Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
Brian is een focking crybaby. Fuck jong. [ ] Ik haat hem.
Huub is boos.
Jah, ik dacht dat na 23948023948 keer de emmer ook wel vol zou zijn, maar nee dus... En telkens is het Brian die achter zit of beheerst moet worden en niet Huub, die staat er dan gewoon weerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De beste oplossing inderdaad.....beveiliging in roepen voor een bewoner is de druppel...klaar ermee dus
Wij hebben niet kunnen zien hoe het knokken tussen Huub en Brian begon. Maar Huub heeft al eerder gezegd dat hij de boete niet rechtvaardig vond.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gaan slaan, maar dat zal wel niet.
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkstequote:Op zondag 24 juni 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Lieke: men steunt altijd de zwakste. Omdat men denkt dat de sterkere zich wel kan redden.
fout, het is best saai zonder Jaap...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
toch best saai zo zonder Jaap en Amanda
Ik zeg hou ze erin![]()
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In een spel heb je spelregels en die gelden voor de zwakste én voor de sterkste
Die worden idd niet gelijk toegepast!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar in dit geval voor de zwakste dus..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet in DGK. Veel mensen hier zien dat Brian wordt gepampered en Huub hard wordt aangepakt.
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
In Rotterdam is het geloof ik veel leuker dan hier op de streams
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
I wishquote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Hallo, zij staan boven net wat ik dacht ik mag niet naar boven, ze worden redelijk afgeschermd. Amanda danst, ze lijkt me best al aangeschoten. Jaap loopt foto’s te maken van Amanda als ze geil aan het dansen is met Dennis. Hij staat achter haar te schuren, en Amanda gaat er helemaal in op. Dennis zijn haden zitten overal, en hij lijkt maling aan Brian te hebben.
Was je erbij, bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:28 schreef mazaru het volgende:
Dit is een verslag van iemand die daar isquote:Op zondag 24 juni 2007 01:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben je er echt geweest of is dit nu een schets van de situatie als dat jij denkt dat hij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |