Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zout denk ikMaar die pakken uit de super zijn wel ok
Dank jequote:
Hebben ze dat ook in Ierland?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
Ohhh hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?
Wat denk je van al die lijksappen van al die Johannessen dan??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die vissen schijten de hele dag de zee vol en jij denkt dat het alleen zout is?
Geen idee, nooit naar gezochtquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik nog gewoon kukident, veel beter als al dat nieuwerwetse spul!!
http://forum.fok.nl/user/history/139520quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad die met die regenjas was voor het spiegelei.
Constant onderweg, ik vermoedde altijd dat hij piloot was
Welke Johannes?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat denk je van al die lijksappen van al die Johannessen dan??
De bultrugquote:
Aha dus je woonde wel in Ierland vroegerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar gezocht
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.quote:
Wel even de TT op spelfouten checken voor je op invoeren kliktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, kom op, nog 40 posts dan kan Deisyy tenminste weer terug komen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hield ze haar kaken wel op elkaar?
Joh ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hield ze haar kaken wel op elkaar?
Deze was bewust volgens mij of een koppie uit een postquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel even de TT op spelfouten checken voor je op invoeren klikt
't Is geen spelfout, ;t is een vingermisplaatsing. En het is de laatste post uit het vorige topic ge-C/peedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeuh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.
ere wie ere toekomt, ik maakte de grap nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Mijn vingers van de toetsen bedoel je!!
Dat hoort zo .. Ja 40 plus he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aha dus je woonde wel in Ierland vroeger
Mag jij de laatste post maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat hoort zo .. Ja 40 plus he?
Okay, op typo's danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is geen spelfout, ;t is een vingermisplaatsing. En het is de laatste post uit het vorige topic ge-C/peed
jah, ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Iedereen vraagt allemaal dingen over Ierland aan je.
Ze woont er.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
BSOL had dus ook een kloonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/139520
Volgens mij zat hij regelmatig langere tijd in het buitenland.
We helpen haar met haar huiswerk, ze heeft volgende week een spreekbeurt... over Ierland.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik volg alles. En ik zit nog wel te multitasken, ik kijk Graham Norton, ik FOK! en ik doe Temple Run op mijn Samsung.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
We helpen haar met haar huiswerk, ze heeft volgende week een spreekbeurt... over Ierland.
wij denken te veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Oh ja .... Ik onthou dat soort dingen nooit zo langquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK / [COS # 1789]Waar we wachten op de terugkomst van JAD
Echtgenoot voelt zich wat gammel. Kippensoep gemaakt, zoals het een goede vrouw betaamtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Watte?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe snel is je internet en wat betaal je per maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |