oh ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn nu alle vrouwen niet die vrouwen die ze zijn en is alles nu anders omdat profielen niet kloppen.. En wie is er dan nog wel echt ?
Ja als inspector Gadget hier wordt het er niet duidelinker op..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, raakt Sjoef weer in de war
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon en dochter moesten eens weten dat ik het hier over hun billetjes heb
En wij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!
Net alsof ze zouden worden nagewezen op straat: "Kijk, kijk, dat zijn de kids van Deisyy, die kregen vroeger sudocreme op de billen!!"
...... Juist......quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WOehahahahahahaaaaa, en nu verslikte ik me serieus in mijn coffee!!!
Net alsof ze zouden worden nagewezen op straat: "Kijk, kijk, dat zijn de kids van Deisyy, die kregen vroeger sudocreme op de billen!!"
Ik lach me echt een breuk hier!! Als jullie straks dagenlang niets horen lig ik in het ziekenhuis met een hernia van het lachen!!quote:
quote:
Ja dat heb je je zelf dan aan gedaan door hier te posten ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik lach me echt een breuk hier!! Als jullie straks dagenlang niets horen lig ik in het ziekenhuis met een hernia van het lachen!!
Ten eerste snap ik je vraag niet, maar misschien is het geen vraag want er staat geen vraagteken achter.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nemen jullie me nu in het ootje of kan het me niks schelen...
Of dat zoonlief zich morgenochtend aan de ontbijttafel beklaagt over zo'n schending van z'n privacy...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het hebt over hun billen op een forum!!
Hihihihih larischequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het over hun billen hebt op een forum!!
Dat ga ik juist niet vertellen, want dat hebben ze een paar dagen de pest in, denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Sorry, maar ik vond het gewoon zo grappig. Het idee dat jij je kids gaat vertellen dat je het over hun billen hebt op een forum!!
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ff edittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat zoonlief zich morgenochtend aan de ontbijttafel beklaagt over zo'n schending van z'n privacy...
Nee, door thuis op mijn bank te lachen. Ik heb serieus pijn in mijn buik van het lachen nu. Ik zie alsmaar billen met sudocreme voor me op de tv.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb je je zelf dan aan gedaan door hier te posten ...
Meid toch Gekkiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, door thuis op mijn bank te lachen. Ik heb serieus pijn in mijn buik van het lachen nu. Ik zie alsmaar billen met sudocreme voor me op de tv.
Dit is geen chat, newbiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zit je zoon op mee te kijken op deze chat?
Dit moet je in mijn andere SC postenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zit je zoon op mee te kijken op deze chat?
Serieus??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ga ik juist niet vertellen, want dat hebben ze een paar dagen de pest in, denk ik
Real life soaps?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit moet je in mijn andere SC posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |