Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Disana, wat bedoel je met je sig ?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, heerlijk! Je zou er wakker voor blijven, het gezicht van Brian.
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Disana, wat bedoel je met je sig ?
Ik denk dat Brian het toch wel merkt, hoor. En anders kunnen we vast wel op de foto's van Jaap rekenenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
En 3 glazen water drinkenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog een beetje ontnuchteren tijdens de rit naar huis en het geneuzel achter.![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog................quote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je als je in plaats van Huub nu bijvoorbeeld Jaap in het huis zou zien....en de anderen zijn weg...die zit voortdurend achter de comp en zegt geen woord...mooie streams levert dat op...not dus
Zo te zien is Disana gewoon bang om te antwoorden ...... Beetje lafquote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk een ban zou moeten hebben?![]()
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis warequote:Op zondag 24 juni 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch 10 keer liever Jaap dan Huub. Ook hier zie je dat Jaap gewoon veel leuker is, die vermaakt zich wel en doet z'n dingetjes. Huub daarentegen kan helemaal niets alleen en heeft altijd iemand nodig waar hij zich tegen af kan zetten om zo zelf te scoren.
Ja, alleen toen kwam de domper, van Huub die er niets van begreep.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
Klopt helemaal. Lieke en Jaap kunnen heel veel plezier hebben met onschuldige dingen. Dat is mooi aan hen. Oprechte lol om de grap die ze willen uithalen. Huub heeft alleen maar lol als hij anderen kan raken of kan "wegzetten". In vrolijkheid en boosheid van mensen zie je echt het verschil in karakter.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik vond t eerst wel grappig met nico, lieke en jaap toen ze alleen thuis wareecht lache was dat
ja...dan Brian en Natasia.....dat is pas spannend op de streamsquote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
Iedereen dunkt me...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:56 schreef riri het volgende:
vind ik niet...jaap in zijn eentje is echt fucking saai
Ja, dan hadden ze met pannendeksels lawaai gemaakt bij een leeg bed! Oh, zo jammer dat Huub nooit meer van die geweldige terror pleegt. Weet je nog van toen hij allemaal herrie ging maken door de stereo vast te plakken in de slaapkamer? Men, mooiste wat ik ooit gezien heb na ons klasseuitje!!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat als t nu februarie was en eric er nog was huub & eric echt wel dingetjes hadde uitgespookt bij dennis zn bed of bij jaap of iets dergelijks, maar huub&lieke zijn echt zo'n saai duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |