer? Men, mooiste wat ik ooit gezien heb na ons klasseuitje!!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |